Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پیروز حناچی شهردار تهران آغاز سال ۱۴۰۰ شمسی را تبریک گفت.

متن این تبریک به شرح زیر است؛

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

سالی که گذشت، هم برای مردم جهان و هم برای مردم ایران، سالی دشوار، تلخ و پر از نگرانی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم در اقصی نقاط جهان، با نگرانی و اضطراب، نظاره‌گر سرنوشت بیماری کووید ۱۹ بودند، برخی با آن درگیر شدند و برخی دیگر عزیزانشان را از دست دادند. ما ایرانیان، به واسطه مواجهه با تحریم‌های ظالمانه وجنگ تمام عیار اقتصادی تحمیل شده از سوی دشمنان ملت ایران، دشواری‌های اقتصادی و بهداشتی مضاعفی را تجربه کردیم. اما به رغم همه دشواری‌ها آحاد مردم کنار هم ماندند و صحنه‌های ماندگاری از گذشت و ایثار و فداکاری را خلق کردند. بی‌شک نخستین قهرمانان این سال سخت، کادر درمان فداکار ما بودند. کمترین وظیفه همه ما قدردانی از زحمات و جانفشانی‌های آنهاست. من در پایان این سال سخت، بر خود لازم می‌دانم با همه کسانی که در این سال، عزیزان خود را از دست دادند یا متحمل صدمه و دشواری شدند، ابراز همدردی می‌کنم، همچنین به عنوان نماینده برگزیده منتخبین مردم برای اداره شهر، بابت همه کاستی‌ها و کمبود‌ها از شهروندان تهرانی عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم بتوانیم در سال پیش رو توفیق بیشتری در کسب رضایت شهروندان تهرانی داشته‌باشیم. همچنین آرزو می‌کنم سال جدید، به لطف خداوند و در پرتو عنایات امام عصر (ع) سایه شوم بیماری از سر جهانیان و مردم ایران رفع شود و امیدوارم با همبستگی، همدلی و همراهی اقشار مختلف مردم و رفتار عقلانی سیاستمداران جهان، ملت ایران بتواند در این سال با عزت و اقتدار بر تحریم‌های ظالمانه غلبه کند و صلح و مدارا و عقلانیت در همه‌جای جهان حاکم شود و مردم ایران نیز در کنار بقیه مردم جهان سالی خالی از مخا طره و مملو از آرامش، شادی، امیدواری، سلامتی، بهبود وضعیت زندگی و عاقبت به خیری را در پیش رو داشته باشند.

همچنین انوشیروان محسنی بندپی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۰ و شروع بهار با آرزوی صحت و سلامت برای هموطنان و موفقیت و پیروزی ایران اسلانی پیام تبریکی صادر کرد؛ متن پیام به این شرح است:

یا مقلب القلوب و الابصار

آغاز فصل رویش و شکوفایی بهار همواره نویددهنده فصل تازه ای از امید و شادابی است تا دل ها نیز به سان طبیعت بهاری شوند و ندای زیبایی و قدرت دادار هستی در جهان پراکنده شود؛

هر چند امسال نیز همچون سال گذشته شیوع کرونا؛ نوروز و مراسم های آن را تحت الشعاع قرار داده اما با رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی سلامتی را به هم عیدی دهیم و تقارن بهار طبیعت با اعیاد شعبانیه را به فال نیک می گیریم.

سال ۱۴۰۰ طبق بیانات مقام معظم رهبری به سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده؛ که حرکت در این مسیر خط مشی و راهبرد اصلی در استان تهران قرار می گیرد و همچنانکه سال گذشته نیز حرکت در مسیر جهش تولید با افزایش اشتغالزایی در استان نمود پیدا کرد؛ در سال جدید این موضوع با جدیت بیشتری دنبال می شود تا بتوانیم در این مسیر به الگویی برای کل کشور تبدیل شویم.

اینجانب ضمن تبریک سال جدید و آرزوی صحت و سلامت برای هموطنان عزیز؛ امید دارم تا با رعایت پروتکل ها بهداشتی و همکاری مردم بیماری کرونا را پشت سر بگذاریم و با تلاش مسئولان جهت تحقق شعار سال موفقیت و سربلندی ایران اسلامی را به نظاره بنشینیم.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوروز سال جدید سال ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۸۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰ درصد مودم‌های فیبر نوری

به گزارش خبرنگار مهر، امیر لاجوردی رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پاسخ به سوال یکی از کاربران مبنی بر تولید مودم نسل ششم در داخل کشور گفت: هفته پیش دقیقاً همین‌کار را کردیم. در جهت حمایت از مصرف کننده و تولید داخل، با تفاهم با تولیدکنندگان عزیز داخلی و اپراتورها قرار شد چهل درصد نیاز اپراتور، در تامین مودم پروژه فیبر، از داخل تامین شود البته به شرطی که تا شش ماه آینده محصولی با کیفیت مناسب تولید شود.

کد خبر 6092720 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • شهردار تهران: ۱۴۰۰ اتوبوس در ۳۲ ماه به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  •  افزایش حدود ۱۴۰۰ تایی اتوبوس‌های پایتخت در ۳۲ ماه اخیر/ ۲۵ میلیون یورو به نفع ایران عمل کردیم
  • ۱۴۰۰ اتوبوس در ۳۲ ماه به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  • خطر تحریم در واردات اتوبوس‌های جدید/ تولیدکنندگان داخلی توان رفع نیاز شهر‌های کشور به اتوبوس را ندارند
  • تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰درصد مودم‌های پروژه فیبرنوری
  • تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰ درصد مودم‌های فیبر نوری
  • چرا ایران تحریم‌ناپذیر است؟
  • خلیج فارس نقطه مشترک همه مردم ایران
  • وزیر کار: مانع‌زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • وزیر کار: مانع زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است