Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیر رسانه ای استقلال استوری ای کنایه آمیز را خطاب به مسئولان شهر خودرو منتشر کرد.
به گزارش آریا، در حالی که همچنان شایعه هایی پیرامون احتمال انتقال امین قاسمی نژاد به استقلال به گوش می رسد، مدیر رسانه ای باشگاه استقلال با انتشار متنی در استوری صفحه اینستاگرامی خود از پیچیده شدن ماجرای قاسمی نژاد و استقلال خبر داد و البته طعنه ای هم به مهدی رحمتی و مدیران پدیده مشهد زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهران کاظمی استوری زیر را منتشر کرده است:



بحث حضور امین قاسمی نژاد در استقلال به چندین روز پیش بازمیگردد. جایی که این بازیکن بارها و بارها در مصاحبه های مفصل و گوناگون، از علاقه اش برای پیوستن به استقلال خبر داد و او حتی از حضور در دیدار پدیده مقابل صنعت نفت نیز خودداری کرد تا برای حل و فصل موضوع پیوستنش به جمع آبی پوشان، به جای حضور در استادیوم تختی آبادان، در ساختمان باشگاه استقلال در حال تردد باشد.
داستان کنسل شدن پیوستن امین قاسمی نژاد از آن دست اتفاقات عجیب و غریب فوتبال ایران است. بازیکنی 34 ساله که شاید به دنبال آخرین ماجراجویی هایش برای پیوستن به یک تیم بزرگ بود و در دو قدمی رسیدن به این آرزو، به یکباره و به دلایلی نامشخص این انتقال شکل نگرفت تا او در وضعیتی عجیب و غریب و سرگردان قرار بگیرد.
قاسمی نژاد که بر سر مباحث کلی با استقلالی ها به توافق رسید و حتی باشگاه استقلال در بخش خبری 4:44 نیز خبر پیوستن او به جمع شاگردان مجیدی را اعلام کرد، به ناگاه پس از ساعاتی این بخش را از کانال رسمی خود پا کرد تا حضور قاسمی نژاد در استقلال همچنان در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.
در حالیکه مدیران استقلال تا ساعت 24 شب گذشته فرصت داشتند با پرداخت مبلغ رضایت نامه قاسمی نژاد، این بازیکن را به صورت رسمی به خدمت بگیرند، ولی این اتفاق رخ نداد. استقلالی ها، مدیران پدیده را مقصر قلمداد می کنند و طرف دیگر داستان نیز مدعی است که تمامی تقصیرها گردن اعضای هیئت مدیره استقلال است.
به هر شکل انتقال امین قاسمی نژاد به استقلال با وجو تمام تلاش های این بازیکن برای حضور در جمع شاگردان مجیدی به سرانجام نرسید و این بازیکن اکنون در وضعیت عجیبی قرار دارد. شایعاتی مبنی بر اینکه او قصد بازگشت به مشهد را ندارد به گوش می رسد و از طرف دیگر گفته می شود او قبل از اتمام پنجره نقل و انتقالات قراردادش را با پدیده فسخ کرده و هنوز کورسوی امیدی برای حضورش در استقلال وجود دارد.
با تمام این تفاصیل، هواداران استقلال در فضای مجازی به شدت نسبت به عملکرد مدیران تیم در عدم توانایی جذب قاسمی نژاد اعتراض کرده اند. عده ای نوک پیکان انتقادات را به سمت رحمتی گرفته اند که چرا به فرجی اجازه جدایی و پیوستن به پرسپولیس را داده ولی در قبال قاسمی نژاد این اتفاق رخ نداده است. عده ای دیگر نیز اعضای هیئت مدیره از جمله مهدی عبدیان را در این ماجرا مقصر می دانند. باید به نقش همیشگی وزیر ورزش در ناکامی های استقلال در نزد هواداران این تیم نیز اشاره کرد که چگونه رقیب دیرینه آنها قادر به جذب بازیکنانی از قطر، پرتغال و همین پدیده است ولی استقلال قادر به انجام آن نیست.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مدیر رسانه ای استقلال پدیده مهدی رحمتی توهم توطئه امین قاسمی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۴۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی ام» به روی صحنه می‌رود

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر رسانه‌ای این تئاتر گفت: تئاتر هشتگ، بچه شهرستانی ام  به نویسندگی وکارگردانی نوید اسدیان از یکشنبه ۹ اردیبهشت در سالن شماره دو پردیس تئاتر مستقل واقع دربلوارصارمی، بین میدان حافظ و صارمی ۵۰ به روی صحنه می‌رود.

حبیب قاآنی افزود: این تئاتر داستان پسر جوان شهرستانی که به شهر بزرگ آمده ولی اوضاع طبق خواسته او پیش نمی‌رود و او تلاش می کند تا خودش را در جامعه ثابت کند، در این تئاتر کمدی محمد حسین خسروی به ایفای نقش می‌پردازد.

وی گفت: دستیار کارگردان این تئاتر معین تیموری و محمد حسین خسروی، مدیر روابط عمومی کیان صنعتی رودی، طراحی پوستر سلیم واحدی و منشی صحنه نازنین پهلوان زاده  از دیگر عوامل نمایش این تئاتر کمدی است.

مدیر رسانه‌ای این تئاتر افزود: تئاتر هشتگ، بچه شهرستانی ام از ۹ اردیبهشت ساعت ۲۰ به روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان برای رزرو بلیت می‌توانند به سایت گیشات مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • گل اول تراکتور و ذوب آهن + فیلم
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • اعلام اولین ترکیب تراکتور با مطهری
  • شهید مهدی شاه آبادی نمونه مدیر جهادی دهه ۶۰ + فیلم
  • (ویدیو) سندروم توهم بیقرار «بایدن»
  • گزارش خبرگزاری مهر رتبه دوم جشنواره آب و رسانه را کسب کرد
  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی ام» به روی صحنه می‌رود
  • فیلم| تیراندازی به دختر فلسطینی به بهانه تلاش برای حمله
  • محمود احمدی نژاد و مادر هوگو چاوز سوژه شدند
  • چرا دوباره مادر چاوز؟