Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@19:07:18 GMT

ماجرای استعفای حمیدرضا آصفی؛ قهر واتساپی؟

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۶۴۶۸۰

ماجرای استعفای حمیدرضا آصفی؛ قهر واتساپی؟

درحالی که اخباری در مورد استعفای آصفی منتشر شده بود این عضو هیات مدیره این خبر را تکذیب کرد اما اخبار استعفا ظاهرا درست بوده است...

حمیدرضا آصفی شرایطی اعلام کرد از سمت خود استعفا نکرده که قبل از این مصاحبه در گروه واتساپی مدیران استقلال استعفا کرده است.

به گزارش طرفداری، حمیدرضا آصفی چندی پیش به عضویت هیات مدیره استقلال در آمد و بدون هیچ بازدهی خاصی برای باشگاه استقلال حالا خبر استعفایش منتشر شده است که البته خود او این خبر را تکذیب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصویر اعلام استعفای آصفی در گروه مورد نظر را در عکس مشاهده می کنید:

در تصویر بالا مشاهده میکنید که آصفی پس از یک بحث با مدیران استقلال استعفای خود را اعلام  کرده است و ظاهرا اختلافش با مدیران بر سر نقل و انتقالات باشگاه بوده است. اما خود آصفی منکر استعفایش است و ظاهرا این اعلام استعفا یک قهر واتساپی بوده است.

اخبار داغ 

حمله مهدی رحمتی به مدیران استقلال؛ با جیب خالی آمده اید خرید؟ تیم منتخب هفته هجدهم لیگ بیستم از نگاه طرفداری اولین عکس قبل و بعد از کشته شدن دختران بوشهری / تعداد قربانبان به هفت تن رسید ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت ادن هازارد در صورت جراحی، ممکن است دیگر نتواند فوتبال بازی کند! تیم منتخب هفته چهارم مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2020/21 از نگاه هواسکورد 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۴۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اولین نشست مدیران هلدینگ خلیج فارس با هیئت مدیره استقلال امروز از ساعت 9 صبح در دفتر این هلدینگ در تهران برگزار شد.

در این نشست همه اعضای هیئت مدیره استقلال حضور داشتند و این طور که پیگیری خبرنگار آنا نشان می دهد به احتمال زیاد دو نفر به هیئت مدیره استقلال اضافه خواهد شد.

در حال حاضر هیئت مدیره آبی پوشان دارای سه عضو شامل مهدی افضلی، فرشید سمیعی و مهدی حیدرزاده است. همچنین علی خطیر به عنوان مدیرعامل عضو هیئت مدیره نیست.

در نشست امروز از علی آقامحمدی که پیش از این سوی وزارت ورزش به عنوان عضو جدید جای علی خانی معرفی شده بود غایب بود تا به طور رسمی مشخص شود آقامحمدی برای حضور در هیئت مدیره استقلال قبول مسئولیت نکرده است.پیش از این از کناره گیری آقامحمدی از هیئت مدیره استقلال خبر داده بودیم. (اینجا بخوانید)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقلالی‌ها شارژ مالی شدند
  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد
  • همه ماجرای تغییر نام استقلال | ویدئو
  • نخست‌وزیر اسپانیا: استعفا نداده و با قدرت ادامه می‌دهم
  • ماجرای واژگونی وحشتناک ام وی ام X55 چه بود؟
  • فرش قرمز زیر پای تیمِ جدید استقلال!
  • پسوند آبی‌ها عوض می‌شود؛ استقلالِ خلیج فارس برابر تیم‌های عربی!
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند
  • صهیونیست‌ها خواهان استعفای فرماندهان رده بالا شدند