Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، احمد حسین زادگان با انتشار پیام نوروزی خود با تبریک فرا رسیدن سال نو، ابراز امیدواری کرد که سال ۱۴۰۰ هجری شمسی سالی سرشار از امید، سرافرازی و بهروزی باشد و بیماری منحوس کرونا از پهنه سرزمین عزیز ایران اسلامی رخت بربندد. ‎

نماینده عالی دولت در مازندران در پیامش نوشت : بهار با تجلی جمال الهی در جلوه های سحرآمیز هستی، پدیدار می شود و پس از عبور از گذرگاه صعب زمستان، بر دشت های رنگا رنگ و متلون؛ انعکاسی زیبا، نو به نو و رشک برانگیز می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بی گمان نوروز با نام و نشان نو و تازه اش و آیین ها و رسوم دیرسال و جانبخشش، یکی از ممتاز ترین جلوه های بهار برای آغاز سالی سرشار از تازگی، قدم ها و افکار نو و پانهادن در مسیر اعتلا و شکوفایی در همه ساحت های زندگی است؛ چرا که بهار بهمان اندازه که موجب تازگی و تحول در اجزای مادی هستی می شود؛ در دل های ما نیز باید زمینه بروز جمال و کمال دوست را فراهم نماید و موجب تعالی روح و جان ما گردد.

استاندار مازندران با اشاره به تقارن بهار و نوروز باستانی با اعیاد شعبانیه و میلاد امام زمان (عج) ، آروز کرد که سال ۱۴۰۰ سال ریشه کن شدن بیماری کرونا و پایان مشکلات و سرشار از شادی و نشاط برای کشور باشد.

حسین زادگان با تاکید بر این که " سالی که گذشت؛ سراسر سال مقابله با بحران کرونا بود و درس های بزرگی را با خود برای ملت و مسئولان به همراه داشت " ، نوشت : کادر بهداشت و درمان و پرستاران عزیز، گوهر جان خود را در کف اخلاص نهادند، مردم عزیز، بازاریان و اصناف با تمام توان با مدیران و مجریان طرح ها و محدودیت های کرونایی همکاری کردند و فعالان و دست اندرکاران مقابله با کرونا، دستگاه های اجرایی، تشکل ها و پاسداران و بسیجیان مجاهد، فرمانداران، بخشداران، شهرداران، دهیاران و همه کسانی که در این مسیر صعب و سخت، اهتمام نمودند و جان گرانبهای خود را بر سر پیمان تقدیم کردند، جلوه هایی از این درس های ماندگار هستند و اینجانب با صمیمیت؛ از همه این تلاش ها و همراهی قدردانی می کنم.

نماینده عالی دولت در مازندران همچنین در پیامش به طور ویژه از حمایت های نماینده ولی فقیه در استان و همدلی و تعامل قوای مقننه و قضاییه قدردانی کرد و افزود : به همه همکاران تلاشگرم اعم از مدیران و کارکنان بخش های دولتی و کارکنان و فعالان بخش های عمومی، غیردولتی و بخش خصوصی و سمن ها در همه حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی،‌ اقتصادی،‌ سیاسی، نظامی، انتظامی،‌ امنیتی و عموم مردم شریف و متدین مازندران ولایتمدار از روستاها و کوهستان ها تا شهرها و جلگه ها خسته نباشید می گویم.

حسین زادگان با یادآوری این که جمهوری اسلامی ایران همه مشکلات سال گذشته را در حالی پشت سرگذاشت که بی رحمانه ترین تحریم ها و جنگ اقتصادی را همزمان تجربه کرد ، نوشت : اینک در آغاز سال نو؛ با دگرگونی بهار؛ دل ها و افکار خود را دیگرگون و نو کنیم و برای تداوم این مبارزه سخت و نفس گیر؛ با رعایت مجدانه پروتکل ها و الزمات بهداشتی و محدودیت های اعلامی از سوی ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا؛ کادر درمان و جبهه مبارزه با این ویروس منحوس را تقویت و پشتیبانی نماییم و جان خود و عزیزان خویش را صیانت کنیم و با ماندن در خانه های خود در کنار خانواده و واگذاری سفر و دید و بازدید به زمانی دیگر، سلامت نوروزی را تضمین نماییم.

