Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-28@10:00:30 GMT

ادعای الجبیر: موشک‌های شلیک شده به ما ساخته ایران است

تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۶۷۷۶۹

ادعای الجبیر: موشک‌های شلیک شده به ما ساخته ایران است

وزیر مشاور دولت عربستان در امور خارجه مدعی شد که تمام موشک‌ها و پهپاد‌هایی که کشورش را هدف قرار دادند یا در ایران ساخته شده‌اند و یا ایران آن‌ها را وارد کرده است.

به گزارش ایسنا به نقل از آر تی عربی، عادل الجبیر، وزیر مشاور دولت سعودی در امور خارجه مدعی شد: تمام موشک‌ها و پهپاد‌هایی که عربستان را مورد هدف قرار دادند در ایران ساخته شده‌اند و یا ایران آن‌ها را وارد کرده است و همانطور که گفتیم برخی از آن‌ها از سمت شمال و برخی از طریق دریا وارد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در گفتگو با بخش انگلیسی شبکه عرب نیوز هم چنین ادعا کرد: سازمان ملل اعلام کرد که مسئولیت حمله به پالایشگاه بقیق برعهده ایرانی‌ها است و تمام کشور‌هایی که از آن‌ها دعوت کردیم تا در تحقیقات مشارکت کنند نیز همین مساله را اعلام کردند؛ بنابراین برای ما بسیار روشن است که این موشک‌ها از کجا وارد می‌شوند و در کجا ساخته می‌شوند.

بر اساس این گزارش، انصارالله یمن اخیرا چندین بار عربستان را مورد حملات موشکی قرار داد.

ادعا‌های الجبیر درحالی مطرح می‌شود که جمهوری اسلامی ایران همواره اعلام می‌کند که هیچگونه حمایت تسلیحاتی از انصار الله یمن ندارد.

مقامات کشورمان همواره گفته‌اند که جمهوری اسلامی ایران به دنبال ایجاد صلح و ثبات و امنیت در منطقه بوده و برای حل بحران‌های عربی از جمله بحران یمن تلاش‌های فراوانی کرده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: عادل الجبیر عربستان سعودی ایران موشک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۷۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ۳۰موشک به پایگاه میرون صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر، المیادین از عملیات موشکی جدید مقاومت اسلامی لبنان در شلیک دستکم ۳۰ موشک از جنوب لبنان به منطقه اشغالی الجلیل در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

از سوی دیگر منابع صهیونیستی اذعان کردند که پایگاه نظامی میرون ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی با ده‌ها موشک از جنوب لبنان مورد حمله قرار گرفته است.

همچنین، حزب الله در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در راستای حمایت از مردم مقاوم غزه و مقاومت شجاع و شریف آن و پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به روستاهای مقاوم جنوب لبنان ومنازل آن، شهرک میرون و شهرک‌های اطراف آن را با دهها موشک کاتیوشا درهم کوبیدند.

کد خبر 6090473

دیگر خبرها

  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ۳۰موشک به پایگاه میرون صهیونیستی
  • شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی
  • ادعای معاون رئیسی درباره مهاجرت ایرانیان | چرا پلیس وارد بحث مهاجرت شد؟
  • شلیک موشک ناو هواپیمابر «شارل دوگل» در ماموریت مدیترانه
  • شکست ادعای موشک‌های فتوشاپی با حمله وعده صادق
  • دشمن دست به خطایی بزند نمونه دیگری از موشک‌ها و پهپادها به سمتشان شلیک خواهد شد
  • شلیک ۳ موشک از جنوب لبنان به سمت پایگاهی اسرائیلی
  • انتقاد فلاحت پیشه به ادعای کریمی قدوسی درباره بمب اتم/اسرائیل وارد جنگ تمام عیار با ایران نمی‌شود
  • ۴ هزار موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی شلیک شد