Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباسی هرفته رییس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای شهر یزد گفت: فعالیت هم زمان نزدیک به ۲۰۰ کارگاه عمرانی در سطح شهر بی سابقه است.

«محسن عباسی هرفته»رییس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای شهر یزد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، گفت: در روزهای پایانی سال جاری، نزدیک به ۲۰۰ کارگاه عمرانی در زمینه های مختلف در سطح شهر فعال هستند تا شهری با کیفیت تر را برای شهروندان فراهم آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: احداث خیابان های و میادین جدید، پیاده راه سازی و مناسب سازی، توسعه بوستان ها و فضای سبز، آسفالت معابر، ساخت زیرساخت های عمرانی و فرهنگی و تقاطع غیرهمسطح از مهمترین این کارگاه ها هستند.

عباسی هرفته افزود: علی رغم شرایط سخت اقتصادی کشور و بر خلاف وضعیت حاکم بر بسیاری از شهرداری های، خوشبختانه شهرداری یزد توانسته در زمینه توسعه زیرساخت های عمرانی و تقویت و تامین نیازهای حوزه معماری وشهرسازی وضعیت قابل قبولی را داشته باشد.

 

پایان پیام/682

منبع: شبستان

کلیدواژه: کارگاه عمرانی شبستان یزد فعالیت های عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۷۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان گودرزی گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی مأموران کلانتری ۲۶ ماهدشت پنج سارق سابقه دار و حرفه‌ای که در زمینه سرقت در این منطقه فعالیت داشتند، شناسایی شدند.

وی مطرح کرد: در ادامه مأموران با ایجاد گشت‌های محسوس و نامحسوس در مناطق فعالیت این سارقان، هر پنج متهم را در حین سرقت دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

سرهنگ گودرزی بیان کرد: متهمان در بازجویی‌های اولیه پلیس به ۲۵ فقره سرقت اماکن خصوصی، داخل خودرو و احشام اعتراف کردند و دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با بیان اینکه سارقان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، عنوان کرد: تمام مالباختگان این پرونده شناسایی شده‌اند.

وی در پایان از شهروندان خواست هشدارهای انتظامی در خصوص پیشگیری از سرقت را جدی بگیرند و هرگونه مورد مشکوک را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6092141

دیگر خبرها

  • ویدئوی عجیب از وضعیت آموزشی دانشجویان دندانپزشکی 
  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • ضرورت توجه ویژه به کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای در کردستان
  • مسئولان زنجانی برای نجات پل تاریخی میربهاءالدین به خط شدند
  • اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه درمان، اولویت‌ مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید
  • حمایت از کارگران رونق تولید و بهره‌روری را ارتقا می‌دهد
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • اتمام پروژه‌های عمرانی اولویت‌ سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جاری
  • تامین زیرساخت‌های صادراتی مهمترین حلقه زنجیره ارزش
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند