Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-08@17:55:25 GMT

تلاش چلسی برای تمدید قرارداد سیلوا

تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۶۵۹۱۵

سران باشگاه چلسی به شدت به دنبال تمدید قرارد مدافع باتجربه و برزیلی خود هستند. خبرگزاری میزان - پس از آنکه هواداران تیم چلسی روز‌های بحرانی تحت هدایت فرانک لمپارد را با نتایج خوبی که زیر نظر توماس توخل گرفته شد، به فراموشی سپردند، حالا این تیم آبی‌پوش لندنی با غلبه بر اتلتیکومادرید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد و تلاش بسیار زیادی برای کسب سهمیه سال آینده UCL دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



البته نباید از یاد برد که یکی از دلایل موفقیت چلسی در هفته‌های اخیر عملکرد فوق‌العاده مدافعان این تیم بوده است و باید اذعان کرد رهبر دفاعی این تیم لندنی کسی نیست جز تیاگو سیلوا که با ۳۶ سال به عصای دست توخل در امور دفاعی بدل شده است.

از همین رو «گل» مدعی شد سران باشگاه درصددند قرارداد تیاگو سیلوا را تمدید کنند. این درحالیست که قرارداد این مدافع کهنه‌کار برزیلی با چلسی یک ساله است و مطمئنا آبراموویچ می‌داند خروج سیلوا از جمع آبی‌های لندنی می‌تواند ضربه بزرگی به روند خوب نتایج این تیم بزند.

سیلوا که سال گذشته با انتقالی پر سر و صدا از پاری‌سن‌ژرمن راهی چلسی شد در این فصل ۲۱ بار برای این تیم لندنی بازی کرده و موفق به ثبت دو گل نیز شده است. بیشتر بخوانید: هدف اصلی رونالدو از دید سانتوس

انتهای پیام/

برچسب ها: چلسی تیاگو سیلوا توماس توخل

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: چلسی چلسی تیاگو سیلوا توماس توخل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۵۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وستون مک کنی و رد پیشنهاد تمدید قرارداد با یوونتوس

سران یوونتوس به دنبال کاهش دستمزد مک کنی هستند که این موضوع مورد قبول او نیست.

از قرارداد وستون مک کنی با یوونتوس فقط یک سال دیگر باقی مانده است. او اگرچه از تداوم همکاری با یوونتوس استقبال می کند اما پیشنهاد تمدید قراردادی که دریافت کرده، مورد پذیرش این هافبک آمریکایی قرار نگرفته است.

به نقل از گاتزتا دلو اسپورت؛ مک کنی انتظار داشت دستمزدش در قرارداد جدید افزایش یابد یا حداقل ثابت بماند. با این حال یوونتوس پیشنهاد تمدید قرارداد با کاهش دستمزد را به او ارائه کرده است. این پیشنهاد از سوی مک کنی رد شده است. دستمزد فعلی این هافبک ۲۵ ساله در هر فصل به ۲.۵ میلیون یورو می رسد. مک کنی در ۳۶ بازی فصل جاری برای یوونتوس در همه رقابت ها موفق به ثبت ۱۰ پاس گل شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها

  • توخل: بسیار بعید است که در بایرن بمانم
  • وستون مک کنی و رد پیشنهاد تمدید قرارداد با یوونتوس
  • فرجی حرف دل مدیران پرسپولیس را زد!
  • رونمایی از تیاگو سیلوا در پیراهن فلومیننزه / عکس
  • هیولا به فلومیننزه بازگشت
  • رسمی: کاپیتان چلسی همبازی مارسلو شد
  • رسمی؛ بازگشت تیاگو سیلوا به فلومیننزه پس از 15 سال
  • آینده مبهم فدریکو کیه زا؛ نیم‌نگاه رم، امیدواری یوونتوس
  • خداحافظی احساسی ستاره‌ای ۳۹ ساله با آبی‌های لندن؛ سیلوا چرا ۴ سال در چلسی ماند؟
  • منچستریونایتد و چلسی دو مقصد جذاب برای توماس توخل