Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، براساس گزارش رسمی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۲۶ هزار تردد در محورهای ورودی این استان به ثبت رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل، تردد بیش از ۷۵ درصد افزایش نشان می دهد که در این میان بیشترین ترددها مربوط به بجنورد، مرکز استان است.
علاوه بر این گزارش ها میزان تردد خودروهای عبوری در محورهای استان خراسان شمالی در پنجشنبه  ۲۸ اسفندماه آغاز تعطیلات نوروزی نسبت به ۲۷ اسفند ماه، ۱۷ درصد افزایش را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: روز گذشته ورود ۲۶ هزار و ۴۳۱ دستگاه خودرو و خروج ۲۰ هزار و ۹۷۷ دستگاه خودرو در استان به ثبت رسید که این ارقام نسبت به ماه قبل و مدت مشابه پارسال میزان افزایش را نشان می دهد.
جعفر شهامت افزود: در ۲۴ ساعت گزارش براساس تردد شماری ۲۶ هزار و ۴۳۱ دستگاه خودرو  از محورهای ورودی به این استان وارد و در همین مدت نیز حدود ۲۱ هزار دستگاه خودرو نیز خارج شدند.
شهامت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: آمار خودروهای وروی به این استان که یکی از مسیرهای اصلی شرق ( مشهد ) به شمال کشور محسوب می شود نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۵ درصد و در مقایسه روزانه ۲۸ اسفندماه نسبت به ۲۷ اسفندماه، حدود ۱۷ درصد بیشتر شد.
وی خاطرنشان کرد : آمار تردد خودروها از مبادی خروجی این استان نیز در این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۱ درصد و نسبت به ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ درصد بیشتر شده است.
استقرار راهداران نوروزی
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان شمالی با اشاره به اجرای طرح نوروزی در محورهای این خطه از شمال شرق کشور یادآور شد: در این طرح ۳۶ شرکت حمل و نقل مسافری با ۷۵۰ دستگاه انواع ناوگان فعال شدند.
وی افزود: علاوه بر آن ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات راهداری با ۲۵۰ راهدار نیز در محورهای این استان برای کمک به مسافران نوروزی مستقر شدند.

استان خراسان شمالی دارای ۴۳۳ کیلومتر راه اصلی، ۷۴۵ کیلومتر راه فرعی و چهار هزار و ۶۵۲ کیلومتر راه روستایی دارد. 

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است. 

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بجنورد تردد جاده ای خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بجنورد تردد جاده ای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بجنورد تردد جاده ای خراسان شمالی اخبار کنکور راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی دستگاه خودرو مدت مشابه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۴۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد روان در محورهای شمالی کشور

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک»، این مرکز صبح امروز (جمعه) در تشریح آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی کشور اعلام کرد: در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) تردد روان است.

همچنین این محورها فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

این مرکز آخرین وضعیت جوی ترافیکی در سایر محورها را نیز روان توصیف کرد.

آخرین وضعیت جوی حکایت از بارش باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، ایلام، کرمان، لرستان، همدان، خوزستان، اصفهان، یزد، کرمانشاه، کردستان، خراسان رضوی و خراسان جنوبی دارد.

دیگر خبرها

  • ثبت ۵۴۰ هزار و ۳۸۸ تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران | تردد در این مسیرها به سمت تهران روان است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • هشدار پلیس نسبت به احتمال ریزش سنگ در جاده کرج
  • ریزش سنگ در جاده کرج - چالوس؛ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • تردد در جاده چالوس و آزاد راه تهران - شمال یکطرفه شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت / بارش و ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • محور چالوس یک طرفه شد
  • تردد روان در محورهای شمالی کشور