Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@06:39:50 GMT

از روزهای تلخ کرونایی تا شیرینی کمک‌های مومنانه

تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۶۷۶۷۶

از روزهای تلخ کرونایی تا شیرینی کمک‌های مومنانه

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها، مطهره میرزایی: سال ۱۳۹۹ با کابوس پر از ترسی به نام کرونا آغاز شد. ویروس کوچکی که دنیا را درگیر یکی از بزرگترین ابتلاهای تاریخ کرده بود.

اما در این بین و در حالی که دنیا مصیبت‌های بزرگی را می‌دید ملت ایران از همان روزهای نخستین سال با خلق حماسه کمک مومنانه این تهدید بزرگ را نیز به فرصتی بزرگ برای هم‌دلی و انسجام بیشتر تبدیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدون شک اتفاقات سال ۹۹ در زیر سایه کرونا قرار گرفت، اما این سال تلخ و شیرینی‌های زیادی داشت. اصحاب رسانه استان قزوین که در کانون اصلی این تلخ و شیرینی‌ها قرار داشتند در گفتگو با مهر از سال ۹۹ سخن گفتند.

ساخت داروی کرونا در قزوین، خبر خوشی که فراموش نمی‌کنیم

معصومه امینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به رویدادهای سال ۹۹ اظهار کرد: متأسفانه سال ۹۹ در مجموع سال تلخی بود، زیرا بسیاری از هم‌وطنانمان را به‌خاطر ویروس منحوس کرونا در این سال از دست دادیم در سال جاری اشخاصی مانند حاج صفت‌الله صالحی را که منشأ خیر و برکت بودند آسمانی شدند و با این اتفاقات خاطرات تلخ سال ۹۹ برایمان به یادگار ماند.

خبرنگار خبرگزاری فارس قزوین اذعان کرد: شنیدن آمار، اخبار فوتی‌ها و مبتلایان جدید به کرونا لحظات سخت و تلخی را برای ما در سال ۹۹ رقم می‌زد که امیدواریم آغاز سال جدید پایانی برای این روزهای تلخ کرونایی باشد.

وی در پایان صحبت‌هایش گفت: بهترین اخبار امسال هم مربوط به پژوهش دانشمندان و جوانان نخبه قزوینی در رابطه با تأثیر مثبت داروی آیورمکتین در درمان کرونا بود که مایه افتخار ما بود و به خود می‌بالیم از اینکه در سرزمینی نفس می‌کشیم که جوانان دانشمند و فرهیخته‌ای را در خود پرورانده است.

کرونا فرصت‌های زیادی را برای همدلی ایجاد کرد

سید مصطفی جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: پایان سال ۹۹ نمودی از یک سالگی کرونا بود و نشان می‌داد که یک سال از زندگی ما با کرونا می‌گذرد، در این ایام پرسروصداترین اخبار داخلی و خارجی مربوط به این ویروس بود و یک جهان برای پایان این ویروس لحظه شماری می‌کرد.

مدیر خبرگزاری ایلنا قزوین اذعان کرد: کرونا در کنار تمام تلخی‌ها فرصت‌های زیادی را برای همدلی و کمک مومنانه ایجاد کرد و چه بسا همین فرصت‌ها روزنه امید روزهای تیره و تار تاریخ شد.

وی افزود: آغاز کار مجلس جدید و ترند شدن برخی مصاحبه‌ها برای ما نقاط قوتی بود که در فضا مجازی انعکاس پیدا کرد و سبب شد تا با نقد نمایندگان ما شاهد ترکش باشیم و مسئله بی‌دفاع بودن رسانه نیز رقم بخورد.

این مدیر تصریح کرد: مشکلات اقتصادی از جمله افزایش قیمت کالاها و بیکاری در جامعه، کاهش ارزش پول ملی و مشکلاتی که در حوزه بورس به‌وجود آمد یقیناً جز اتفاقات تلخ دیگری بود که در سال ۹۹ رقم خورد.

وی ادامه داد: پیگیری به جد مسائل کارگری به ویژه در خصوص مشکلات کارگران شرکت کنتورسازی سبب شد تا این مسئله در سفر اخیر معاون ریاست جمهوری در سال ۹۹ پیگیری شود و این فرآیند به مراتب یک اتفاق شیرین و امید بخش بود.

جعفری بیان کرد: ترور دانشمند هسته‌ای حادثه تلخی بود که به جان نشست و کینه دشمن را بیش از پیش برای ما آشکار ساخت از سوی دیگر سرانجام انتخابات آمریکا باعث فروریختن هیبت این کشور در جهان شد.

قزوین جز ۱۰ استان باسواد کشور

به گزارش خبرنگار مهر، نگاه خبرنگار به جامعه یقیناً متفاوت‌ترین نگاه به ماجرایی است که توسط اهالی رسانه و خبر به روش‌های مختلف تصویر و قلم رقم می‌خورد و این خبرنگاران هستند که مردم را از اتفاقات تلخ و شیرین آگاه می‌کنند.

قلم زدن در مسیر حق و ابلاغ اطلاع درست به مردم شاکله مهمی است که در تعهدات خبری در دستور کار قرار می‌گیرد و قلم را در مسیر تحقق اهداف یاری می‌کند.

آرزو سلخوری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره اتفاقات خوب و بد سال ۹۹ بیان کرد: سالی که گذشت سالی پر ماجرا و عجیب بود، شاید در طول تاریخ سعادت نصیب کمتر کسی شود که در برهه‌ای از زمان مسئولیت اطلاع رسانی و خبررسانی در شرایط خاص را بر عهده بگیرد، اما در سال ۹۹ این اتفاق افتاد.

خبرنگار خبرگزاری ایسنا قزوین اذعان کرد: سال ۹۹ سرشار از خبرهای کرونایی بود، شرایط حساس و نگرانی‌های مردم به‌گونه‌ای بود که بیشتر اخبار منتشر شده رنگ و بوی تلخ و ناراحت کننده داشت و من وقایع تلخ را می‌توانم از زمان پیدا شدن اولین فرد کرونایی در قزوین تا رسیدن آمار سه رقمی مبتلایان به کرونا ظرف چند روز، منتشر کردن اخبار از دست دادن پیشکسوتان هنر و فرهنگ استان بر اثر ابتلاء به کرونا را در گروه اخبار تلخ دسته بندی کنم.

وی افزود: تعطیلی ادارات، تعطیلی مدارس، تعطیلی ۹۵ درصد از کسبه در ایام منتهی به نوروز و روزهای آغازین سال ۹۹، قرار گرفتن قزوین در وضعیت فوق قرمز و افزایش تعداد مبتلایان به کرونا بالاتر از میانگین کشوری، نبود تخت کافی و ایجاد بیمارستان صحرایی شرایط را تلخ‌تر از قبل کرد.

این خبرنگار بیان کرد: اما در این میان خبرهایی بود که امید را دل ما زنده کرد، کمک‌های مومنانه اخبار شیرینی بود که در این ایام منتشر شد. در بحران ویروس کرونا بیش از یک میلیارد تومان توسط واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین برای کمک به آسیب دیدگان کرونا جمع‌آوری شد و کارگاه‌های خیریه متعدد تولید ماسک و دستکش در ایام اوج کرونا راه اندازی شد که تیتر شیرین اخبار سال ۹۹ را به خود اختصاص داد.

وی ادامه داد: خبر خوشحال کننده دیگری که در حوزه فرهنگ منتشر شد میزان با سوادی مردم استان قزوین بود به طوری که در حال حاضر استان قزوین با میانگین ۹۷ درصد باسوادی، در ردیف ۱۰ استان باسواد کشور قرار دارد و در حوزه اجتماعی نیز خبر تأسیس خانه کودکان کار و ادامه فعالیت شلتر بانوان از خبرهای خوب محسوب می‌شود.

سلخوری در پایان بیان کرد: همچنین در خبری از وجود فرد متکی در استان قزوین که در یکی از چهارراه‌های اصلی شهر قزوین اسپند دود می‌کرد در حالی که مانده‌حساب بانکی‌اش ۴۰۰ میلیون تومان و خانه‌اش انبار برنج و روغن بود اما مسئولان برای دستگیری آن دچار موانع قانونی بودند که بعد از انتشار خبر در مدت زمان کوتاهی خبر دستگیری این فرد به ظاهر متکدی را منتشر کردیم.

نگرانی‌های کارگران شرکت کنتورسازی نیز کام همه ما را تلخ کرد

علی درودیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اتفاقات تلخ و شیرین رسانه سال ۹۹ اظهار کرد: به طور حتم کرونا دلیل محکمی برای عنوان رویدادهای تلخ سال بود که با شیوع این ویروس بسیاری از رویکردهای اساسی از جمله جهش تولید به طور کامل محقق نشد.

مدیر خبرگزاری تسنیم قزوین اذعان کرد: با توجه به اینکه عنوان سال جاری جهش تولید بود، اما پیگیری و مطالبات کارخانه‌ها در خصوص مشکلات خصوصی‌سازی و بانکی به ثمر نرسید و نگرانی‌های کارگران شرکت کنتورسازی نیز کام همه ما را تلخ کرد.

وی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا مطالبات ما برای سینما قزوین بی‌نتیجه ماند اما از سوی دیگر معارفه مسئول جوان حوزه هنری نور امید تغییر و تحولات حوزه فرهنگ و هنر را برای ما ایجاد کرد.

این مدیر عنوان کرد: محقق نشدن تحولات اقتصادی، فرهنگی، میراث فرهنگی و گردشگری و تعطیلی بسیاری از حوزه‌ها رویداد تلخ سال ۹۹ بود.

وی در پایان بیان کرد: اخبار تولید واکسن و توزیع آن در کشور خبر شیرینی بر ایام تلخ کرونایی بود و ما امیدواریم که همه‌گیر شدن آن سبب پایان روزهای تلخ شود.

درخشش قزوین در عرصه‌های ورزشی کشور را باید به فال نیک گرفت

مهدی چگینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اتفاقات سال جاری را از نگاه رویدادهای ورزشی برایمان بررسی کرد و گفت: شیوع ویروس کرونا سبب تعطیلی باشگاه‌های متعدد ورزشی شد اما از طرف دیگر هیئات ورزشی در حوزه کمک مومنانه ورود پیدا کردند و این کار سبب رقم خوردن اتفاقات خوب شد.

خبرنگار ورزشی استان قزوین اذعان کرد: از دیگر فعالیت‌های خوب ایام کرونا آغاز فعالیت مجازی ورزش بود چرا که پیش از آن فعالیت مجازی در فضای ورزش معنایی نداشت، اما با شیوع ویروس کرونا ۸۰ درصد از هیئت‌ها به صورت مجازی راه اندازی شدند و دوره‌های متعددی در فضای مجازی برگزار شد که بازتاب‌های خوبی را به همراه داشت و از سوی دیگر در ایام کرونا زیرساخت‌های خانه ورزشی در روستاها به عنوان یک فعالیت ادامه دار آغاز شد.

وی گفت: البته ما در حوزه خانه‌های ورزشی در روستاها با مسائلی همچون نبود مربی ورزشی در روستا، عدم افتتاح پروژه ۶ هزار نفره و خانه دو و میدانی همراه هستیم، اما امیدواریم این مسائل نیز برطرف شود.

وی تصریح کرد: در این ایام فعالیت قهرمانان ورزشی به‌صورت حضوری و غیر حضوری کم‌رنگ نشد و استان ما در لیگ برتر فوتسال، فوتبال و والیبال فردی و تیمی خوش درخشید.

این فعال ورزشی عنوان کرد: حضور فعال بانوان در ورزش و پیشرفت آنان در این حوزه اتفاق شیرینی برای ما بود، اما مصدومیت خانم فاطمه آقازادگان عضو تیم بسکتبال بانوان استان واقعه تلخی بود که برای ما و تیم بسکتبال بانوان قزوین روی داد.

وی گفت: تعطیلی برخی هیئات ورزشی و کم کار شدن برخی دیگر از این هیئات از دیگر رویدادهای ناگوار سال ۹۹ بود.

این فعال ورزشی عنوان کرد: خالی شدن صندلی هواداران در سالن‌ها و زمین‌های ورزشی یکی دیگر از صحنه‌های ناگوار عرصه ورزش بود، چراکه حضور هواداران در شرایط مختلف حتی در شرایط سرد و گرم باعث می‌شد تا روحیه و انگیزه مضاعفی ورزشکاران را به سوی موفقیت سوق دهد و حالا که صندلی‌ها از حضور هواداران خالی شده به مراتب میزان انگیزه ورزشکاران نیز کاهش داشته است.

چگینی در پایان تاکید کرد: برای بهتر شدن وضعیت ورزشی در سنوات آینده پیشنهاد ما این است که بتوانیم با همکاری حامیان مالی صندوق اسپانسر را برای حمایت از تشکیل و رشد بسیاری از تیم‌های ورزشی ایجاد کنیم و با این کار سبب رقم‌خوردن اتفاقات شیرین در سال جدید باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر اطلاع از اخبار شیرینی که از دل تهدیدها به عنوان فرصت بیرون کشیده می‌شود به طور حتم شبیه معجزه‌ای است که سایه وقایع تلخ را کم‌رنگ‌تر می‌کند اگر چه شناسایی این فرصت‌ها نیازمند نگاه تیزبینانه‌ای است، اما می‌توان گفت خبرنگاران افراد هستند که با مشاهده و اطلاعات دقیق از اخبار موجود از این فرصت‌ها غافل نمی‌شوند.

آغاز کار مجلس انقلابی روح تازه‌ای به جامعه بخشید

صادق چگینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره رویدادهای تلخ و شیرین سال ۹۹ عنوان کرد: حزن و اندوهی که در سال جاری قلب مردم را جریحه‌دار کرد ترور دانشمند هسته‌ای بود که تیتر تمام رسانه‌ها را به جملات حزن آمیز تغییر داد.

مدیر خبرگزاری ایمنا قزوین تصریح کرد: بحران شیوع ویروس کرونا، غم از دست دادن عزیزان و همکاران رسانه‌ای را پیش چشمانمان به نمایش گذاشت و همکاران فعال رسانه‌ای و فرهنگی ما را در سطح استان و کشور به خواب ابدی فرو برد.

وی افزود: گرانی‌هایی که در سال جاری رخ داد و معیشت مردم را سخت‌تر از گذشته کرد و مجموع این اتفاقاً باعث شد تا خاطرات تلخی از سال ۹۹ برای ما به یادگار بماند.

این مدیر بیان کرد: شیرین‌ترین وقایع نیز روی کار آمدن مجلس جوان انقلابی و حزب اللهی بود که توانست روح تازه‌ای به کشور ببخشد و دست تعهدات یک‌طرفه را کوتاه کند.

وی در پایان بیان کرد: امید داریم تا با حضور نیروهای انقلابی در مجلس و دولت مسیر مرتفع‌تری برای تحقق اهداف فراهم شود.

کرونا برای اصحاب رسانه خالی از تهدید نبود

رضا قنبری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به تلخ و شیرین اخبار رادیویی اظهار کرد: کرونا برهه‌ای از سخت‌ترین شرایط رسانه‌ای بود که می‌توانست هر رسانه و خبرنگاری را با چالش‌های روانی مواجه کند.

سردبیر بخش خبری رادیو قزوین اذعان کرد: تلخ‌ترین خاطرات سال ۹۹ برای من مربوط به ایام کرونا است که من به دلیل مشغله بالا کاری قادر به دیدار خانواده نبودم.

وی گفت: کرونا برای اصحاب رسانه هم خالی از تهدید نبود و بنده در این ایام به کرونا سخت مبتلا شدم و خواست خداوند بود که نجات یافتم و در این راه یکی از عزیزان خود را از دست دادم که البته نجات خود و خانواده از این شرایط سخت را به‌عنوان خاطرات شیرین یاد می‌کنم.

انعکاس اخبار هم‌دلی مردم، حال خبرنگاران را خوش می‌کرد

مریم محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به تیترهای تلخ و شیرین خبری سال ۹۹، عنوان کرد: شروع سال ۹۹ با یک رویداد جهانی همراه بود که کشور و استان ما را در برگرفت و با موجی از نگرانی و ترس که در سال ۹۹ حاکم شد همه ما در تکاپو نوعی امتحان قرار گرفتیم.

سردبیر خبرگزاری شاخص خبر اذعان کرد: این ویروس کوچک ذربینی با جثه کوچک خود توانست امورات کوچک و بزرگ زندگی مردم را مختل کند و ما دیدیم که مناسبت‌های ملی و بین المللی چطور تحت تأثیر این موجود کوچک قرار گرفته‌اند.

وی افزود: ویروس کرونا دنیا عجیبی را برای ما آغاز کرد به گونه‌ای که ما برای زندگی در این شرایط روش‌های نوینی را تجربه کردیم و این ویروس توانست رویدادهای به ظاهر کوچکی مانند ابراز محبت به عزیزان مانند به آغوش کشیدن، بوسیدن و دید و بازدید را از ما سلب کرد.

محمدی بیان کرد: زندگی با قوانین جدید شرایط سختی را برای ما فراهم کرد و ما حتی برای استفاده از اکسیژن و تنفس در هوای آزاد نیز ملزم به ماسک بودیم و این شرایط زمانی تلخ‌تر شد که ما روزانه شاهد انتشار اخباری بودیم که خبر از اوضاع بیماری و یا حتی مرگ عزیزان می‌داد.

وی تصریح کرد: تلخی اخبار کرونا برای اهل رسانه بیشتر از سایر افراد بود، چراکه سایر افراد بنا بر نوع کنجکاوی اخبار را دنبال می‌کردند، اما ما به عنوان خبرنگار علاوه بر حضور مستقیم در صحنه، روزانه باید اخباری متعددی را در این خصوص منتشر می‌کردیم و در جریان تمام موارد بودیم که این مسئله سبب می‌شد تا بار روحی و روانی زیادی را در این حوزه متحمل شویم.

این خبرنگار تاکید کرد: بارگذاری اخبار مرگ عزیزان به صورت روزانه یقیناً اوقاتمان را تلخ می‌کرد، اما از سوی دیگر بارگذاری اخباری از هم‌دلی و همراهی مردم موج مثبتی را به ما انتقال می‌داد و دیدن اینکه چطور مردم برای حل مشکلات در کنار هم قرار گرفتند ما را متوجه این می‌کرد که این بحران در کنار خود فرصت‌هایی را نیز به همراه دارد و ما در مقایسه با سایر کشورها چقدر موفق به کنترل شرایط بحران شده‌ایم.

وی گفت: وجود اخبار مرتبط با جهاد کادر درمان و تلاش بی‌وقفه آنان برای درمان و مراقبت از مردم نمودی بزرگ از اتفاقات زیبا بود اگر چه سرانجام این جهاد با شهادت تعدادی از کادر درمان همراه شد.

محمدی عنوان کرد: اگرچه در شرایط کرونایی حضور و فعالیت بسیاری از مشاغل به چشم خورد اما در این میان خبرنگاران جهادگرانی بودند که بدون تعطیلی برای انتشار اخبار، آگاهی اطلاع‌رسانی درست و کمک به زندگی بهتر مردم در صحنه حاضر شدند و تعهدات اخلاقی خود را در حوزه‌های مختلف بویژه در بحث کرونا همانند مدافعان سلامت به‌جا آوردند.

وی گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه اقشار مظلومی بودند که در هر شرایط برای خدمت به مردم حاضر شدند و برای مطالبات مردم از هیچ تلاشی کوتاهی نکردند و از سوی دیگر خبرنگاران در شرایط کرونا قشر آسیب‌پذیر جامعه بودند و ما دیدیم که در این ایام بسیاری از نشریات و همکاران ما با مشکلات معیشتی مواجه شدند، اما باز هم برای خدمت به مردم در عرصه‌های مختلف کوتاهی نکردند.

به گزارش مهر، وجود اتفاقات تلخ و شیرین سال جاری خالی از وجود ویروس کوچک نبود، اما مسئله‌ای که نگاه عموم مردم، به‌ویژه خبرنگاران را به دنیا متفاوت کرد این بود که در پایان هر بن‌بستی راهی به‌سوی آسمان وجود دارد، اما یادگیری پرواز یقیناً نیازمند الزاماتی است.

انتشار و قلم زدن اخبار امیدبخش در مقابل روزهای تاریک همان راه پروازی است که نیازمند کشف و تحقیق است.

کد خبر 5173423

منبع: مهر

کلیدواژه: سال ۱۳۹۹ قزوین شیوع کرونا اصحاب رسانه ویروس کرونا حوادث چهارشنبه سوری انتخابات 1400 کرمانشاه آمار کرونا انتخابات شورای شهر و روستا بوشهر شیوع کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه انتخابات شوراي شهر شیراز اردبیل عکس استانها خبرنگار مهر با اشاره گفت وگو با خبرنگار مهر شیوع ویروس کرونا قزوین اذعان اتفاقات تلخ استان قزوین اصحاب رسانه سوی دیگر تلخ و شیرین برای ما سال ۹۹ سال جاری فرصت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۷۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن

همشهری آنلاین ـ لاله غزالی: کووید ـ ۱۹ و زیرسویه‌های آن حدود ۳ سال جهان را با مخوف‌ترین پاندمی قرن مواجه کرد و جان بسیاری از انسان‌ها را گرفت. اکنون که این بیماری فروکش کرده و آمار ابتلا به آن و تلفاتش کاهش پیدا کرده است، پزشکان و متخصصان در حال پژوهش درباره مسائل مرتبط با آن هستند.

اکنون موضوع مهم درباره کرونا عوارض آن است چراکه محققان براساس مطالعات خود ثابت کرده‌اند این بیماری تبعات و عوارضی دارد که مبتلایان را تا سال‌ها پس از بهبودی هم درگیر خود می‌کند.
عوارض این بیماری برای افراد متفاوت است و فاکتورهایی همچون سابقه بیماری‌ها، ژنتیک، میزان ایمنی بدن و... را دربر می‌گیرد.

کرونا عوارض کوتاه‌مدت و بلندمت دارد و می‌تواند به اندام‌های حیاتی بدن شامل قلب، ریه، مغز، کبد، کلیه و... آسیب بزند و باعث سکته قلبی و مغزی، افزایش احتمال ابتلا به پارکینسون و آلزایمر، نارسایی کلیه، ریزش مو و بثورات پوستی، مشکلات تنفسی، خستگی مزمن و... شود.

آنچه در این میان به آن کمتر پرداخته شده، عوارض روانی کروناست و حتی شاید فرد بهبودیافته نداند بعضی تغییرات خلقی وی به دلیل کرونا باشد. این در حالی است که پژوهشگران در تحقیقات خود به نشانه‌های متقنی از ارتباط بیماری‌های روانی با کرونا دست یافته‌اند و تاکید می‌کنند افراد درگیر باید از این موضوع آگاه باشند و برای درمان اقدام کنند.

در اینفوگرافیک زیر شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن را مشاهده می‌کنید:

گرافیست: داود سرخوش

کد خبر 846950 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها کرونا خبر مهم بیماری - ویروس بیماری - بیمارستان بیماری روانی روانشناسی

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین
  • ۷ اردیبهشت به نام روز جهانی گز اصفهان ثبت شد
  • ۷ اردیبهشت‌ به نام روز جهانی گز اصفهان ثبت شد
  • ۷ اردیبهشت‌ به نام گز اصفهان شیرین و جهانی شد
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن