Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاگردان ادین ترزیچ در حالی به مصاف کلن می روند که دیدار رفت را با نتیجه ۲-۱ مقابل این تیم واگذار کردند. 

پس از متحمل شدن ۹ باخت، بروسیا دورتموند که پیش از آغاز فصل یکی از مدعیان قهرمانی در بوندسلیگا بود، حالا ۱۶ امتیاز با بایرن مونیخ صدرنشین اختلاف دارد. با این حال دورتموند در ۳۳ بازی پیاپی خود در مجموع رقابت ها گلزنی کرده است و پس از راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با انگیزه بالا سراغ این بازی می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلن دیدار رفت را با پیروزی پشت سر گذاشت ولی طی ۱۲ تلاش خود در این فصل، فقط یک بار توانسته است در ورزشگاه خانگی اش برنده شود؛ این یعنی فقط شالکه مصیبت زده رکورد خانگی بدتری نسبت به آن ها دارد.

دورتموند برای زنده نگه داشتن شانس حضورش در لیگ قهرمانان فصل آینده، به پیروزی در این بازی نیاز مبرم دارد. برای تیمی که در پنج بازی اخیرش ۱۱ گل دریافت کرده است و آخرین کلین شیتش به ۱۰ بازی قبل بر می گردد، یک ارلینگ هالند آماده بسیار خطرناک خواهد بود. 

اطلاعات بازی کلن و دورتموند روز و تاریخ برگزاری: شنبه ۲۰ مارس ۲۰۲۱ / ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ ساعت: ۱۸:۰۰ به وقت تهران ورزشگاه: راین انرژی تورنمنت: هفته بیست و ششم بوندسلیگا ترکیب احتمالی تیم های کلن و دورتموند

غایبان دو تیم کلن و دورتموند

مقایسه عملکرد کلن و دورتموند در فصل جاری بوندسلیگا کلن شاخص دورتموند ۲۲ امتیاز ۴۲ ۲۳ گل زده ۵۲ ۳ کلین شیت ۹ ۲۲ تعداد بخت بزرگ گلزنی از دست رفته ۴۵ ۳.۰ شوت در چارچوب به ازای هر بازی ۵.۸ ۳۱۸.۹ تعداد پاس صحیح در هر بازی ۵۷۴.۴ ۴۴.۲ میانگین مالکیت توپ ۶۱.۵ ۹۵ پس گرفتن توپ در یک سوم دفاعی حریف ۱۵۷ ۴۶ (۱) کارت زرد (قرمز) ۳۵ (۰) پیش بینی هو اسکورد از بازی کلن و دورتموند

کلن ۱ - ۴ دورتموند

اخبار داغ 

شمارش معکوس تا آغاز تیم منتخب قرن؛ پروژه بزرگ طرفداری در سال 1400! رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر اول، علی دایی اولین عکس قبل و بعد از کشته شدن دختران بوشهری / تعداد قربانبان به هفت تن رسید ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت پرهای مورینیو ریخت! / کاریکاتور آندره کوری: نیمار دوباره در کنار مسی بازی خواهد کرد اما این اتفاق در بارسلونا خواهد افتاد 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کلن و دورتموند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۵۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی دورتموند مقابل پاریس

آفتاب‌‌نیوز :

 در چارچوب دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک، دورتموند به مصاف پاری سن ژرمن رفت و به برتری یک بر صفر رسید.

در این بازی نیکولاس فولکروگ در دقیقه ۳۶ روی پاس دیدنی اشتلاتنبک دروازه پاریس را باز کرد.

نکته مهم این مسابقه فرصت سوزی عجیب ۲ تیم دورتموند و پاریس بود. هر ۲ تیم ۴ فرصت بزرگ گلزنی را از دست دادند تا این دیدار نیمه نهایی تنها با یک گل به پایان برسد.

امباپه در این مسابقه ۹۰ دقیقه در زمین حضور داشت و تنها توانست دیرک دروازه را به لرزه دربیاورد.

سه شنبه آینده در ورزشگاه پارک دو پرنس، دیدار برگشت برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • مربی اشتوتگارت: آرزو می‌کنم به رئال برخورد کنیم
  • متس هوملس: با عملکرد خوب‌مان در لیگ قهرمانان اروپا، فصل ضعیف در بوندسلیگا را جبران کردیم
  • اعتراف کاپیتان PSG بعد از شکست برابر دورتموند
  • یک هفته کار کردیم تا اینطور از دورتموند گل نخوریم!
  • دفاع ستاره پی‌اس‌جی از انریکه: به حرف او گوش نکردیم
  • پیروزی دورتموند مقابل پاریس
  • متس هوملس بهترین بازیکن دیدار دورتموند و پاری سن ژرمن
  • سانچو: فکر به یونایتد نه، فقط دورتموند و سی‌ال!
  • با برد دورتموند: سهمیه پنجم چمپیونزلیگ به آلمان رسید
  • پیروزی نفس‌گیر دورتموند برابر PSG در شب فرصت‌های سوخته