Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@20:07:43 GMT

سالمندان همدانی واکسن اسپوتینک روسی توزیق کردند

تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۶۸۰۸۳

ایسنا/همدان مدیرکل بهزیستی استان همدان از واکسینه شدن ۲۰۰ نفر در مراکز سالمندان بهزیستی استان همدان خبر داد.

مهدی دیناری در گفت‌وگو با ایسنا از واکسیناسیون سالمندان همدانی که همزمان با سراسر کشور صورت گرفت، خبر داد و مطرح کرد: واکسیناسیون سالخوردگان و پرسنل سه مرکز سالمندان بهزیستی استان همزمان با کل کشور از از ۲۸ اسفندماه آغاز شد و ظرف دو روز به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره اینکه به سالمندانی که از مهرماه سال ۹۹ به بعد ویروس کرونا گرفتند به علت وجود پادتن و ایمنی بدن واکسن تزریق نشد، ادامه داد: در این مرحله از ۲۴۵ نفر سالخورده این مراکز ۱۵۰ نفر سالمند و ۵۰ نفر پرسنل واکنس اسپوتینک روسی دریافت کردند.

مدیرکل بهزیستی استان همدان اظهار کرد: تمام افراد واکسینه شده تحت مراقبت‌های دائم پزشکی قرار دارند و حال همگی در سطح مطلوبی قرار دارد همچنین‌ پس از تزریق واکسن هیچ موردی از واکنش به واکسن یا ابتلا به کرونا در این افراد مشاهده نشده است.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بهزیستی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۸۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با انشعاب‌های غیر مجاز آب در شوشتر

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، آقای احمدی گفت: با تلاش پرسنل واحد اجرائیات مشترکان اداره آب و فاضلاب شوشتر، ۷۰ انشعاب غیر مجاز در روز‌های گذشته در این شهرستان شناسایی و قطع شد.

وی افزود: همچنین یک انشعاب غیر مجاز ۴ اینچ در منطقه صحرای بلبل توسط پرسنل آبفا شوشتر کشف و قطع شد.

احمدی ادامه داد: برخی افراد سودجو با اقداماتی، چون نصب انشعابات غیر مجاز، ضمن تضییع بیت المال و آسیب رسانی به شبکه آب آشامیدنی، موجب از بین رفتن حقوق مشترکان مجاز و آلودگی آب می‌شوند که در این رابطه از شهروندان درخواست می‌شود با مشاهده چنین مواردی در اسرع وقت نسبت به اعلام آن در سامانه ۱۲۲ اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۸۷ هزار مادر همدانی مشاوره فرزندآوری دریافت کردند
  • بیش از ۱۸۷ هزار مادر همدانی مشاور فرزندآوری دریافت کردند
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو
  • اضافه شدن ۲ بالگرد به ناوگان امدادی و آموزشی همدان
  • برخورد با انشعاب‌های غیر مجاز آب در شوشتر
  • سفره همدانی‌ها با نان سبوس‌دار کامل می‌شود