Web Analytics Made Easy - Statcounter

خسرو کیانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: در این طرح،آگاه‌سازی عمومی مبنی بر جلوگیری از استقرار در بستر و حریم رودخانه‌ها و مکان‌های پرخطر و حادثه‌خیز در دستور کار قرار گرفته است.
وی افزود: آماده‌باش کامل گروه‌های مهار آتش به‌ویژه در جنگل‌ها، مرتع‌ها، عرصه‌های طبیعی، تفرج‌گاه‌ها و پایش مناطق به‌ منظور پیشگیری از گسترش هرگونه آتش‌سوزی احتمالی در طرح اقدامات آمادگی رویارویی با حوادث احتمالی در تعطیلات نوروز مورد توجه اعضای ستاد مدیریت بحران استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کیانی تصریح کرد: برای تعطیلات نوروز امسال، ساماندهی و بروزرسانی قابلیت‌ها، ظرفیت‌ها و توان تجهیزاتی و تدارکاتی دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری با هدف به‌کارگیری بهنگام در زمان وقوع حوادث احتمالی در اولویت قرار دارد. 
وی افزود: رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا اولویت نخست در اجرای طرح اقدامات آمادگی رویارویی با حوادث احتمالی در تعطیلات نوروز امسال به‌شمار می‌رود.
به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری با شرایط توپوگرافی خاص و شیب بالا جزو استان‌های پیشتاز کشور در حوادث طبیعی مانند زلزله، سیل و آتش‌سوزی جنگل‌ها است.
بیشترین خط رانش چهارمحال و بختیاری در شهرستان‌های اردل، کوهرنگ، کیار و لردگان وجود دارد.

برچسب‌ها سازمان مدیریت بحران کشور حوادث طبیعی چهارمحال وبختیاری نوروز کارآمدی دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان مدیریت بحران کشور حوادث طبیعی چهارمحال وبختیاری سازمان مدیریت بحران کشور حوادث طبیعی چهارمحال وبختیاری نوروز کارآمدی دولت اخبار کنکور چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۵۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: دمای شهرکرد امروز ۵ درجه بالای صفر ثبت شد.
چراغپور افزود: آسمان استان تا اوایل هفته کمی تا قسمی ابری همراه با وزش باد پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • معمای «مثلث برمودا»
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • وقوع ۱۰۴ حریق و حادثه در سمنان/ ۲۷۸۵ نفر با آتش نشانی تماس گرفتند
  • علم چگونه معمای «مثلث برمودا» را حل کرد؟
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • گیاهان خوراکی خودرو؛ گنجینه‌ای ارزشمند در چهارمحال و بخیاری
  • استفاده از درس آموخته‌های سیل ۱۴۰۳ در بحران‌های احتمالی ناشی از آب در پایتخت
  • برگزاری مانور آمادگی و پیشگیری از خطرات احتمالی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی
  • کاهش حدود ۱۰ درصدی جانباختگان تصادفات در نوروز امسال