Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-حال و هوای حرم منور رضوی از آغازین لحظات صبح امروز، حال و هوایی بهاری و نوروزی شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  مشهدمقدس،  حال و هوای حرم منور رضوی از آغازین لحظات صبح امروز، حال و هوایی بهاری و نوروزی شده است.

زائران و مجاوران با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی اینک در بارگاه منور رضوی حضور پیدا کرده و از برنامه‌های تبلیغی و تدارک دیده شده در بارگاه منور شمس‌الشموس بهره می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به احتمال بارش باران در بارگاه منور رضوی با اطلاع‌رسانی‌های صورت گرفته از زائران و مجاوران درخواست شده تا حتی‌المقدور برنامه‌های لحظه تحویل سال بارگاه رضوی را از فضای مجازی و سیمای ملی دنبال کنند.

دو هزار و 200 دقیقه برنامه‌ ویژه سال تحویل از حرم مطهر رضوی در شبکه‌های مختلف استانی، ملی و بین المللی صدا و سیما پخش خواهد شد تا زائران امام مهربانی‌ها بتوانند از هر جای ایران و جهان دلهای عاشق خود را به این ضریح آسمانی در لحظه تحویل سال گره بزنند.

احتمال بارندگی در مشهد همزمان با لحظه تحویل سال/ برنامه‌های حرم رضوی از سیمای ملی پیگیری می‌شوداولویت پیگیری مجازی برنامه‌های لحظه تحویل سال حرم رضوی/2200 دقیقه برنامه آماده شدتدارک ویژه برنامه‌نوروزی زائران غیرایرانی حرم رضوی؛ جشن تکلیف بین‌المللی برپا می‌شود

این ویژه برنامه از شبکه یک، دو، سه، قرآن، افق، جام جم، شبکه های ماهواره‌ای بین المللی و شبکه‌های استانی رسانه ملی پخش می گردد و شبکه خراسان رضوی ویژه برنامه لحظه تحویل سال را به طور کامل پوشش خواهد داد و شبکه قرآن نیز از ساعت 8 تا 20 روز شنبه از حرم رضوی میهمان خانه‌های مردم خواهد بود. برنامه عصر جدید از شبکه 3، فرمول یک از شبکه یک، سین هشتم از شبکه افق نیز از طریق ارتباط زنده تلویزیونی با حرم مطهر رضوی ویژه برنامه های سال تحویل را پوشش خواهند داد.

علاوه بر این خدام بارگاه منور رضوی تمامی زائران و مجاوران را در لحظه ورود به حرم رضوی ترغیب به استفاده از ماسک می‌کنند تا مراسم با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

علاوه بر این اینک در حریم منور رضوی نیز ویژه برنامه‌های خاصی تدارک دیده شده تا حضور زائران صرفا منحصر به حرم منور رضوی نباشد.

هرچه به لحظه تحویل سال نزدیک می‌شویم حجم و میزان برنامه‌های حرم منور رضوی نیز افزایش پیدا می‌کند و بعد از تحویل سال نیز این برنامه‌ها تداوم پیدا می‌کند.

انتهای پیام/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لحظه تحویل سال حرم منور رضوی بارگاه منور ویژه برنامه حرم رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۶۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع تمام قدرت روس‌ها از تحویل سوخو 35 ها به ایران در تلویزیون سعودی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 تحویل جنگنده‌های سوخو 35 به ایران که سطح بازدارندگی و توان دفاعی ایران را به شدت ارتقاء می‌بخشد، موضوعی است که روس‌ها از آن به شکل علنی دفاع می‌کند. در همین زمینه دفاعیات کارشناس روس در شبکه سعودی الحدث را می‌بینید که تمام قد از تحویل این جنگنده‌های مدرن به ایران دفاع می‌کند و درباره مباحث مطرح شده درباره برنامه هسته‌ای ایران نیز می‌پرسد که چرا کسی درباره برنامه هسته‌ای اسرائیل، پاکستان و هند چیزی نمی‌گوید؟ این ویدیوی فوق العاده را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • دفاع تمام قدرت روس‌ها از تحویل سوخو 35 ها به ایران در تلویزیون سعودی
  • ۴۵۰ ویژه برنامه دهه کرامت در سطح استان بوشهر اجرا می‌شود
  • وداع با شکوه ایلامی ها با پیکر پاک شهید محمد شفیع فیضی زاده
  • وداع با شکوه ایلامی‌ها با پیکر شهید محمد شفیع فیضی‌زاده
  • وداع با شکوه ایلامی‌ها با پیکر شهید محمد شفیع فیضی زاده
  • وداع باشکوه دزفولی‌ها با پیکر شهید غلامعلی عشیری لیوسی
  • وداع مردم خراسان شمالی با عیسی بخشی هنرمند موسیقی مقامی
  • اجتماع بزرگ صادقیون در مشهد برگزار شد
  • ویژه برنامه‌های شبکه دو به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع)
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر امام رضا(ع) به مناسبت شهادت امام صادق(ع)/ عزاداری شامگاه شهادت رئیس مذهب در بارگاه رضوی