Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@06:12:34 GMT

نسخه ویژه کودکان اپلیکیشن اینستاگرام ساخته می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۶۶۷۵۸

نسخه ویژه کودکان اپلیکیشن اینستاگرام ساخته می‌شود

شرکت فیس بوک برای نفوذ در میان نسل جدید کاربران اینترنت، در حال ساخت نسخه اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس اینستاگرام ویژه کودکان پایین ۱۳ سال است.

به گزارش ایسنا، ساخت این اپلیکیشن جدید به صورت داخلی در فیس بوک اعلام شد اما هنوز عرضه نشده است. اینستاگرام در حال حاضر شرط سنی حداقل ۱۳ سال را برای عضویت کاربران در این اپلیکیشن الزامی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینستاگرام که حدود یک دهه پیش توسط فیس بوک به مبلغ یک میلیارد دلار خریداری شد، یکی از محبوبترین محصولات آن زمان بود که هنوز خود فیس بوک در میان کاربران جوان محبوبیت چندانی پیدا نکرده بود.

جو آزبورن، سخنگوی فیس بوک در بیانیه ای اعلام کرد کودکان از والدینشان درباره امکان ورود به اینستاگرام و در ارتباط ماندن با دوستانشان می پرسند و در حال حاضر گزینه های زیادی برای والدین وجود ندارد. بنابراین ما سرگرم کار ساخت محصولات بیشتری هستیم که مناسب کودکان بوده و توسط والدینشان قابل کنترل باشد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، فیس بوک پیش از این «مسنجر کیدز» را برای کودکان عرضه کرده که نسخه برنامه پیام رسان فیس بوک برای کودکان خردسال است. این اپلیکیشن دارای گزینه های کنترل توسط والدین است اما یک ایراد امنیتی پیش از این به بعضی از کودکان امکان چت با افرادی که مورد تایید والدینشان نبودند را فراهم کرده بود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: اینستاگرام اپلیکیشن کودکان فیس بوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۶۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم پیش‌بینی آمبولانس‌های ویژه شرایط کوهستانی برای کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد جزو استان‌هایی است که باید آمبولانس‌هایی که مخصوص شرایط کوهستانی هستند برای آنها پیش بینی شود.

جعفر میعادفر روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در بدو ورود به شهر یاسوج، از سمت محور یاسوج به شیراز، مورد استقبال رئیس‌، معاونین و مدیران دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.وی هدف از سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد را بازدید و بررسی خدمات اورژانس بیمارستانی در قسمت‌های مختلف، سایر بازدیدهای میدانی، بازدید از ساختمان مرکزی در حال ساخت و کمک جهت تسریع ساخت این بیمارستان عنوان کرد.

وی اظهارکرد: با توجه به گزارشاتی که از روند ساخت این بیمارستان به دست می‌رسد پیشرفت خیلی خوبی داشته است.

رئیس سازمان اورژانس هوایی کشور تاکید کرد: در بخش اورژانس هوایی نیز بازدیدهایی در یکی از شهرستان‌ها داریم. همین طور بررسی اینکه به چه شکلی می‌توان خدمات را در این استان توسعه داد از دیگر اهداف سفر به این استان است.

به گزارش ایسنا، میعادفر بیان کرد: بعد از نیازهای اولیه آمبولانسی در مناطق صعب العبور باید نسبت به تامین نیازهایی که مربوط به مناطق کوهستانی هستند اقدام کنیم البته در سال گذشته یک دستگاه آمبولانس به این دانشگاه علوم پزشکی تخصیص دادیم اما یک دستگاه آمبولانس کافی نیست و این استان جزو استان‌هایی است که باید آمبولانس‌هایی که مخصوص شرایط کوهستانی هستند برای آنها پیش بینی شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز
  • ۵۹ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده استان تهران ساخته شد
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • حسین قناعت:«والدین امانتی» به کودکان حفاظت از محیط زیست را آموزش می‌دهد/ فیلم کودک با اکران آنلاین بهتر دیده می‌شود
  • آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس
  • پیش‌تولید سریال پایتخت ۷ آغاز شد
  • لزوم پیش‌بینی آمبولانس‌های ویژه شرایط کوهستانی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • ۳۰۰۰خوابگاه متاهلی در کشور در حال ساخت است
  • «پایتخت ۷» با بازیگران بومی ساخته می‌شود
  • هفته زمین پاک