استاندار مازندران پیام نوروزی خود را اینگونه به پیان رساند : ضمن گرامی داشت یاد و خاطره تمامی شهدای گرانقدر ایران اسلامی، شهدای والامقام انقلاب، دفاع مقدس، مدافع حرم و شهیدان مدافع سلامت، بویژه ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید گرانقدر استان، فرارسیدن بهار طبیعت و نوروز باستانی را به ملت عزیز ایران اسلامی به ویژه مردم صبور، بزرگ و عزیز مازندران تبریک و شادباش می گویم و برای همگان؛ سالی سرشار از مهر و خبرهای خوش خاصه پایان بیماری منحوس کرونا را از آستان خداوند منان، مسئلت می نمایم و امیدوارم در سایه سار عنایات حضرت ولیعصر ( عج ) و منویات داهیانه مقام معظم رهبری و تداوم برنامه های جهش تولید دولت تدبیر و امید، سال ۱۴۰۰ سالی سرشار از امید، سرافرازی و بهروزی باشد.

برچسب‌ها ویروس کرونا استانداری مازندران احمد حسین زادگان 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استانداری مازندران احمد حسین زادگان ویروس کرونا استانداری مازندران احمد حسین زادگان اخبار کنکور سالی سرشار حسین زادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۸۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار مازندران: به زیرساخت‌های مساجد بین‌راهی رسیدگی شود

استاندار مازندران گفت: بیش از ۲۰ میلیون گردشگر هر سال وارد مازندران می‌شوند، بنابراین توسعه زیرساخت‌های مساجد بین راهی اهمیت دارد و ضروری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، یوسف نوری در نشست با دبیران ستاد اقامه نماز مازندران بر لزوم اقامه نماز جماعت اول وقت در دستگاه‌های اجرایی مازندران تاکید کرد و گفت: افرادی که دچار ناهنجاری‌های اجتماعی می‌شوند با فرهنگ و اقامه نماز بیگانه هستند و بخش عمده آسیب‌های اجتماعی ناشی از سبک شماری نماز است.

وی به ورود بیش از 20 میلیون گردشگر به مازندران اشاره کرد و یادآور شد: توسعه زیرساخت‌های مساجد بین راهی اهمیت دارد و تقویت در این زمینه ضروری است. 

استاندار مازندران تصریح کرد: نشست شورای اقامه نماز جزو برنامه‌های اولویت‌دار استان است و لازم است این نشست‌ها در شهرستان‌ها به صورت منظم برگزار شود.

همه دستگاه‌ها پای کار بیایند

دبیر شورای اقامه نماز مازندران هم با بیان اینکه باید مصوبات شورای اقامه نماز در دوره‌های گذشته از سوی مسئولان اجرایی شود، تاکید کرد: نیاز داریم تا همه دستگاه و نهاد‌ها در اجرای مصوبات شورای اقامه نماز پای کار باشند.

حجت الاسلام ابراهیمی تاکید کرد: اماکن و مساجد بین‌راهی باید برای اقامه نماز برای جانبازان و معلولان مناسب‌سازی شود.

وی با بیان اینکه هر ساله با جمعیت شناور روبه‌رو هستیم، افزود: مازندران قطب گردشگری بوده، اما متاسفانه بیشتر مساجد بین‌راهی در هنگام نماز صبح بسته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کندوان یک‌طرفه شد
  • حماسه وعده صادق باید در سطح جامعه روایت گری شود
  • بازدید استاندار مازندران از ورزشگاه ماهفروجک ساری
  • کهنسال‌ترین معلم ایران در این شهر درگذشت + عکس | او در چه سالی بازنشسته شده بود؟
  • نامزدهای انتخابات را به رعایت قانون توصیه می‌کنم
  • شناسایی یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • رئیس قوه قضاییه بدون پروتکل‌های تشریفاتی وارد «بندرعباس» شد
  • شناسایی و توقیف یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • استاندار مازندران: به زیرساخت‌های مساجد بین‌راهی رسیدگی شود
  • توقیف محموله بزرگ تخم‌مرغ غیربهداشتی در مازندران