Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، حجت‌الاسلام حسن فقیهی‌فر ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با تبریک اعیاد ماه شعبان، اظهار داشت: روز ولادت امام حسین(ع) روز پاسدار، ولادت حضرت ابوالفضل(ع) روز جانباز  و ولادت امام سجاد(ع) روز آزادگان را به همه این عزیزان تبریک عرض می‌کنیم و رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های این بزرگواران هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: امروز اسلام قدرت، شوکت و عزت دارد و ملت متدین و سلحشور ما حرف اول را در جهان می‌زنند و ما الگویی جهانی شدیم ، گاها در این مسیر تحریم پیش می‌آید سختی پیش می‌آید اما ما این مسیر را به درستی و با درایت رهبری معظم انقلاب به سلامت طی خواهیم کرد.

امام جمعه موقت شهرستان بندرلنگه اضافه کرد: جوانان انقلابی ما محکم و استوار هستند و از هیچ سرزنش‌گری هراس به خود راه نمی‌دهند و دشمن چه بخواهد و چه نخواهد محور مقاومت روز به روز قوی‌تر شده است و ما به زودی ذلت و خواری استکبار را خواهیم دید.

فقیهی‌فر تاکید کرد: موتور جامعه ما نیروی جوان است و ۸سال دفاع مقدس را همین جوانان به پیش بردند و باکری، همت، سلیمانی و...از همین دست جوانان متعهد و انقلابی بودند.

وی یادآور شد: شجاعت جوانان ما همواره در طول تاریخ بی‌نظیر بوده و مسؤولان جوانان انقلابی و متعهد را دریابید، مردم انقلابی بدانید به مرور از تعداد جوانان کاسته می‌شود و کشور به سمت پیری می‌رود این زنگ خطری برای کشور است و فرزند آوری را جدی بگیرید چرا که در آینده کشور ما به سوی پیری پیش نرود.

امام جمعه موقت شهرستان بندرلنگه با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا، خاطرنشان کرد: در انتخابات شوراهای شهر و روستا به کاندیداهایی رای بدهید که متعهد، انقلابی، مدیر، خادم، متواضع، خوش اخلاق، شجاع، با تدبیر، مدبر و اهل منطق و تعامل و دارای روحیه شهید سلیمانی باشند منافع عمومی را به منافع شخصی ترجیح ندهد.

این استاد اخلاق بیان داشت: در انتخابات ریاست جمهوری هم به کسی رای دهید که روحیه انقلابی داشته و فعال باشد دولت آینده باید دولت جوان، انقلابی و پویا باشد و این از بیانات و دغدغه رهبری معظم انقلاب نیز است.

انتهای پیام/88028

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات شورا انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۴۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها در گره‌گشایی از مردم پیشتاز باشند

امام جمعه شهرستان خوی گفت: در گره‌گشایی مردم و کاهش مشکلات جامعه پیشتاز باشید و در تصمیماتتان الگویتان امام علی(ع) باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام حجت قاسم‌خانی، امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در گرامیداشت روز ملی شوراهای اسلامی شهر و روستا خطاب به اعضای شوراها اظهار کرد: منتخبان مردم در مدیریت شهری و روستاها باید امانت‌دار مردم و بیت‌المال باشند.

وی افزود: مسئولیت خطیری که بر عهده دارید، در راستای حل مشکلات مردم و جامعه به‌کارگیری کنید.

امام جمعه شهرستان خوی گفت: اعضا شوراهای شهر باید به فکر شهروندان بوده باشند و از هرگونه فعالیت در راستای مطامع شخصی بپرهیزند.

قاسم‌خانی خطاب به شوراها ادامه داد: در گره‌گشایی از مردم و کاهش مشکلات جامعه پیشتاز باشید و در تصمیماتتان الگویتان امام علی (ع) باشد.

کد خبر 748412

دیگر خبرها

  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است
  • مخبر: ایران به دنبال روابط برد برد با کشورهاست
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • ترجیح آزمایشگاه‌های تشخیص طبی به تعطیلی مراکز تا ادامه فعالیت
  • شوراها در گره‌گشایی از مردم پیشتاز باشند
  • متعهد به خرید داخلی مرغ از مرغداران
  • زندان را به سازش با کسانی که پاکستان را به بندکشیدند،ترجیح می‌دهم
  • هیولای کنکور را با افتخار برپا کردیم!
  • حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم