Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@16:11:14 GMT

ترافیک سنگین در جاده‌های شمال

تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۶۶۹۱۲

ترافیک سنگین در جاده‌های شمال

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان ترافیک پر حجم و روان در جاده‌های استان، گفت: پیش بینی می‌شود حجم ترافیک در محور‌های اصلی مازندران از بعد از ظهر امروز شنبه ۳۰ اسفند ماه افزایش یابد.

او افزود:آمار تردد شمار پلیس نشان می‌دهد که تردد خودرو‌ها امروز در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۷۲ درصد و در مقایسه با روز قبل حدود ۸ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ قدمی گفت:حجم بالای ترافیک دیروز در محور کندوان یک صف ۱۰ کیلومتری از خودرو‌هایی که قصد ورود به استان را داشتند، تشکیل داده بود.

رئیس پلیس راه مازندران از رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راه مازندران وضعیت راه ها جاده های مازندران محور کندوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۶۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به مسافران شمال؛ این جاده ۳ روز مسدود است

به گزارش خبرآنلاین، رئیس پلیس راه البرز گفت: با توجه به اجرای عملیات عمرانی در جاده کرج ـ چالوس ، این محور به مدت سه روز بسته است .

تسنیم در خبری نوشت: سرهنگ پیمان کرمی اظهار داشت: این ممنوعیت تردد به دلیل اجرای عملیات نصب توری برروی تراشه های ریزشی انجام شده است.

وی اضافه کرد: انسداد مسیر از میدان امیر کبیر کرج تا سه راهی کندر در ۲ مسیر رفت و برگشت از ساعت ۹ الی ۱۵ از امروز به مدت سه روز صورت می گیرد.

سرهنگ کرمی گفت: رانندگان می توانند در طول زمان انسداد مسیر برای سفر به استان مازندران از مسیرهای جایگزین جاده آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران شمال استفاده کنند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900571

دیگر خبرها

  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • محدودیت‌های تردد جاده‌ای در تعطیلات ۳ روزه اعلام شد | جاده چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • اعلام محدودیت ترافیکی تعطیلات پیش رو در جاده‌ها
  • کنترل ۲۱۵۰ دستگاه ناوگان عمومی در محور‌های مازندران
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران/ توقف درحاشیه معابر بزرگراهی ممنوع  
  • ترافیک سنگین و پرحجم در آزادراه‌های البرز
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • هشدار به مسافران شمال؛ این جاده ۳ روز مسدود است
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی