Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@07:07:37 GMT

استاندار فارس آغاز سال ۱۴۰۰ شمسی را تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۶۷۹۵۷

استاندار فارس آغاز سال ۱۴۰۰ شمسی را تبریک گفت

به گزارش ایرنا، در این پیام آمده است: یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَار   یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَال  حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَال. صمیمانه سال نو را خدمت ملت بزرگ ایران و مردم عزیز و فهیم فارس تبریک عرض می کنم.
 استاندار فارس بیان کرد: امیدوارم و دعا می‌کنم خداوند متعال، سال ۱۴۰۰ را سال سلامتی و گشایش مشکلات و آرامش هرچه بیشتر، مقدر فرماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رحیمی افزود: خوشبختانه امسال، نوروز، با ماهِ ولادتِ گل‌های معطر باغ امامت و ولایت، مقارن شده و نشاط و شادی نوروزی، دوچندان است. ایرانیان، بهار طبیعت را با زمزمه ‘یامقلب القلوب’ جشن می گیرند.
وی ادامه داد: در باور ما نوروز، نوید زندگی نو و بهار، لبخند شیرین خداست گرچه تلخکامی کرونا بر آن سایه انداخته باشد. بهارِ جانبخش و نوشدنِ طبیعت، بهترین فرصت برای نوشدن رختِ آگاهی و نماد امید و پویایی است. دید و بازدید، نوع دوستی و محبت، صلح و صفا و تعاملات پررنگ اجتماعی از نشانه‌های درک بهار معنا در عید نوروز است.
استاندار فارس اضافه کرد: اما امسال هم، مثل سالِ گذشته، به ضرورت و برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، متخصصان و دلسوزانِ دغدغه‌مندِ سلامت مردم، ماندن در خانه را توصیه و تاکید می‌کنند و ماندن در خانه و پرهیز از دید و بازدیدها را بهترین نشانه دوست داشتنِ عزیزانمان و تنها راه رهایی از دام این بیماری می‌دانند، تاکید می‌شود به توصیه متخصصان امر توجه کنیم، در خانه بمانیم تا سالم بمانیم.
رحیمی در بخش دیگری از پیام خود آورده است: در سالی که گذشت با وجود تنگناهای مالیِ کشور که ناشی از تحمیل شدیدترین تحریم‌ها بود خوشبختانه در فارس، با تلاش، همدلی و هم افزایی، در جهت توسعه همه جانبه استان، خدمات ماندگار و ارزشمندی انجام شد، طرح‌های بزرگتری نیز در دست اجراست که در جهت کاهش مشکلات و ارتقاء سطح کیفی زندگی مردم و رسیدن به استانداردهای قابل قبول، بسیار موثر است. خدا را شاکریم که پیگیری‌های شبانه روزی نتیجه بخش بوده است و انشاءالله مرضی رضای خدا واقع شود.
وی اظهار داشت: در راستای اقتصاد مقاومتی و جهش تولید و تحقق خواست و فرمایشات مقام معظم رهبری و مطالبات مردم نیز، اقدامات ارزشمندی صورت گرفت به گونه‌ای که میزان جذب سرمایه‌گذاری خارجی در فارس، نسبت به دو سال قبل از آن، رشد چند برابری و میزان ثبت سرمایه، جهش دو برابری داشت و رتبه دوم کشوری، به فارس اختصاص یافت. این تلاش‌ها از یک طرف، نشانگر وجود امنیت، آرامش و همدلی در فارس و از طرف دیگر نشانه دغدغه‌ مندی،  نسبت به مساله معیشت و اشتغال مردم است.
استاندار فارس بیان کرد: در سالی که گذشت همدلی، همراهی و بذل محبت همه جانبه مردم و مسئولین در پیشبرد امور استان برای گذر از رخدادهای مختلف از جمله همکاری در خصوص پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، شایسته ارج گذاری است، به پاسِ این همکاری از تک تک شهروندان عزیز و شریف، به ویژه سفیران عرصه سلامت که تا پای جان، در خدمت مردم بودند تقدیر و تشکر کرده و مردم عزیز و فهیم فارس را به مشارکت در تمامی صحنه‌ها از جمله، انتخابات سال ۱۴۰۰ و تعیین سرنوشت خویش دعوت می‌کنم.
رحیمی گفت: امیدوارم در بدو ورود به قرن جدید با عنایت پروردگار و رعایت الزامات علمیِ زمان و توسعه دانش بنیان، انشاءالله شاهد شتاب بیش از پیش توسعه استان پهناور فارس باشیم. ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز و آرزوی سلامتی برای خانواده های گرانقدر و گرانسنگ این ستارگان تابناک آسمانِ ایرانِ کهن، سالی توام با سلامتی و بهروزی را برای همگان آرزومندم.

برچسب‌ها استانداری فارس عنایت الله رحیمی نوروز 1400 فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری فارس عنایت الله رحیمی نوروز 1400 استانداری فارس عنایت الله رحیمی نوروز 1400 فارس اخبار کنکور استاندار فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۷۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار هرمزگان: خلیج فارس خانه ایرانی‌ها‌ست

استاندار هرمزگان با بیان "خلیج فارس خانه ماست." گفت: ۱۰ اردیبهشت ماه نشانه‌ حراست از نمادهای هویتی و پاسداری از خلیج فارس است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در آیین اختتامیه جشنواره بین‌المللی خلیج فارس اظهار داشت: روز خلیج فارس یادآور یکی از مجموعه فتوحات گسترده ملت ایران در طول تاریخ است.

وی با تأکید بر اینکه روز خلیج فارس و اخراج پرتغالی‌ها از این منطقه درست مثل روزهایی که مغول‌ها، یونانی‌ها و رومی‌ها از ایرانیان شکست خوردند بزرگ و مهم است افزود: فتح خلیج فارس به‌دست دلاوران ایرانی در سال 1622 میلادی مثل فتح خرمشهر است و اهمیت زیادی دارد.

استاندار هرمزگان با بیان "خلیج فارس خانه ماست." گفت: این روز نشانه‌ حراست از نمادهای هویتی و پاسداری از خلیج فارس است و امروز ما وظیفه مهمی را برای دفاع از نام، محیط زیست و مردمان ساکن در این منطقه به‌عهده داریم.

وی تصریح کرد: یکی از وظایف ما زنده نگه‌داشتن تاریخ و هویت خلیج فارس است که این هویت و تاریخ نشانه‌هایی مثل موسیقی، فرهنگ و آداب و رسوم دارد.

دوستی گفت: روز 10 اردیبهشت ماه که روز فتح جزیره هرمز و حاکمیت ایرانیان بر تمام خلیج فارس است بهانه‌ای است که ما به این فرهنگ بپردازیم و یاد و نام خلیج همیشه فارس را زنده نگه‌داریم.

انتهای پیام/864+

دیگر خبرها

  • تازه‌ترین شواهد از وجود سیاره X در لبه تاریک منظومه شمسی
  • امروز چهلم بهار است؛ جشنی که از یاد رفته!
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • فلسفه نام‌گذاری ماه‌های شمسی چیست؟
  • استاندار هرمزگان: خلیج فارس خانه ایرانی‌ها‌ست
  • استاندار فارس خواستار تسریع نهضت ملی مسکن و حفظ حقوق عامه شد
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • آغاز ساخت پایگاه امداد جاده‌ای در روستای حسن قشلاق بهار
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • بوی خوش گیاهان بهاری درسفره گروسی‌ها/۱۳۵ نوع گیاه خوراکی در بیجار