Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پیام نوروزی خود علاوه بر تقدیر از کادر درمان و آرزوی موفقیت برای فدراسیون فوتبال ایران، در خصوص فعالیت باشگاه سپاهان در بسیاری رشته های ورزشی نیز توضیحاتی ارائه داد.

محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه سپاهان در اولین ساعات تحویل سال 1400، در پیامی ویدیویی از طریق رسانه طرفداری با مردم ایران و همچنین هواداران سپاهان صحبت کرد و سال نو را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به نام خدا، آغاز سال 1400 را صمیمانه خدمت همه مردم شریف ایران اسلامی تبریک عرض می کنم و شادباش های نوروزی را به همه فارسی زبانان که در گوشه گوشه جهان زندگی می کنند، تقدیم می کنم. از طریق رسانه مترقی و پرتلاش طرفداری، سالی توام با سلامتی، سرفرازی و سعادت را برای همه مردم ایران، اصفهان و هواداران سپاهان آرزومندم. سال 99، سال پر فراز و نشیبی که در بخش های مختلف بیماری کرونا همه چیز را تحت تاثیر قرار دارد، ما را بر آن می دارد که به تلاش گران عرصه سلامت درود بفرستیم و از آن ها متشکر باشیم؛ پزشکان، پیراپزشکان، پرستاران، بهیاران، کادر خدمات ارزنده بیمارستان ها و همه کسانی که به صورت داوطلبانه در مبارزه با بیماری کرونا حضور پیدا کردند. به همه آن ها درود می فرستیم و به همه تلاش گران راه امنیت و سازندگی کشور نیز عرض درود و سپاس داریم و به پیشگاه همه شهدای بزرگوار انقلاب اسلامی درود می فرستیم. فوتبال کشور نیز این روزها می رود که به یک ثبات مدیریتی برسد، پس از تصویت اساسنامه از سوی فیفا و انجام انتخابات برای اعضای محترمی که مسئولیت را در حوزه فدراسیون فوتبال، هیات رییسه و ارکان مربوطه به عهده گرفتند، سال توام با موفقیت و راهی با سعادت را آرزومندم. خدای بزرگ به شما هم کمک کند که بتوانید بهترین ها را فراهم کنید، هرچند که مشکلاتی که به خصوص از زوایای پنهان و پیدا در حوزه فوتبال بین المللی به فوتبال ما تحمیل می شود، بسیار زیاد است ولی به هر حال عزیزانی که امروز مسئولیت دار هستند مطمئنا با تلاش سازنده خود کاری می کنند که مشکلات کمتر و کمتر شود. ما هم در سپاهان کماکان در سال 1400 در رشته های مختلف، در لیگ های برتر آقایان و خانم ها حضور خواهیم داشت و نزدیک به 90 تیم ورزشی ما در رشته های مختلف مثل فوتبال، والیبال، هندبال، بدمینتون، تیراندازی با کمان، تیراندازی با اسلحه، ووشو، کاراته، دو و میدانی، دوچرخه سواری، شمشیربازی و دیگر رشته ها در رده های سنی مختلف و در بخش آقایان و خانم ها فعال خواهد بود. از همینجا هم به هواداران عزیز اعلام می کنیم باتوجه به دستور سازمان لیگ مبنی بر انحلال همه کانون های هواداری، این اتفاق در سال 99 رخ داد و بر اساس دستور العمل و بخش نامه ای که وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ داشتند، نظام جامعه هواداری تدوین شده و از ابتدای امسال نیز جاری و ساری خواهد شد و برای اولین بار هم بخش امور بانوان هواداری باشگاه سپاهان فعال خواهد شد. ضمن اینکه در سال 1400 موضوع توسعه زیر ساخت ها، قدرتمندی در رشته های ورزشی و حرکت براساس استانداردهای نوین مدیریت را به صورت جدی مدنظر خواهیم داشت. سالی توام با سلامتی و شادی برای همه جهان آرزومندم و برای مردم بزرگوار ایران سال موفقی را آرزو می کنم، پاینده باشید.

اخبار داغ 

شمارش معکوس تا آغاز تیم منتخب قرن؛ پروژه بزرگ طرفداری در سال 1400! واکنش جواد کاظمیان به ممنوع التصویر شدن / عکس اولین عکس قبل و بعد از کشته شدن دختران بوشهری / تعداد قربانبان به هفت تن رسید ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت پپ گواردیولا: بارها گفتم که حسرتی بابت رفتن جیدون سانچو از منچسترسیتی ندارم آلان: فرزندانم عاشق رونالدو هستند اما اجازه ندارند پیراهن او در یوونتوس را بر تن کنند 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه سپاهان رشته ها سال 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۸۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درود بر ایران از قلب غزه

اهالی باریکه غزه ضمن بیان احساسات خود درباره عملیات تنبیهی وعده صادق، از ارتش‌های عربی می‌خواهند که رسم برادری را از نیروهای مسلح ایران بیاموزند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • گفتگوی اختصاصی وحید سلیمانی با اسطوره فوتسال ایران محمدرضا حیدریان درخصوص تیم ملی فوتسال
  • عکس‌| پیام تبریک بیرانوند برای قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • پیام تبریک رئیس مجلس در پی قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک قالیباف برای قهرمانی ایران در فوتسال آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • درود بر ایران از قلب غزه
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی