Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@15:41:55 GMT

اسباب کشی تاپایان تعطیلات نوروزی در ماکو ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۶۷۳۵۷

اسباب کشی تاپایان تعطیلات نوروزی در ماکو ممنوع شد

ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده انتظامی ماکو گفت: اسباب کشی تا پایان تعطیلات نوروزی در این شهرستان ممنوع شد.

سرهنگ شهریار در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه در بازه زمانی پایان اسفند تا ۱۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ اسباب کشی در این شهرستان ممنوع شد، افزود: شهروندان اگر بخواهند اسباب کشی بکنند یا اثاثیه ای از محلی به محل دیگر جابجا کنند باید حتماً به کلانتری محل خود مراجعه و بعد از دریافت مجوزهای لازم اقدام به اسباب کشی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به اینکه در صورت رویت اسباب کشی بدون مجوز این عمل غیر قانونی شمرده خواهد شد و اسباب و اثاثیه ها توقیف خواهد شد، افزود: تا پایان تعطیلات نوروزی همانند سال‌های گذشته پلیس در راستای ایجاد امنیت فکری و جامعه اقدام به این عمل کرده است تا بدین طریق از وقوع سرقت های گوناگون بدین طریق پیشگیری بکند.

فرمانده انتظامی ماکو در خصوص منع تردد روزانه و شبانه در شهرستان نیز گفت: تمامی همشهریان توجه نمایند تا اطلاع ثانوی با توجه به قرار گرفتن شهرستان در وضعیت هشدار نارنجی و تصمیمات ستاد مقابله با بیماری کرونا هر گونه ورود خودرو های پلاک غیر بومی به شهر ممنوع است.

به گفته سرهنگ شهریار در صورت ورود خودروهای متخلف مبلغ ۵ میلیون ریال جریمه اعمال خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به اینکه هر گونه تردد شبانه در شب از ساعت ۲۱ الی ۴ صبح برای پلاک های بومی و غیر بومی از طریق پایش تصویری و دوربین پلیس و ماموران گشت سطح شهر صورت خواهد گرفت، افزود: جریمه مبلغ دو میلیون ریال برای متخلفین اعمال خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی استانی شهرستانها استانی فرهنگی دزدی پليس نیروی انتظامی اسباب کشی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۷۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«روز کارگر» تعطیل رسمی است

آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس ماده ۶۳ قانون و مقررات کار جمهوری اسلامی ایران، علاوه بر تعطیلات رسمی کشور، روز کارگر (۱۱ اردیبهشت) نیز جزو تعطیلات رسمی کارگران به حساب می‌رود.

بنابراین، روز کارگر همچون روز‌های جمعه تعطیل رسمی برای کارگران بوده و چنانچه کارفرما مبادرت به تعطیلی نکند باید ساعت کاری این روز تعطیل کار محاسبه شود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • مصیبت جدید مستاجران!
  • تکمیل ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در یزد/ خرید و فروش امتیاز مسکن ملی ممنوع
  • مصیبت جدید مستاجران
  • مصیبت جدید مستاجران؛ قیمت نجومی کارتن موز!
  • قیمت کارتن موز برای مستأجران سر به فلک کشید
  • برگزاری جلسه کارگروه ایمنی و بهداشت آب و فاضلاب در ماکو
  • محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته اعلام شد/ این جاده ها تعطیلات آخر هفته یکطرفه می‌شوند
  • دراین موزه حسابی بچگی کنید | نوستالژی هایی که هیچ کجا پیدا نمی شوند
  • «روز کارگر» تعطیل رسمی است
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد