Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@04:33:47 GMT

دعای تحویل سال نو با صدای خواننده پاپ/ یا مقلب القلوب و الابصار

تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۶۷۸۸۹

‍‍‍‍‍‍

دریافت 40 MB

به گزارش خبرنگار مهر، میلاد هارونی خواننده موسیقی پاپ کشورمان در آستانه سال ۱۴۰۰، قطعه موسیقایی را با مضمون دعای مبارک تحویل سال نو منتشر کرد.

در این اثر گروه اجرایی ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و آرزوی سلامتی برای مردم عزیز کشورمان، تلاش خود را انجام داده، تا با ایجاد یک فضای متفاوت موسیقایی متناسب با مضمون دعای سال تحویل با بینندگان و شنوندگان همراه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلاد هارونی خواننده و پویان اعتصامی تنظیم کننده، گروه اجرایی این تک آهنگ را که برای انتشار در اختیار خبرگزاری مهر قرار گرفته، تشکیل می‌دهند.

میلاد هارونی از جمله خوانندگان جوان و خوش صدای موسیقی پاپ کشورمان است که طی سال‌های اخیر آثار متعددی را با مضامین ارزشی، انقلابی، سیاسی و اجتماعی تولید کرده است. این خواننده در بهمن ماه ۹۱ به صورت حرفه‌ای قطعه‌ای به نام «اشک غریب» برای امام زمان (عج) منتشر کرد و اولین اجرای زنده خود را در نیمه شعبان ۹۲ در اصفهان انجام داد. او در تابستان سال ۹۳ موسسه‌ای به‌نام «سربازان جنگ نرم» را راه انداخت که در آن آثار موسیقایی با مضامین انقلابی تولید شد.

«أین عمار»، «خط سرخ»، «حسرت زیارت»، «بابا رجب»، «کاخ سیاه»، «برادرانه»، «انقلاب بی مرز»، «صبح پیروزی»، «مادر آیینه‌ها»، «عصر انتظار»، «حرف دل یک ملت»، «بی‌نشون‌ها»، «عشق بی مرز» از جمله آثاری است که این خواننده تاکنون منتشر کرده است.

کد خبر 5173356 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: میلاد هارونی موسیقی پاپ تک آهنگ مراسم تحویل سال نو موسیقی ایرانی نوروز ۱۴۰۰ تئاتر ایران برنامه تلویزیونی حضور هنر ایران در جهان شبکه دو سیما فیلم سینمایی تک آهنگ درگذشت چهره ها موسیقی پاپ فیلم کوتاه سینمای مستند نوروز اکران نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۷۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس‌) علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!

از اواسط سال ۱۳۸۸ قرار بر این شد که آهنگ اختصاصی باشگاه پرسپولیس ساخته شود و اتفاقا برای تکمیل پروژه مذکور گروهی از بزرگان این باشگاه دعوت شدند تا بخش‌هایی از آهنگ مورد نظر با صدای آن‌ها ضبط شود. حرکتی که چند ماه به طول انجامید و بسیاری از بزرگان پرسپولیس برای تکمیل پروژه مذکور به استودیو رفتند و اجرا کردند.

به گزارش خبرورزشی، این روزنامه هم هفتم اردیبهشت سال ۱۳۸۹ گزارشی اختصاصی از حضور علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا در استودیوی محل ضبط این سرود منتشر کرد و در مورد علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا که برای شرکت در پروژه مذکور به استودیو رفته بودند، نوشت. علی دایی قسمتی از این سرود را خواند و مهدوی‌کیا هم در دکلمه آن مشارکت داشت. سرودی که هم اکنون در اینترنت موجود است و ماندگار شد.

دیگر خبرها

  • علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • عکس| تصاویری از کنسرت خواننده عصر جدید در کشورهای عربی/خوانندگی احسان یاسین در تونس
  • «نئوتنالیتی» شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • (عکس‌) علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • شکست خانگی آدانادمیراسپور برابر گالاتاسرای
  • ببینید | نماهنگ «نحن المقاومون» با صدای ابوذر روحی منتشر شد
  • پاپیروس دو هزار ساله‌ای که احتمالا راز «آرامگاه افلاطون» را فاش می‌کند (+عکس)
  • ماجرای طعم شیرین آخرین دعای کمیل شهید زین الدین
  • از دلنوشته غم‌انگیز آقای پژوهشگر تا قصه یک پل موسیقایی در روسیه!
  • پخش زنده دعای ندبه و کمیل خارج از ایران ادامه خواهد داشت