Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@21:19:10 GMT

تاسیسات نفتی آرامکو هدف حمله قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۶۴۲۹۰

تاسیسات نفتی آرامکو هدف حمله قرار گرفت

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین ، سرتیپ یحیی سریع ضمن اعلام این مطلب افزود : این حمله در واکنش به حملات تجاوزکارانه و محاصره ظالمانه ائتلاف سعودی انجام گرفت.

سخنگوی نظامی انصارالله اظهار داشت: فرماندهی کل نیروهای مسلح یمن تاکید می کند که این عملیات تا زمانی که تجاوزگری و محاصره ادامه دارد، به طور فزاینده ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ما بار دیگر از تمامی شرکت های خارجی و شهروندان سعودی می  خواهیم تا از اهداف نظامی دور شوند.

سرتیپ یحیی سریع امروز صبح در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر اعلام کرد که تا چند ساعت دیگر خبر مهمی در ارتباط با انجام عملیات نظامی در درون خاک عربستان منتشر خواهد کرد.

پیش از این نیز نیروهای انصارالله توانسته بودند بارها تاسیسات نفتی شرکت آرامکو در مناطق مختلف عربستان را هدف حملات خود قرار دهند. 

در همین حال، خبرگزاری فرانسه امروز جمعه خبر داد که نیروهای انصارالله به پیشروی های تازه ای به سوی شهر راهبردی « مأرب» یمن دست یافتند.

استان مأرب آخرین پایگاه موجود در اختیار عناصر نظامی مزدور سعودی در شمال یمن به شمار می رود.

23311

کد خبر 1497139

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: آرامکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۴۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی حمله کردند

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، نیروهای این کشور به یک قطار باری که تجهیزات نظامی تامین شده از سوی غرب را برای اوکراین حمل می کرد، حمله کرده اند.

به گزارش ایسنا، این وزارتخانه امروز (جمعه) در بیانیه‌ای اعلام کرد که در این حمله ترکیبی از جنگنده‌ها، موشک و توپخانه استفاده شده است.

به نقل از شبکه خبری راشاتودی، در این بیانیه همچنین آمده است: « یک قطار با سلاح و تجهیزات نظامی غربی در منطقه شهرک اوداچنویه در دونتسک مورد اصابت قرار گرفت.»

به گفته وزارت دفاع روسیه، پرسنل و تجهیزات تیپ ۶۷ مکانیزه نیروهای اوکراینی نیز در ایستگاه بارگیری راه آهن در منطقه شهرک «بالاکلیا» در منطقه خارکیف اوکراین مورد حمله قرار گرفتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حملات سنگین روسیه به 4 نیروگاه حرارتی اوکراین
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • آرامکو عربستان شریک تجاری فیفا در جام جهانی ۲۰۲۶
  • حمله نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی
  • نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی حمله کردند
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏ + جزئیات قرارداد
  • چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴ / دلار‌های نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟
  • آرامکوی عربستان حامی مالی فیفا شد
  • عربستان اسپانسر فیفا شد!‏