Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، سرتیپ سریع افزود: پادگان هوایی ملک خالد واقع در شهر "خمیس مشیط" در منطقه عسیر در جنوب عربستان با دو  پهپاد قاصف k ۲ هدف قرار گرفت.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از این حمله به عنوان دقیق یاد کرد و گفت که هدف با دقت بسیار بالا به هدف اصابت کرده است.

سریع افزود که این حمله در پاسخ به افزایش تجاوز و محاصره دامنه دار ائتلاف سعودی علیه یمن صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سریع بار دیگر از  شرکتهای خارجی و شهروندان عربستان خواست که از اهداف نظامی و حساس فاصله بگیرند؛ زیرا این اماکن از سوی نیروهای یمنی هدف قرار خواهد گرفت.

وی البته به شمار کشته و زخمی‌ها و تلفات احتمالی این حمله  هیچ اشاره‌ای نکرده است.

این دومین حمله ارتش و کمیته های مردمی یمن به مراکز حساس عربستان در ۶ ساعت گذشته است.

عصر امروز نیز نیروهای یمنی با استفاده از ۶ پهپاد تاسیسات نفتی آرامکو در ریاض پایتخت عربستان سعودی را هدف حمله قرار دادند.

عربستان سعودی ضمن تایید خبر حمله پهپادی، محل آن را «پالایشگاه ریاض» اعلام کرد و مدعی شد که هیچ کسی در این حمله کشته و مجروح نشده است.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی عربستان، یک مقام مطلع در وزارت انرژی این کشور گفت که بر اثر این حمله، آتش سوزی رخ داد.

پیش از این نیز نیروهای انصارالله توانسته بودند بارها تاسیسات نفتی شرکت آرامکو در مناطق مختلف عربستان را هدف حملات خود قرار دهند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۵۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «فیصل بن فرحان» وزیر امور خارجه عربستان سعودی در سخنانی وضعیت جنگ در نوار غزه را مورد اشاره قرار داد.

وزیر امور خارجه عربستان سعودی تاکید کرد: هرگونه گسترش عملیات نظامی در غزه پیامدهای وخیمی را در پی خواهد داشت.

بن فرحان در ادامه ضمن اشاره به راه حلی که عربستان از آن در مورد مساله فلسطین حمایت می‌کند بیان کرد: راه حل دو دولتی تنها راه حلی است که عدم بازگشت به وضعیت کنونی پس از چند سال را تضمین می‌کند.

همچنین وزیر امور خارجه عربستان سعودی اعلام کرد: ما روی توسعه اقتصادی در منطقه و دوری از اختلافات برای رویارویی با چالش‌ها تمرکز داریم.

کد خبر 6091345

دیگر خبرها

  • محمد علی الحوثی: با آتش بازی نکنید
  • (ویدئو) سیل وحشتناک در عربستان سعودی همه را ترساند
  • فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی
  • ویدئویی که یمنی ها از نیروهای زیر زمینی خود منتشر کرده اند
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • سوخت موشک ها و پهپادهای ایران در حمله به اسرائیل چه بود؟
  • بازسازی غزه ۳۰ سال زمان می‌خواهد
  • فیلم بارش برف سنگین در عربستان سعودی در اوایل اردیبهشت
  • جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه
  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه