Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، سردار تیمور حسینی در پاسخ به این سؤال که آیا سفر به شهرها و استانهای مسافرپذیر کشور مانند استانهای شمالی و مشهد مقدس در ایام نوروز ممنوع است یا خیر، اظهار کرد: ممنوعیتی برای تردد به استانهای شمالی و شهرهای مسافرپذیر مانند مشهد مقدس و شیراز وجود ندارد و ملاک همان 40 شهری است که در وضعیت قرمز و نارنجی قرار دارند و اسامی آنها توسط کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین رئیس پلیس راهور درباره فیلم منتشر شده مبنی بر اینکه مأموران پلیس راهور با جریمه خودروها در آزادراه تهران ـ شمال، به آنها اجازه تردد را در بزرگراه می‌دهند نیز گفت: این فیلم مربوط به گذشته است.

وی تصریح کرد: تردد شبانه  (21 تا سه بامداد) داخل شهرهای قرمز، نارنجی، زرد و آبی ممنوع است و مشمول 200 هزار تومان جریمه خواهد بود.

این مقام انتظامی از هموطنان خواست که از سفر در ایام نوروز پرهیز کنند تا شاهد گسترش بیماری کرونا نباشیم.

 

 

 

تسنیم

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: نوروز نوروز کوید19 ستاد کرونا مسافرت نوروزی نوروز تعطیلات نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۴۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: در این مدت ۷۲ فقره تصادف جرحی و ۵۰۰ فقره تصادف خسارتی در خیابانها و معابر مشهد رخ داده است.

سرهنگ سیدرضا اسدنژاد روز دوشنبه افزود: مرتکبان ۶ هزار و ۴۹۹ فقره تخلف راهور نیز جریمه شدند که هزار و ۶۴۸ فقره از این تعداد مربوط به تصادفات حادثه‌ساز است.

جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: در راستای برخورد قاطع با تخلفات حادثه ساز، دیروز ۵۵ دستگاه خودروی حادثه ساز نیز در مشهد توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

اسدنژاد افزود: اکنون ترافیک در خیابانهای این کلانشهر عادی و روان است.

روزانه حدود یک میلیون دستگاه خودرو در کلانشهر مشهد خدمت رسانی می کنند.

 
 

دیگر خبرها

  • ۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع/ اعلام مسیرهای جایگزین
  • تردد از کرج و آزاد راه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • تردد از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران به دلیل گل و لای
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی | شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران
  • ممنوعیت تردد از پل دسترسی به ۵ روستای ثلاث‌باباجانی