Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سریال «جاده ای به اونلی» (Road to Avonlea) که در ایران با نام قصه های جزیره شناخته می شود یکی از خاطره انگیزترین سریال های خارجی پخش شده از تلویزیون ایران است. این سریال که در دهه ی ۷۰ از تلویزیون ایران پخش می شد از چنان محبوبیتی برخوردار شد که تا به امروز ادامه دارد و هنوز هم بسیاری طرفدار این سریال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتربخوانید

داستان‌هایی که در سینما گُل کردند

۱- کریسمس اونلی

پخش سریال قصه های جزیره یا همان «جاده ای به اونلی» که محصول کانادا بود از سال ۱۹۹۰ آغاز شد و در سال ۱۹۹۶ به پایان رسید. این سریال در مجموع ۷ فصل و ۹۱ اپیزود دارد. در سال ۱۹۹۸ فیلمی با حال و هوای کریسمس بر اساس سریال «جاده ای به اونلی» پخش شد که «کریسمس اونلی» (An Avonlea Christmas Movie) نام داشت. این فیلم تلویزیونی بود.

۲- چهره های مشهوری که به عنوان بازیگر مهمان در آن حضور داشتند

با افزایش محبوبیت سریال در زمان پخشش در کانادا و آمریکا، بازیگران مشهور رفته رفته به حضور در آن علاقمند شدند. مایکل یورک، کریستوفر ریو (سوپرمن)، فی داناوی (بانی و کلاید)، ند بیتی (آهنگ من را بشنو) و رایان گاسلینگ (لالا لند) در سریال قصه های جزیره حضور داشته اند. تنها بازیگر مهمان این سریال که در دو اپیزود آن نقش آفرینی کرد مایکل یورک (آستین پاورز) بود. نقش او در سریال کاپیتان ازکیل کرین بود.

۳- قصه های جزیره در سال ۱۹۰۸ متولد شد

لوسی ماد مونتگومری کتاب «آن از گرین گیبلز» (Anne of Grenn Gables) را در سال ۱۹۰۸ نوشت. او چندین کتاب دیگر هم با موضوع این شخصیت منتشر کرد. در سال ۱۹۸۵ شرکت فیلمسازی سالیوان سریالی به همین نام ساخت. سالیوان تصمیم گرفت این پروژه را یک گام جلوتر برد و سریالی تلویزیونی بر اساس این کتاب بسازد. اینگونه بود که سریال «جاده ای به اونلی» یا همان قصه های جزیره متولد شد. تعدادی از شخصیت های «آن از گرین گیبلز» به قاب تلویزیون بازگشتند. دو مورد از شناخته شده ترین آن ها پاتریشیا همیلتون در نقش راشل لیند و کالین دوهرست در نقش ماریلا کاتبرت بود.

۴- بازیگر نقش فلیسیتی فکر می کرد این سریال بیشتر از چند هفته ادامه پیدا نکند

جما زامپرونا بازیگر نقش فلیسیتی کینگ در سریال قصه های جزیره اولین باری که برای بازی در این سریال انتخاب شد هیجان زیادی داشت. با این حال، او تصور می کرد این پروژه چند هفته بیشتر طول نکشد. اما این سریال به چنان موفقیت عظیمی دست یافت که در نهایت تا ۷ فصل ادامه پیدا کرد.

۵- بارانی از جوایز برای قصه های جزیره

سریال قصه های جزیره بیشتر از ۵۰ جایزه بین المللی دریافت کرده است. دو مورد از آن ها جایزه معتبر امی هستند. بیشتر جوایزی که این سریال دریافت کرده در بخش بهترین سریال هستند، که البته جای تعجب ندارد و حتماً شما هم موافقید.

منبع: روزیاتو 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سریال سریال تلویزیونی جالبترین ها سریال قصه های جزیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۵۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حجت‌الاسلام ترابی امام جمعه گنبدکاووس در این مراسم گفت: فرهنگ ایثار و شهادت موجب حیات جامعه بوده و برگزاری این یادواره ها فرصتی برای آشنا سازی نسل جوان با آرمانهای شهداست.

او گفت : یادواره شهداء پل ارتباطی میان نسل جنگ و نسل جدید انقلاب به شمار می روند.

همچنین یادواره شهدای نوده خاندوز و دو شهید غواص گمنام برگزار شد.

حجت الاسلام کیایی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان و امام جمعه دلند در این مراسم گفت : شهداء به ما درس ولایت مداری دادند و امروز در سایه همان درسی که شهدا به ما دادند کشورمان بر قله های بلند اقتدار قرار گرفته است.

او با بیان اینکه حفظ حجاب و عفاف درس دیگر شهداء به ماست افزود : اجرای طرح نور پلیس در تداوم راه شهدا و عمل وصایای آنهاست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • (ویدئو) خاطره بامزه آقای بازیگر از معلمش در «صداتو»
  • پرواز پرسپولیس به شهر خاطره‌انگیز (عکس)
  • خاطره‌ای از واکنش عجیب احمدی‌نژاد به درخواست محیط‌‌‌ زیستی | فیلم
  • بدرقه صدای خاطره‌انگیز رادیو به خانه ابدی
  • مرجعیت علمی امام صادق (ع) انحراف را به حداقل رساند
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان
  • پس از ۱۲ سال؛ مارکو رویس اسطوره دورتموندی‌ها دیگر در وستفالن نخواهد بود
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان حاجی رحیمی، زاهدی و حجازی در شهرستان بن
  • فراخوان پویش سراسری «وعده صادق»
  • قابی خاطره انگیز از لحظه قدم زدن کبوتر حرم در بین زائران امام رضا (ع)