Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@19:01:51 GMT

ورود بازرسی به نظارت میدانی بر بازار ایلام

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۶۵۴۱۴

ورود بازرسی به نظارت میدانی بر بازار ایلام

گروه استان‌ها - رئیس کل بازرسی استان ایلام با حضور میدانی در بازار ایلام بر کنترل قیمت‌ها نظارت و مسائل و مشکلا بازار را از نزدیک رصد کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، مهدی اصلانی گرجی عصر امروز در آخرین روزهای پایانی سال با حضور میدانی در بازار ایلام بر کنترل قیمت‌ها  نظارت و مسائل و مشکلات بازار را از نزدیک رصد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این حضور بازرس کل استان ایلام هدف از حضور خود در بازار ایلام را عمل به دغدغه مقام معظم رهبری برای برطرف کردن دغدغه تامین مایحتاج مردم عنوان کرد و در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام اظهار داشت: حضور بازرسان در بازار و نظارت بر قیمت‌ها رافع بسیاری از مشکلات خواهد بود.

رئیس کل بازرسی استان ایلام در پاسخ به این سئوال که آیا این حضور و موارد مشابه موثر بر کنترل بازار است گفت: قطعاً تاثیر گذار است هم از باب اینکه مردم این اطمینان خاطر را داشته باشند دستگاه‌های ناظر عالیه  و ما هم که جزء قوه قضائیه هستیم این نظارت را داریم و تاکید آقا و مقام معظم رهبری هم که  فرمودند؛ جدی ورود کنند همه دستگاه‌ها برای رفع مشکل مایحتاج مردم از باب اینکه هم گرانفروشی و هم کمبود کالا این دغدغه‌ها بر طرف بشود.را عملیاتی می‌شود.

نظارت و بازرسی‌ها در استان فارس تا 15 فروردین تشدید می‌شودنظارت و بازرسی بهداشت طیور، دام و فرآورده‌های دامی استان اصفهان تشدید شدرئیسی: رسوخ فساد در سازمان‌ها و ادارات ‌قابل پذیرش نیست/ سازمان بازرسی احیای کارخانه چوب و کاغذ مازندران را پیگیری می‌کند

اصلانی گرجی در ادامه یادآورشد: به هرحال بازدیدها و نظارت‌ها هم اطمینان خاطر برای مرده است و هم از باب اینکه اگر در جایی سهل‌انگاری‌ها و کم کاری‌ها مشاهده شود با آنان برخورد می‌شود.

وی اقدام همکاران بازرسی کل در استان ایلام به جهت نظارت بر بازار ایلام را یادآور و گفت: همکاران ما در بازرسی کل از دیروز که بر بازار ایلام نظارت را شروع کرده‌اند موارد متعدی از تخلفات را با همکاری بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت مشاهده و اقدام به تشکیل پرونده و ارجاع به سازمان تعزیرات حکومتی داده‌اند.

رئیس بازرسی کل استان ایلام تشکیل و ارجاع 13 پرونده تخلفاتی در بازار ایلام در 48 ساعت گذشته را مورد اشاره قرار داد و افزود: مواردی از عدم رعایت بهداشت، گرانفروشی، عدم توجه به حقوق مصرف کننده  نیز روئیت و گزارش و تذکر داده شده است.

وی بهداشت عمومی و تضمین سلامت مردمی و اطمینان خاطر مردمی مبنی بر اینکه مسئولین انشاالله به وظیفه شان عمل می‌کنند را از اهداف رویکرد دید بازرسی کل استان ایلام در بازدید و بازرسی‌های میدانی عنوان کرد و گفت: مردم بدانند هر کجا که مواردی از تخلف و کم کاری از هر دستگاهی مشاهده و گزارش شود و این موارد برای بازرسی استان محرز شود قطعاً با مسبب آن قصور و کوتاهی و کمکاری برخورد خواهد شد.

رئیس کل بازرسی استان ایلام با تاکید بر تشدید بازرسی‌ها از بازار ایلام تصریح کرد: افزایش تعداد  گشت‌ها و تشدید نظارت‌ها یک ضرورت است و تا زمانی که تضاضا بیشتر است به طبعه آن نظارت‌ها هم باید افزایش داشته باشد.تا مشکل مردم نیز برطرف شود.

انتهای پیام/180/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازار ایلام بازرسی استان استان ایلام بازرسی کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۵۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی جدید به استان ایلام

کارشناس سازمان هواشناسی استان ایلام گفت: فعالیت سامانه بارشی در استان از امروز دوشنبه همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید آغاز می‌شود.

احسان احمدی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در ایلام، اظهار کرد: فعالیت سامانه بارشی در استان از امروز دوشنبه همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید آغاز می‌شود و تا فردا سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه فعالیت سامانه بارشی در نواحی شمالی استان بیشتر است، افزود: بارش‌ها در ارتفاعات به صورت تگرگ است.

کارشناس سازمان هواشناسی استان ایلام خاطرنشان کرد: از روز چهارشنبه تا اوایل هفته آینده جو استان پایدار خواهد بود.

احمدی‌نژاد تصریح کرد: در طول فعالیت سامانه بارشی احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها، آب‌گرفتگی معابر، آسیب به سازه‌های‌های سبک و آسیب به محصولات زراعی و باغی به علت بارش تگرگ و وزش باد وجود دارد.

وی تاکید کرد: شهروندان از تردد و اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

کد خبر 750974

دیگر خبرها

  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • صف خرید پهپادهای ایرانی؛ پس از موفقیت در عملیات میدانی
  • ورود سامانه بارشی جدید به استان ایلام
  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • بارندگی قیمت محصولات جالیزی در مشهد را افزایش داد
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • دلار باز هم نزولی شد
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • ثبت بیش از ۲۰۰ پایش از بازار مینوشهر