Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، ابوالفضل رستمی معاون عملیات سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان،گفت : از ۱۵ اسفند ماه سال ۹۹ تعداد پنج اکیپ سه نفره از عوامل آتشنشان با توجه به پیک ترافیکی بالا  و حجم حضور شهروندان در  پنج نقطه حساس و شلوغ مرکزی شهر زنجان استقرار پیدا کرده اند که در صورت لزوم به منظور پاسخگویی و امدادرسانی سریع و به موقع وارد عمل می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او، اظهار داشت: از روز جمعه / ۲۹ اسفند ماه ۹۹/ تا ۱۶ فروردین ماه سال ۱۴۰۰  نیز چهار اکیپ آتشنشانی در مبادی ورودی و خروجی شهر زنجان "زنجان - تبریز، زنجان - قزوین، زنجان - بیجار و زنجان - تهم، مستقر خواهند شد تا در صورت وقوع حوادث احتمالی در مسیر‌های مواصلاتی شهر زنجان، هرچه سریعتر به محل اعزام شوند.

رستمی، تصریح کرد: آتشنشانی زنجان طی مدت یاد شده برای مقابله با حوادث ناشی از بارندگی ازجمله آبگرفتگی و سیلابی شدن معابر با استفاده از پمپ‌های آتش نشانی به منظور تخلیه آب و قایق‌های نجات، آماده خواهد بود و تیم غواصی نیز در آماده باش کامل به سر خواهد برد.

او یادآور شد: در روز سیزده فروردین سال جدید نیز همچون سال‌های گذشته آتشنشانی زنجان در آماده باش صد درصد خواهد بود و انتظار می‌رود طبیعت گردان در این روز از سال جانب احتیاط را رعایت کرده و در صورت برافروختن آتش، هنگام ترک محل از خاموش بودن آن مطمئن شوند تا آتش سوزی اتفاق نیفتد.


انتهای پیام/ف
منبع/ ایرنا

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی ایام نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۷۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سینماهای سراسر کشور از عصر جمعه تعطیل است

محمدرضا صابری سخنگوی انجمن سینماداران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره برنامه تعطیلی سینماهای سراسر کشور در ایام تعطیلات پیش رو گفت: به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) سینماهای سراسر کشور از عصر جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه تا پایان روز شنبه ۱۵ اردیبهشت تعطیل هستند.

وی ادامه داد: اکران فیلم های کمدی «سال گربه» و «تمساح خونی» پس از ساعت ۱۷ عصر جمعه ۱۴ اردیبهشت متوقف می‌شود اما اکران سایر فیلم ها شامل «مست عشق»، «بی‌بدن»، «آسمان غرب»، «آپاراتچی»، «ایلیا جستجوی قهرمان»، «نوروز» و «پرویزخان» از ساعت ۱۹ عصر جمعه ۱۴ اردیبهشت همزمان با تعطیلی سینماها سراسر کشور متوقف خواهد شد.

صابری در پایان گفت: فعالیت سینماها از صبح یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه به حالت عادی باز می‌گردد.

کد خبر 6094112 سید امیر شایان حقیقی

دیگر خبرها

  • هلال احمر زنجان به حالت آماده‌باش درآمد
  • مدیریت بحران زنجان در حالت آماده‌ باش
  • آماده‌باش هلال‌ احمر زنجان در پی صدور هشدار هواشناسی نارنجی
  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • هلال احمر زنجان به حالت آماده باش درآمد
  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است
  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • تعطیلی سینما‌های سراسر کشور در روز شنبه
  • سینماهای سراسر کشور از عصر جمعه تعطیل است
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی