Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مجتبی احمدی مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی گفت: چهار هزار و ١٢٨ زائر و مسافر در ورودی خراسان رضوی در روز‌های اخیر تب سنجی شده اند که ۴٩۶ نفر از این تعداد که دارای تب و برخی علائم بیماری کرونا بودند، شناسایی شدند.

او افزود: ۱۵۰ امدادگر و نجاتگر برای پوشش امدادی مراسم تحویل سال در صحن‌ها و حریم پیرامون حرم مطهر رضوی مستقر شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

۳۱ پایگاه هلال احمر خراسان رضوی مجری طرح امدادنوروزی هستند

مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی ادامه داد: همچنین چهار آمبولانس و اتوبوس - آمبولانس جمعیت هلال احمر استان نیز از ساعت ۷:۳۰ صبح در محل‌های تعیین شده اطراف حرم مطهر مستقر شده‌اند تا در صورت بروز هرگونه حادثه احتمالی به همراه بالگرد امدادی در کنار تیم‌های درمانی آستان قدس رضوی و اورژانس خدمت رسانی کنند.

احمدی با اشاره به فعالیت ٣٣ ایستگاه بهاری جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از ٢٥ اسفندماه  تاکنون بیان کرد:  ٢۶ پایگاه امداد و نجات ثابت بین شهری، پنج ایستگاه موقت و ۲ ایستگاه مراقبت بهداشتی در مبادی مرزی ورودی استان در دوغارون تایباد و فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد تا ١٥ فروردین سال جدید فعال هستند.

انتهای پیام//ف.ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علائم کرونا ویروس کرونا سفرهای نوروزی 1400 هلال احمر خراسان رضوی هلال احمر خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۷۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش‌ها برای پیدا شدن جسد فرد غرق شده در نازلوچای ارومیه ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، به گفته محبوبی مدیرعامل هلال احمر استان، ساعت ۱۵:۳۰ عصر روز گذشته، در مسیر رودخانه نازلوچای ارومیه ۲ نفر غرق شدند که ۲ تیم جستجو و نجات هلال احمر شهرستان ارومیه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته وی، با حضور امدادگران در محل مشخص شد که دو تن وارد آب شده و جان خود را از دست داده اند امدادگران پس از جستجو ۳ ساعته به پیکر یکی از غرق شده ها دسترسی پیدا کردند و پس از خارج کردن فرد غرق شده آن را تحویل مراجع ذی صلاح دادند.

بنا به اعلام مدیرعامل هلال احمر آذربایجان‌غربی، حجم زیاد آب و پوشش گیاهی منطقه عملیات جستجو را دشوار کرده است و امدادگران در تلاش هستند با یافتن پیکر فرد غرق شده او را هرچه سریعتر به خانواده اش تحویل دهند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900053

دیگر خبرها

  • تلاش‌ها برای پیدا شدن جسد فرد غرق شده در نازلوچای ارومیه ادامه دارد
  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • نجات ۹ گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • نوجوان ۱۶ ساله ناپدید شده در جنگل‌های رامسر پیدا شد
  • راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شد
  • آماده‌باش هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف