Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور آمریکا در خصوص گفتگو با همتای روس خود گفت: اطمینان دارم که در زمانی خاص با هم گفتگو خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از نیوزویک، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در گفت‌وگو با خبرنگاران پیش از سفر به شهر آتلانتا، در ارتباط با دعوت ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه برای یک گفت‌وگوی زنده گفت: مطمئنم زمانی با پوتین صحبت خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایدن همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا علیه روسیه تحریم‌های جدید اعمال خواهد شد یا خیر، تصریح کرد: این موضوع به موقع رخ خواهد داد.

بایدن در گفتگو با ای‌بی‌سی نیوز درباره مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مدعی شد: «ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه یک قاتل است و باید تاوان مداخله در انتخابات آمریکا را بدهد».

پوتین نیز  در واکنش به این اظهارات، رئیس جمهور آمریکا را به مناظره از طریق ویدئو کنفرانس فراخواند.

رئیس جمهور آمریکا همچنین در واکنش به آنچه که در دیدار مقامات آمریکایی و چینی روی داده گفت: من به وزیر خارجه کشورم بسیار افتخار می‌کنم.

آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا و یانگ جیچی وزیر امور خارجه چین در سخنان آغازین خود در نشست آلاسکا و در برابر دوربین‌ها به انتقاد صریح از سیاست‌های طرف مقابل پرداخته بودند.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جو بایدن پوتين رئیس جمهور آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۶۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد

لاوروف گفت، احزاب دموکرات و جمهوری‌خواه در ایالات متحده، روسیه را دشمن می‌دانند و بدون توجه به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا تلاش خواهند کرد تا روسیه را شکست دهند.

به گزارش ایسنا، «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه در مصاحبه‌ای با کانال تلویزیونی بوسنیایی ATV گفت: «به‌زودی انتخابات ریاست جمهوری در ایالات متحده برگزار خواهد شد. هیچ تفاوتی میان دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان بر سر روسیه و چین وجود ندارد. رویکرد گروهی ممکن است سخت و گروه دیگری حتی سخت‌تر باشد، اما در اصل ماجرا تفاوتی ایجاد نمی‌کند.»

لاوروف ادامه داد: «برای هر دو، مهم نیست که چه کسی در انتخابات پیروز می‌شود، ما در کل دشمن هستیم. اینکه ما دشمن باشیم یا نیروی متخاصم فرقی نمی‌کند. اما "شکست استراتژیک" که آنها می‌گویند باید به روسیه تحمیل شود، هدف تشکیلات آمریکایی است.»

وزیر خارجه روسیه همچنین گفت: «همانطور که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در پاسخ به سوال مشابهی گفت، ما آماده خواهیم بود تا با هر کسی که مردم آمریکا انتخاب کنند، کار کنیم، مشروط بر اینکه تمایل متقابل وجود داشته باشد.»

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ۵ نوامبر ۲۰۲۴ برگزار می‌شود. دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا و جو بایدن، رئیس‌جمهور فعلی کاندیداهای اصلی این انتخابات هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پوتین به‌عنوان رئیس‌جمهور سوگند یاد کرد/ استعفای دولت روسیه
  • پوتین: سرنوشت روسیه را ما خودمان و تنها خودمان تعیین خواهیم کرد
  • پوتین برای پنجمین بار رئیس‌جمهور روسیه شد+ فیلم
  • مراسم تحلیف «پوتین» فردا برگزار می‌شود
  • محورهای رایزنی «بایدن» و «نتانیاهو»
  • لاوروف: هر دو حزب آمریکا، روسیه و چین را دشمن می‌دانند
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت