Web Analytics Made Easy - Statcounter

یورگن کلوپ تقابل مجدد با رئال مادرید را جالب می داند و معتقد است که کل تیم های حاضر در رقابت قدرتمند هستند.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در مصاحبه با وب سایت این باشگاه در مورد قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا و تقابل با رئال مادرید صحبت کرد. به گزارش طرفداری، یورگن کلوپ در این مصاحبه در مورد تقابل با رئال مادرید در مرحله یک چهارم نهایی گفت:

هیجان انگیز است، هیجان انگیز.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشخصاً قرعه سختی است اما من مشکلی با آن ندارم چون اگر به تمام تیم های حاضر در رقابت نگاه کنید، با خود می گویید «خدای من» چون تمام آن ها قدرتمند هستند و کیفیت زیادی دارند. من واقعاً مشتاقانه منتظر فرا رسیدن این بازی ها هستم. فقط حدود دو سال از تقابل ما با رئال مادرید می گذرد و آن شب، شب سختی برای ما بود. بنابراین فرصت بازی مجدد مقابل آن ها بسیار جالب است.

می دانم که این مرحله متفاوتی نسبت به تقابل قبلی مان است و ما نمی دانیم که کجا بازی خواهیم کرد و این چیزها اما همه چیز خوب است و مشکلی نیست. اگر قرار باشد در بوداپست بازی کنیم، خوب است. مشکلی با آن نداریم. امیدواریم که بازی خانگی مان را در آنفیلد برگزار کنیم که این نیز عالی خواهد بود. بنابراین چیز بدی وجود ندارد و واقعاً نمی توان چیز بدی گفت. همه چیز خوب و جالب است.

در زمان حضورم در دورتموند، تقابل با آن ها کمی شبیه به این بود که هر وقت قرعه کشی برای مرحله گروهی یا هر چیز دیگری انجام می شد، ما به آن ها می خوردیم. در مرحله گروهی مقابل آن ها قرار می گرفتیم، در مراحل حذفی هم همین طور. یا آن ها یا آرسنال، یکی از این قرعه ها همیشه به ما می خورد. الان با لیورپول، ما فقط یک بار مقابل رئال مادرید قرار گرفتیم اما بله، این تقابل همیشه سخت است.

 فکر می کنم اولین باری است که مقابل آن ها قرار می گیرم و کریستیانو رونالدو آن جا نیست. اما خب مشخصاً راموس، واران، کروس، مودریچ، کاسمیرو، کارواخال و بنزما هنوز در رئال مادرید هستند. و چندین بازیکن جوان و آینده دار نیز در رئال مادرید حضور دارند. باز هم می گویم، من مشتاقانه منتظر فرا رسیدن این بازی هستم.

عدم تقابل با یک تیم انگلیسی؟

فکر می کنم همه ما مثل هم هستیم؛ برای مثال، بایرن مونیخ هم نمی خواهد به دورتموند بخورد چون آن ها از یک کشور هستند و برای ما هم منچسترسیتی و چلسی بودند. تا زمانی که بشود از چنین تقابلی دوری می کنیم اما جدای از این ها، مشخص بود که ما به حریفی قدرتمند برخورد خواهیم کرد.

همچنین بخوانید:

قرعه کشی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛ بایرن مونیخ-پاری سن ژرمن و رئال مادرید-لیورپول

 

اخبار داغ 

حمله مهدی رحمتی به مدیران استقلال؛ با جیب خالی آمده اید خرید؟ تیم منتخب هفته هجدهم لیگ بیستم از نگاه طرفداری اولین عکس قبل و بعد از کشته شدن دختران بوشهری / تعداد قربانبان به هفت تن رسید ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت ادن هازارد در صورت جراحی، ممکن است دیگر نتواند فوتبال بازی کند! تیم منتخب هفته چهارم مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2020/21 از نگاه هواسکورد 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید یورگن کلوپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۴۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی رئال مادرید 3-0 کادیز (لالیگا - 2023/24)

ثانیه‌شماری لوس‌بلانکوس برای قطعی شدن قهرمانی شماره 36 در لالیگا؛ تیم کارلو آنچلوتی با انرژی مضاعف انتظار بایرن را خواهد کشید.

دانلود (58.3MB)

دیگر خبرها

  • اسلوت: مغز یورگن کلوپ را می‌خواهم!
  • کلوپ با برد مقابل تاتنهام به استقبال وداع از آنفیلد می‌رود
  • کلوپ: امیدوارم با باران هفته آخر اشک‌هایم را نبینید؛ هیچکس جدایی‌ام را درک نمی‌کند
  • تصمیم نهایی یورگن کلوپ در مورد صلاح
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3-0 کادیز (لالیگا - 2023/24)
  • ببینید | خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - کادیز ۰
  • یک آسیایی گزینه لیورپول برای جایگزینی صلاح
  • عفو بین‌الملل جواب شوخی کلوپ را داد! (عکس)‏
  • گواردیولا و حمایت از واکنش کلوپ: حذف تیم‌های انگلیسی دلیل دارد
  • واکنش طعنه‌آمیز شبکه TNT به مصاحبه تند یورگن کلوپ + عکس