Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@19:55:05 GMT

نیما با غلبه بر نوشاد در یک قدمی المپیک ایستاد

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۶۴۸۴۲

نیما با غلبه بر نوشاد در یک قدمی المپیک ایستاد

به گزارش ایرنا؛ نیما در دیدار نیمه نهایی این رقابت ها با نتیجه نتیجه ۳ بریک  و با نتایج (۱۱ بر ۶، ۶ بر ۱۱، ۱۲ بر ۱۰، ۱۳ بر ۱۱، ۱۳ بر ۱۱ )  نوشاد را شکست داد و راهی دیدار نهایی

این رقابت ها شد.

رقابت های تنیس روی میز انتخابی المپیک در منطقه آسیای میانه بیست و هشتم اسفندماه در دوحه قطر آغاز شد.

براساس اعلام کمیته مسابقات دربخش مردان این رقابت ها هفت ورزشکار از کشورهای ایران، ازبکستان، قزاقستان و قرقیزستان برای شرکت در این رقابت ها اعلام آمادگی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از قرعه کشی ورزشکاران در ۲ گروه رقابت ها را به صورت دوره ای برگزار و ۲ نفر اول هر جدول  راهی دیدار نیمه نهایی شدند.

براساس قرعه «نیما عالمیان» با گراسیمنکو از قزاقستان و کولکوف المراد از ازبکستان در یک گروه قرار داشت و بازی کرد و «نوشاد عالمیان» نیز در گروه ۲ با کنژیگولوف از قزاقستان، کنجایف از

ازبکستان و عظمت ایرگشف از قرقیزستان هم گروه شد.

نوشاد در دور اول گراسیمنکو از قزاقستان را با نتیجه ۴ بر صفر شکست داد او دردور دوم کنجایف از ازبکستان را با نتیجه ۴ برصفر مغلوب کرد و در دور سوم ایرگشف از قرقیزستان را با نتیجه ۴ بر ۲ از

پیش رو برداشت و به عنوان نفر اول گروه راهی مرحله نیمه نهایی شد.

اما نیما عالمیان در دور نخست با نتیجه نزدیک ۴ بر ۳ مغلوب گراسمینکو شد و دردور دوم نیز المراد را قاطعانه با نتیجه ۴ بر صفر شکست داد به دیدار نیمه نهایی صعود کرد.

گراسمینکو پینگ پنگ باز قزاقستانی در نخستین دیدار این مرحله با  قبول شکست 4 بر 3  مقابل گنجایف از ازبکستان از راهیابی به دیدار نهایی و المپیک باز ماند.

بدین ترتیب نیما عالمیان فردا (شنبه) برای صعود به المپیک باید از سد گنجایف ازبکستانی بگذرد.

برچسب‌ها نیما عالمیان فدراسیون تنیس روی میز نوشاد عالمیان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نیما عالمیان فدراسیون تنیس روی میز نوشاد عالمیان نیما عالمیان فدراسیون تنیس روی میز نوشاد عالمیان اخبار کنکور نتیجه ۴ نیما عالمیان رقابت ها نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۴۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر سپاهان و تراکتور سخت شد

به گزارش قدس آنلاین، با پایان مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی و مشخص شدن تیم‌های راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی، مراسم قرعه کشی دیدارهای این مرحله دیروز در محل سازمان لیگ فوتبال انجام شد.

سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز، ملوان بندر انزلی، آلومینیوم اراک، گل‌گهر سیرجان، مس رفسنجان و هوادار از لیگ برتر و چادرملوی اردکان از لیگ دسته اول فوتبال، در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی با هم رقابت می‌کنند.

برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:

* مس رفسنجان - تراکتور تبریز (میزبان ورزشگاه یادگار امام تبریز)

* چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک (میزبان: چادرملو)

* گل گهر سیرجان - هوادار (میزبان: ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان)

* سپاهان - ملوان (میزبان: ورزشگاه نقش جهان اصفهان)

با اعلام روشنک مسئول برگزاری رقابت‌های جام حذفی، در مرحله نیمه نهایی برنده دیدار گل گهر سیرجان - هوادار با برنده دیدار سپاهان - ملوان و برنده دیدار چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک با برنده دیدار مس رفسنجان - تراکتور تبریز رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

همچنین دیدارهای این مرحله در تاریخ ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

گفتنی است تیم‌های استقلال و پرسپولیس در مراحل قبلی از گردونه رقابت‌ها حذف شده اند و این بهترین فرصت برای سایر تیم هاست که با قهرمانی راحت در این رقابت‌ها بتوانند سهمیه آسیایی کسب کنند. در این بین تراکتور و سپاهان از شانس خوبی برای رسیدن به فینال برخوردارند مگر اینکه دچار شگفتی‌های جام حذفی شوند.

حمیدرضا خداشناس

دیگر خبرها

  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • مسیر سپاهان و تراکتور سخت شد
  • لیگ برتر بسکتبال| شکار گاندوها در دومین نیمه نهایی
  • طبیعت و ذوب آهن با هم مساوی شدند
  • پیروزی بلندقامتان ذوب آهن در گام دوم
  • ذوب آهن جبران كرد، جنگ نيمه نهايى ادامه دارد
  • رستگاری ازبکستان در ضیافت پنالتی ها/ شگفتی تاجیکستان کامل نشد
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • یک جام و دو فینال/ ایران به دنبال فتح آسیا؛افغانستان در پی فصل نو