Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی تیم فوتبال برایتون انگلیس در خصوص شیوع ویروس کرونای انگلیسی گفت: من فقط اسم آن را شنیده ام. کسانی را که می شناسم خوشبختانه به ویروس کرونای انگلیسی مبتلا نشده اند اما شنیده ام در شهر های بزرگتر انگلیس مثل منچستر، شیوع این ویروس بیشتر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در پاسخ به این سوال که آیا از اعضای خانواده کسی به کرونا مبتلا شده است یا خیر، بیان کرد: بله. متاسفانه همه اعضای خانواده ام (پدر، مادر، برادر و خواهرم) مبتلا به کرونا شده بودند و خدا را ۱۰۰ هزار مرتبه شکر که با قرنطینه خانگی توانستند این ویروس را شکست دهند.

جهانبخش ادامه داد: من معتقدم که روزهای خوب و روزهای بد ماندنی نیستند و مهم این است که بتوانیم از شرایط سخت عبور کنیم و به روز های بهتر برگردیم. من بیش از یکسال است که به دلیل شیوع ویروس کرونا دوستان خیلی نزدیکم را ندیده ام اما امیدوارم که با توکل بر خدا این روز ها به اتمام خواهد رسید.

لژیونر فوتبال کشورمان تصریح کرد: پیراهنی را که با آن توانستم گل برگردان به چلسی بزنم را به برنده مسابقه پیج ۴۳۳ دادم. البته ما برای هر بازی ۲ پیراهن دریافت خواهیم کرد که یک پیراهن دیدار با چلسی را به عنوان یادگاری در نزد خودم است. ولی اگر قرار باشد مزایده ای برگزار شود تا با فروش آن پیراهن دست نیازمندی را گرفت حتما آن کار را انجام خواهم داد.

او در خصوص برنامه های خود در سال ۱۴۰۰ بیان کرد: شرایط سخت پیش آمده باعث شده تا حس و حال عید کمتر به چشم بیاید. زمانی کودکی ما شور و اشتیاق مردم برای عید خیلی بیشتر بود اما در چند سال اخیر به دلیل مسائل اقتصادی، معیشتی و همچنین شیوع ویروس کرونا مردم اشتیاق چندانی ندارند. امیدوارم در سال جدید آن شور و اشتیاق گذشته به جمع مردمان خوب کشورمان باز گردد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علیرضا جهانبخش لژیونرهای فوتبال ایران برایتون انگلیس ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۵۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ منفی مربی سابق جهانبخش به پیشنهاد لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، مارینو پوشیچ، دستیار سابق آرنه اسلوت، پیشنهاد این مربی هلندی برای فعالیت در باشگاه لیورپول را رد کرده است. پوشیچ یکی از مربیان فاینورد در زمان حضور علیرضا جهانبخش در این تیم بود.

لیورپول با وجود بررسی امکان مربیگری ژابی آلونسو و روبن آموریم پس از جدایی تابستانی یورگن کلوپ، در نهایت به آرنه اسلوت رسید. باشگاه هلندی فاینورد برای جدایی اسلوت مذاکرات را به خوبی طی کرد و هیچ مشکلی بین دو باشگاه وجود نداشت اما آن‌ها با جدایی دستیاران‌ این مربی موافقت نمی‌کنند.

به همین دلیل مشخص بود که یکی از اسامی مورد نظر اسلوت، پوشیچ است که پس از همکاری در فاینورد و آلکمار با سرمربی جدید لیورپول، در حال حاضر سرمربی شاختار دونتسک اوکراین است.

رسانه‌های اوکراینی تایید کردند که با این حال، مربی 52 ساله در شاختار احساس راحتی می‌کند و تمایلی به جدایی از این باشگاه ندارد. او تصمیم خود را به اسلوت اعلام کرده و قرار نیست عضو کادر مربیگری جدید لیورپول باشد.

با وجود مخالفت شدید فاینورد، اسیپکه هالشوف و روبن پیترز به عنوان دستیاران اسلوت به آنفیلد خواهند رفت. البته حضور آن‌ها منوط به دریافت مجوز کار در کشور انگلیس است. این دو مربی به پر کردن بخشی از جای خالی دستیاران یورگن کلوپ روی نیمکت لیورپول کمک می‌کند.

دیگر خبرها

  • سیاستمدار انگلیسی: جریان حمایت غرب از اسرائیل معکوس شده است
  • یک نشانه مهم زوال عقل
  • خلیج فارس نقطه مشترک همه مردم ایران
  • توصیه‌هایی درباره تب کریمه کنگو که باید جدی گرفته شود
  • پاسخ منفی مربی سابق جهانبخش به پیشنهاد لیورپول
  • مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • شیرین سعیدی: از شنیده شدن خبر بازداشت خود شوکه شدم!
  • «فلسطین و توطئه صهیونیستی انگلیسی» به کتابفروشی‌ها آمد