Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک استاد حوزه علمیه با تاکید بر اینکه حیات طیبه با اجابت امر ولی خدا در قیام به حق به دست می آید، اظهار کرد: مثل شهدایی که در همین ایام نوروز عملیات بیت المقدس و فتح المبین را رقم زدند؛ دعوت ولی حق را اجابت کردند و به حیات طیبه رسیدند.

خبرگزاری شبستان، گروه غدیر و مهدویت: حجت الاسلام احمد پناهیان در مراسم جشن اعیاد شعبانیه هیئت محبین اهل بیت(علیهم السلام) در مسجد مقدس جمکران، با اشاره به اینکه ما باید از نوروز به حیات حقیقی بشر منتقل شویم اظهار کرد: مرگ بشر وقتی است که تحت حاکمیت کفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها که میخواهند جامعه را از شعارهای انقلابی خالی کنند، جامعه را به سمت مرگ سوق می دهند.

 

وی با تاکید بر اینکه حیات طیبه با اجابت امر ولی خدا در قیام به حق به دست می آید، اظهار کرد: مثل شهدایی که در همین ایام نوروز عملیات بیت المقدس و فتح المبین را رقم زدند؛ دعوت ولی حق را اجابت کردند و به حیات طیبه رسیدند.

 

این استاد حوزه علمیه ادامه داد: وقتی از دل جامعه قیام و حرکت برای حاکمیت حق و نفی استکبار بیرون آمد، این جامعه زنده می شود؛ بالعکس هم اتفاق می افتد. وقتی مردم نسبت به حق اکراه پیدا کردند، جامعه تبدیل به جامعه مرده میشود. مثل جامعه صدر اسلام.

 

پناهیان افزود: امام سجاد علیه السلام قصد داشت دلهای مردم را بیدار و چشمها را باز کند؛ دعای افتتاح را ببینید؛ دولت کریمه باید تشکیل شود تا اسلام و مسلمین عزت بیابند.

 

وی در پایان با تاکید بر اینکه برای زمینه سازی ظهور  قلبها باید به خدا نزدیک شود، خاطرنشان کرد: چون اگر این اتفاق نیفتد، مردم حاضر نیستند برای خدا جان بدهند؛ برای خدا جهاد و مبارزه کنند. تا به خدا نزدیک نشویم، اهل جبهه و جنگ و مبارزه نمیشویم.

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: زمزمه های انتظار سبک زندگی منتظرانه مهدویت حیات طیبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۶۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی تیمارگاه حیات وحش در خراسان رضوی

با دستور استاندار خراسان رضوی تیمارگاه حیات وحش استان و معین شرق کشور راه‌اندازی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری امروز و در جریان بازدید خود از اداره کل محیط زیست خراسان رضوی که به مناسبت هفته زمین پاک صورت گرفت، دستور احداث تیمارگاه حیات وحش استان را صادر کرد.

استاندار خراسان رضوی در این بازدید با اشاره به ضرورت فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی و آموزشی در حوزه محیط زیست، گفت: با ارتباطی که از طریق این محورها برقرار می‌شود مدیریت این حوزه راحت‌تر پیش خواهد رفت.

وی بیان کرد: محیط‌زیست یک زیرساخت لازم برای همه فعالیت‌هاست که هم برای حال و هم برای آینده ضرورت دارد. نظری بر روان‌سازی و تسریع در صدور مجوزها تاکید و بیان کرد: در محیط زیست نگاه ایجابی باید وجود داشته باشد.

گفتنی است؛ در این تیمارگاه، حیات وحش از جمله پرندگان آسیب دیده تیمار شده و پس از بهبودی به محیط زیست برخواهد گشت.

 استاندار خراسان رضوی در برنامه امروز خود از بخش‌های مختلف اداره کل محیط زیست استان بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت این حوزه قرار گرفت.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • رسانه‌های بیگانه چگونه زنان را عامل رسیدن به اهداف خود می کنند؟
  • حجاب و عفاف یکی از ابعاد مهم حیات فرهنگی است
  • قیام علیه جنایات اسرائیل برگرفته از وجدان بیدار جهانیان
  • معلمان آغازگر بزرگترین تحولات فرهنگی و تربیتی در جامعه هستند
  • آموزش و پرورش احیا کننده نسل جدید ما است
  • حمایت دانشگاهیان قائمشهر از قیام جهانی دانشجویان
  • قیام جامعه دانشگاهی ایران در حمایت از دانشجویان آزادیخواه اروپا و آمریکا +تصاویر
  • قیام جامعه دانشگاهی ایران در حمایت از منادیان آزادی و دانشجویان اروپا و آمریکا +تصاویر
  • راه‌اندازی تیمارگاه حیات وحش در خراسان رضوی
  • اجتماع دانشجویان قائم شهر در حمایت از قیام جهانی دانشجویی