Web Analytics Made Easy - Statcounter

زارعی گفت:کانون شهدای روستای سمچول بهشهر به پویش « کاشت نهال به جای سبزه» پیوست تا به سرسبزی محیط زیست و حفظ نهال کمک کند.

« علی اکبر زارعی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: جلوگیری از هدر رفت هزاران کیلو غلات و حبوبات، به ویژه گندم و اسراف مقدار زیادی آب برای به ثمر رساندن این سبزه ها که در نهایت پس از ۱۳ روز در طبیعت رها شده و باعث آلودگی محیط زیست می شوند از جمله اهداف این پویش کشوری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مسئول کانون شهدای روستای سمچول بهشهر افزود: کاشت نهال های کوچک زیبا علاوه بر حفظ سلامت محیط زیست، سلامت و نشاط همه مردم را به دنبال دارد.

 

وی خاطر نشان کرد: اگر هر خانواده ایرانی کاشت یک نهال کوچک را جایگزین کاشت سبزه عید نماید در کنار رونق بخشیدن به سفره هفت سین، علاوه بر جلوگیری از هدر رفت مواد غذایی باارزش و با کاشتن این نهال ها در روز ۱۳ فروردین در طبیعت، می تواند به ایجاد و توسعه محیط زیستی پایدار کمک کند.

 

زارعی گفت: کانون شهدای روستای سمچول بهشهر به پویش « کاشت نهال به جای سبزه» پیوست تا به سرسبزی محیط زیست و حفظ نهال کمک کند.

 

مدیر مسئول کانون شهدای روستای سمچول بهشهر یادآور شد: سلامت محیط زیست، ضامن حفظ سلامت و نشاط جامعه است و تلاش داریم تا با همت و تلاش اعضای کانون شهدای روستای سمچول، شهروندان به جای سبزه عید، نهال های کوچکی در سفره هفت سین سال ۹۹ داشته باشند.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: پویش کاشت نهال به جای سبزه کانون روستای سمچول بهشهر عید نوروز کانون شهدای روستای سمچول بهشهر جای سبزه کاشت نهال محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۳۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت اجتماعی در حفظ محیط زیست

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری زاهدان گفت: این برنامه با هدف فرهنگ سازی و هدف گذاری برای نسل آینده شهر زاهدان انجاج شد.
نارویی افزود: به منظور آگاهی بیشتر دانش آموزان با محیط زیست و راهکار‌های حفاظت از آن کارگاه‌های آموزشی در سطح مدارس زاهدان برگزار شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نوجوانان بوشهری حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز
  • تولید اثر فاخر سینمایی از زندگی محیط بان شهید «هوشنگ نصیری»
  • کاشت بیش از ۵ میلیون اصله نهال در بوشهر + تصویر
  • کاشت برنج به سبک مکانیزه در روستای کیامحله جویبار + فیلم
  • احیای جنگل‌های هیرکانی گلستان با تولید و کاشت سه میلیون نهال
  • مشارکت اجتماعی در حفظ محیط زیست
  • کاشت ۵۲ هزار نهال در بخش کدکن
  • هجوم ملخ‌ها به مزارع روستای لندی منطقه میانکوه
  • دومین پویش مردمی پاکسازی جنگل های هیرکانی در گرگان برگزار شد