Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@11:07:57 GMT

نادری: موانع ذهنی در مسیر تولید باید رفع شوند

تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۶۸۸۹۹

نادری: موانع ذهنی در مسیر تولید باید رفع شوند

احمد نادری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ با نام سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: سال جدید سال تعیین سرنوشت کشور در انتخابات‌های ریاست جمهوری، پارلمان‌های ملی و محلی است و امیدواریم این سال سالی توأم با موفقیت و سربلندی برای مردم، کشور و نظام جمهوری اسلامی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: مقام معظم رهبری چندین سال است که شعارهای سال را با مضامین اقتصادی قرار می‌دهند و دو سال است که بر روی مقوله تولید و شکوفایی آن تأکید دارند.بنابراین، این نشان می‌دهد که دغدغه مقام معظم رهبری دغدغه‌ای منبعث شده از کف جامعه است.

نماینده مردم تهران در مجلس با تأکید بر اینکه اقتصادهای تولیدی شکوفاترین اقتصاد در جهان هستند، خاطرنشان کرد: ما در زمینه تحقق تولید دچار ضعف‌هایی بوده‌ایم و مقام معظم رهبری در شعار سال 1400 به درستی ضعف‌ها را تشخیص و مسیر را تبیین نمودند.

نادری خاطرنشان کرد: در رابطه با پشتیبانی‌ها از تولید خلاء‌ها و کاستی‌ها و کمبودهایی وجود دارد که قوای مختلف در بحث‌های مختلف آن باید این پشتیبانی‌ را صورت دهند به عنوان مثال در بحث قانون‌گذاری باید قوانینی در جهت تحقق هر چه بهتر و بیشتر تولید به تصویب برساند تا جریان تولید را تعمیق بخشد و تصریح کند.

وی با تأکید بر اینکه موانع‌‌های بخش تولید در دو بعد ذهنی و عینی وجود دارد گفت:‌ موانع تولید در بعد ذهنی همان شعار غرب‌گرا مبنی بر اینکه ما نمی‌توانیم است چرا که آنان چشم امید را به دست دیگران دوخته‌اند و باید با فرهنگ‌سازی صحیح و تزریق خودباوری این مانع جدی که یک مانع تاریخی نیز است را رفع کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه موانع عینی در بحث تولید در ابعاد قانون‌گذاری اجرا و قضا وجود دارد تأکید کرد: هر سه قوه باید موانع تولید در حوزه خودشان را شناسایی کرده و آنان را رفع کنند تا در سال 1400 اقتصاد تولیدی را در کشور تحقق بخشیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مقام معظم رهبری رهبر معظم انقلاب تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۸۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!

به گزارش "ورزش سه"، محمد نادری، مدافع چپ تراکتور، در بازی جام حذفی مقابل ذوب آهن عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و با قدم‌های مصمم و آماده‌ای که برمی‌داشت روز سختی برای مدافع گرجستانی ذوب آهن رقم زد و او تحت تاثیر درخشش او دچار مصدومیت شد.

نادری که سابقه حضور در استقلال را در کارنامه خود دارد در ابتدای فصل هم در آستانه پیوستن به استقلال قرار گرفته بود، اما این اتفاق رقم نخورد و او به تراکتور تیمی که در آن به فوتبال ایران مطرح شد پیوست.

صالح حردانی مدافع ملی‌پوش تیم استقلال در تقابل با او کار سختی خواهد داشت و باید تمام تمرکز خود را روی مهار این بازیکن بگذارد و از ارسال‌های موج‌دار و نفوذهای ناگهانی او جلوگیری کند.

نادری در بازی‌های اخیر یک سبک خاص را دنبال می‌کند و در حال حرکت با ارسال‌های تیز به نزدیکی محوطه 6 قدم بازیکنان تراکتور را در شرایط گلزنی قرار می‌دهد و مدافعان استقلال این نکته را قطعا در جلسه آنالیز بررسی کرده‌اند.

تراکتوری‌ها در سمت چپ خط حمله هم به احتمال فراوان از امیرحسین حسین‌زاده استفاده خواهند کرد و دو استقلالی سابق به سمت دروازه این تیم یورش خواهند برد.

دیگر خبرها

  • تأکید استاندار لرستان بر جلوگیری از خام‌ فروشی سنگ‌های معدنی
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!
  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • موانع مشارکت مردم‬ استان‬ تهران‬ در امر تولید و اقتصاد رفع شود
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • تأکید شهردار مشهد بر تملک پلاک‌های در مسیر و بازگشایی بولوار کرامت
  • نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • ببینید | بانیان فرقه بهائیت آغازگر کشف حجاب در ایران