Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام عسگری ، گفت: جانبازان شهدای زنده ای هستند که لحظه به لحظه ی زندگی آنها مردانگی و ایثار را به تصویر می‌کشد .

حجت الاسلام هادی عسگری مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، گفت: به مناسبت روز جانباز به نمایندگی از مقام معظم رهبری ، با  حضور آیت الله علما امام جمعه کرمانشاه ،فرماندهان و مسئولان استان از خانواده جانبازان کرمانشاهی، تقدیر  شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه در استان کرمانشاه بالغ بر ۲۱۶۰۰ جانباز سرافراز وجود دارد ، افزود : جانبازان ما  با تأسی از حضرت عباس(ع) ، در دفاع از دین و حریم ولایت ، جسم و جان خود را  تقدیم و برای پاسداری از ولایت ، غیرت و عزت مملکت اسلامی ، سلامتی خود را فدا کردند. 


 

حجت الاسلام  عسگری، جانبازی را  نشان شهادت و بهشت دانست و اظهار  کرد:جانبازان شهدای زنده ای هستند که لحظه به لحظه ی زندگی آنها مردانگی و ایثار را به تصویر می‌کشد. 


 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه  تصریح کرد: خانواده های بزرگ جانبازان با ایمان ، وفاداری و روحیه بالا ، شرایط را تحمل می کنند و آنها الگوهایی کم نظیر و بی بدیل برای نسل امروز و آینده هستند.  زیرا علارغم همه مشکلات و سختی ها با ایمان و تقوایشان ، حامل پرچم غیرت و عزت اسلام  بوده و خواهند بود.

 

وی در پایان با  اشاره به اینکه هرچه معرفت ما نسبت به اهل بیت بیشتر باشد ، به همان میزان مطیع راه آنها خواهیم بود،  گفت: معرفت اهل بیت ، محبت نسبت به آنها را در دل مومن افزایش می دهد، از طرفی اگر محبت نسبت به کسی در دل انسان باشد ، اقتدا و پیروی از آن شخص هم در فرد ایجاد می شود . حضرت عباس (ع) مانند همه اهل بیت ، حامل رفتار ، گفتار و رشادت های بی بدیلی که او را تبدیل به الگویی کامل برای جوان مسلمان کرده است.

پایان پیام/712

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهدای زنده جانبازان و ایثارگران ایثار و شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۵۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کل دادگستری قزوین منصوب شد


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، با صدور حکمی از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین علی مصطفوی‌نیا به عنوان رئیس کل دادگستری استان قزوین منصوب شد.

پیش از این علی شعبانی از شهریور ماه سال 1400 به عنوان مدیرکل دادگستری استان قزوین فعالیت می کرد.

مراسم تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری استان قزوین صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام علی عبداللهی، رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران، آیت‌الله عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین، محمد مهدی اعلایی، استاندار قزوین برگزار شد.

  حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفوی‌نیا در کارنامه قضایی خود سوابقی همچون رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان و دادستان رشت را دارد.

دیگر خبرها

  • آغاز طرح غربالگری بینایی‌سنجی کودکان ۳ تا ۶ سال در کرمانشاه
  • صدور اطلاعیه‌ای نسبت به بارش‌های سنگین به کشاورزان و دامداران
  • سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین انصاریان در حسینیه اعظم زنجان
  • (تصاویر) زندگی در بافت فرسوده کرمانشاه
  • وحدت مهم‌ترین رکن جامعه است
  • رییس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • رئیس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان
  • «خالی فروشی» حواله خودرو
  • فوری/ خرید و فروش خودروی جانبازان آزاد شد