Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو تیم ملی کاراته بانوان کشور گفت: تعویق المپیک جامعه ورزش را ناراحت و غمگین کرد.

نگین آلتونی، عضو تیم ملی کاراته بانوان درباره وضعیت این رشته در سالی که گذشت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: اگر بخواهیم کلی به این سال نگاه کنیم باید بگویم که نیمه نخست سال بسیار کسل کننده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرونا همه مسابقات و اردوها را تعطیل کرد تا ورزشکاران از شرایط مسابقه دور بمانند و در ادامه هیچ لیگی برگزار نشد اما رفته رفته با تعریف یکسری پروتکل ها دوباره تعدادی از اردوها به صورت محدود برگزار و حتی در بخش آقایان شاهد برگزاری سوپرلیگ بودیم که اتفاق خوبی بود. البته قرار بود در بخش بانوان هم سوپرلیگ برگزار شود که بخاطر انتخابی تیم ملی لغو شد و هنوز تاریخ دقیقی برای برگزاری این مسابقات مشخص نشده است.

او با اشاره به برگزاری مسابقات المپیک توکیو در سال 1400 گفت: در ابتدا که المپیک لغو شد بسیار ناراحت شدم چرا که این مسابقات در واقع میدانی است که بهترین های جهان در آن حضور دارند. همه ورزشکاران تلاش می کنند که قبل از چیز مجوز شرکت در این رویداد مهم را کسب کنند و بعد از آن هم سعی می کنند عملکرد قابل قبولی را ارائه بدهند. وقتی رقابتی به این مهمی لغو و یا به تعویق می افتد  طبیعتا برای همه ناراحت کننده است.

آلتونی افزود: کاراته بانوان ایران پتانسیل بسیار خوبی دارد. به خاطر دارم زمانی که می خواستیم به المپیک جوانان برویم تیم بزرگسالان ما کنار ما قرار گرفتند و با هم تمرین کردیم که خیلی موثر و انگیزه بخش بود. الان هم نوبت ماست که در کنار  المپیکی ها قرار بگیریم و به نوعی در حد توان مان کمک شان کنیم. برای من فرقی ندارد چه کسی قرار است عازم المپیک شود ولی قطعا آرزو می کنم شاهد مدال های خوشرنگی از نماینده هایمان در این رویداد مهم جهانی باشیم.

دارنده مدال برنز المپیک جوانان خاطرنشان کرد: من از 12 سالگی به صورت تفریحی کاراته را شروع کردم. هیچ وقت به این سطح از ورزش حرفه ای فکر نمی کردم اما شرایط طوری پیش رفت که خوشبختانه توانستم به تیم ملی راه پیدا کنم و بعد هم مدال های مختلفی را کسب کنم. بخاطر شرایط سنی نتوانستم در ماراتن گزینشی المپیک شرکت کنم اما امیدوارم رایزنی های بیشتری برای بازگردانند کاراته به المپیک صورت بگیرد تا در سال های آینده و دوره های بعدی المپیک ما هم جزو اعزامی ها باشیم.

آلتونی با اشاره به برنامه‌های خود در سال جدید گفت: سال 99 به نوعی برای ما سال کاشت بود و فقط تمرین کردیم و حالا سال 1400 سال برداشت است که باید در رویدادهای مهم خودمان را محک بزنیم. امسال تغییر وزن دادم و رنک ام را صفر کردم بنابراین با جدیت می خواهم در مسابقات پیش رو حاضر شوم تا در این وزن نیز افتخارات قبلی را تکرار کنم و جزو افراد ثابت تیم ملی بزرگسالان باشم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نگین آلتونی کاراته بانوان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۵۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته با حضور ۴ هزار و ۲۸۱ نفر ورزشکار در همدان برگزار شد که ساغر جندقی نوجوان کاراته کای سمنانی بر سکوی اول کشور ایستاد و مدال طلای انتخابی تیم ملی کاراته را بر گردن آویخت.

 

دیگر خبرها

  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • پیش‌بینی آقای ورزش ایران از رقابت با پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ المپیک / فیلم
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • سریال ناکامی کاراته خوزستان ادامه دارد!
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران، برترین تیم سال ۱۴۰۲ از نگاه کارشناسان و داوران
  • بازگشت حسن یزدانی به تشک به تعویق افتاد