Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@04:55:07 GMT

انتقاد از برخی ادارات تنگستان در برخورد با ارباب رجوع

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۶۳۴۹۷

انتقاد از برخی ادارات تنگستان در برخورد با ارباب رجوع

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حبیب پهلوزاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر اهرم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در بیانه گام دوم انقلاب اظهار داشت: برای برداشتن گام‌های استوار در آینده باید گذشته را درست شناخت واز تجربه‌های گذشته درس گرفت اگر این را مد نظر قرار دهیم.

وی افزود: باید در این چهار یا هشت سال بررسی و تحلیل شود که اقتصاد کشور ضعیف شده و تفکری انتخاب شد که اعتقادی به اقتصاد مقاومتی نداشته و به جای اعتمادش به جوان و استعداد ایرانی تکیه بر خارج بود، قطعاً بدانید در این انتخاب اشتباه کردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه شهر اهرم بیان کرد: اگر از شناخت گذشته و عملکرد جریان‌های سیاسی غافل شویم دروغ‌ها جای حقیقت خواهند نشست و در آینده مورد تهدیدهای ناشناخته قرار خواهیم گرفت که یکی از تهدیدها، جریان فکری حمایت تمام قد از سبک زندگی غربی که به عنوان سند ۲۰۳۰ معروف است.

وی افزود: جوانان، نوجوانان و خانواده‌ها باید بدانند که این سند که برای سال ۲۰۳۰ ترتیب داده شده به این زمان ختم نخواهد شد و سال‌های ۲۰۴۰ نیز طراحی شده است همانطور که برجام یک بر بعضی تحمیل کردند به دنبال برجام دو، سه و بیشتر بودند و هستند.

پهلوزاده ادامه داد: اگر می‌بینیم به تعالی و رشد جمعی تمدنی که مد نظر قرآن و اسلام بود، نرسیدیم به خاطر غلبه این نوع تفکری است که بیش از سی سال است زمام امور اجرایی کشور به دست گرفته و آزادانه عمل می‌کنند و ادعای عدم آزادی هم دارند و معتقد به اقتصاد مقاومتی و عدالت و پیشرفت و استیفای حقوق مستضعفین در سراسر عالم نیست. جریانی زمام امور اجرایی به به دست دارد که مبنای جهان بینی و ایدئولوژی غربی را برتر می‌داند.

امام جمعه اهرم خاطرنشان کرد: در همه انتخابات‌ها از شورای شهر گرفته تا خبرگان رهبری به کسانی میدان داده شود که مبنای جریان تفکری تشییع را در عمل، رفتار و گفتار آنها کرده داشته باشد.

وی یاد آور شد: علاج همه مشکل خرد و کلان جامعه و کشور به دست کسانی حل خواهد شد که این تفکر جوان مؤمن حزب الهی را داشته و در این مسیر باشند.

امام جمعه اهرم یادآور شد: مسئولین از همه توان و ظرفیت‌های خود برای رفع مشکلات مردم استفاده کنند. بعضی ادارات در برخورد با ارباب رجوع اخلاق خدمتی را رعایت نکردند که وظیفه دارند نسبت به تکریم مردم حتماً این حدود و خطوط را رعایت کنند و باید بدانند مردم ولی نعمت این انقلاب هستند و خدمت نکردن به مردم خیانت به این انقلاب است.

کد خبر 5173192

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری گام دوم انقلاب بوشهر اهرم خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا حوادث چهارشنبه سوری انتخابات 1400 کرمانشاه انتخابات شورای شهر و روستا آمار کرونا بوشهر گرگان انتخابات شوراي شهر شیوع کرونا اردبیل اراک شیراز عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۳۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»

دریافت 28 MB

تصویربردار: حسین نوری

کد خبر 6093468

دیگر خبرها

  • امام جمعه قم: با اجرای طرح نور انصافاً تغییر ایجاد شده
  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید
  • نماینده چابهار: ماجرای باغ ازگل که بدون اطلاع امام جمعه به نام او زده شده، بر دین اثر منفی دارد یا چند تار موی زنان؟
  • کاربردی کردن میز خدمت برای عموم مردم
  • شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند
  • رسیدگی به ۵۳ فقره پرونده دادگستری مازندران با هدف تکریم ارباب رجوع
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • فرمانداری نایین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت