Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@18:12:32 GMT

۳۰۰ هزار فرصت شغلی مستقیم برای سال ۱۴۰۰ هدف‌گذاری شد + فیلم

تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۶۶۸۹۳

۳۰۰ هزار فرصت شغلی مستقیم برای سال ۱۴۰۰ هدف‌گذاری شد + فیلم

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد از هدف‌‌گذاری ۳۰۰ هزار فرصت شغلی در کشور برای سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: دولت سیزدهم باید به فکر انقلاب اقتصادی در کشور باشد. - اخبار استانها -

حجت‌الله عبدالملکی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم در زنجان، از تحقق 110 درصدی اهداف کمیته امداد در ایجاد اشتغال مستقیم در سال 99 خبر داد و اظهار داشت: برنامه‌ریزی ما برای ایجاد 200 هزار فرصت شغلی مستقیم برای خانواده‌های نیازمند بود که به لطف خدا توانستیم برای بیش از 218 هزار نفر اشتغال مستقیم ایجاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: 17 هزار و 500‌ میلیارد تومان درآمد خالص طرح‌های اشتغال تحت نظارت جاری مددجویان کمیته امداد در سال 99 بود که نسبت به سال 98 با رشد 82 درصدی مواجه شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه درآمد طرح‌های اشتغال کمیته امداد دو برابر مجموع کل مستمری است که به همه خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد در سال 99‌ پرداخت شده است، ابراز کرد: برنامه ما در سال 1400 ایجاد 300 هزار فرصت شغلی مستقیم است که درآمد قابل توجهی را برای این خانواده‌ها ایجاد خواهد کرد و قطعا در رونق و افزایش تولید ملی نقش بسزایی را خواهد داشت.

1000 میلیارد ریال کمک مردمی در کمیته امداد چهارمحال و بختیاری جمع‌آوری شدجزئیات تحویل 4400 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد / بختیاری: واگذاری مسکن به مددجویان ادامه داردافتتاح و واگذاری 4400 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد ‌با حضور رئیس مجلس + تصاویر

وی در ادامه با تاکید بر اینکه یکی از مطالبات جدی ما از دولت 1400 ایجاد انقلاب اقتصادی است، تصریح کرد: متاسفانه نظام بانکی، مالیاتی، صنعت، کشاورزی و بودجه بر مدار الگوی آمریکا که قبل از انقلاب برای کشور ما برنامه‌ریزی شده بود عمل می‌کند‌. امروزه مشاهده می‌کنیم علی‌رغم وجود منابع، نیروی انسانی متخصص و همینطور عزم و اراده مسئولان کشور متاسفانه مشکلات بیکاری و تورم حل نمی‌شود؛ بنابراین دولت 1400 باید اقدام جدی برای انقلاب اقتصادی انجام دهد و تئوریک این انقلاب به اقتصاد مقاومتی مربوط می‌شود.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هزار فرصت شغلی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۶۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی فخرایی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران از ابلاغ تفاهم‌نامه مشترک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمیته امداد امام (ره) جهت احداث ۳۰ هزار واحد مسکونی در سطح کشور که سهمیه استان بوشهر هزار واحد خواهد بود، خبر داد و افزود: در این تفاهم‌نامه مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات ساخت مسکن روستایی ارزان قیمت با نرخ سود پنج درصد و ۱۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض به ازای هر واحد مسکونی جهت ساخت مسکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پرداخت خواهد شد.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر خاطر نشان کرد: در استان بوشهر تاکنون ۷۷۲ واحد در قالب سه تفاهم‌نامه مشترک با کمیته امداد امام (ره) در حال پیگیری و اجرا است که با ابلاغ این تفاهم‌نامه تعداد هزار و ۷۷۲ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد در سال جاری ساخته خواهد شد و در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

فخرایی به سایر تفاهم‌نامه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با نهادهای حمایتی اشاره کرد و افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در جهت تأمین مسکن محرومان استان همزمان تفاهم‌نامه‌های دیگری نیز با سازمان بهزیستی و بنیاد مستضعفان در حال اجرا دارد که به متقاضیان علاوه بر تسهیلات ساخت مسکن، کمک‌های بلاعوض و مصالح رایگان نیز اعطا می‌گردد

کد خبر 6091989

دیگر خبرها

  • شبکه خیریه‌ها و خیران خارج از کشور ایجاد می‌شود
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • ایجاد بیش از ۱۵۰۰ فرصت شغلی توسط تعاونی‌های استان کرمانشاه
  • تحقق ۶۹ هزار شغل در استان اصفهان
  • مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی ۲۶۰۰ مترمربع فرش بافتند