Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-06@23:16:21 GMT

دولت عملیاتی «جهش تولید» را محقق می‌کند

تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۶۹۲۰۰

عضو کمیسیون «برنامه، بودجه و محاسبات» در مجلس گفت: اگر در سال جاری دولتی بر مسند امور قرار گیرد که به نوعی عملیاتی باشد قطعا می‌توانیم به جهش تولید دست پیدا کنیم چرا که یکی از ایرادات دولت آقای روحانی این است که دولتِ پای کار نیست و فعالیت‌های این دولت کُند پیش می‌رود. جعفر قادری در گفت‌وگو با میزان، در ارزیابی خود از تحقق شعار جهش تولید در کشور گفت: انتظارات مقام معظم رهبری و مردم در زمینه تحقق شعار جهش تولید متأسفانه محقق نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: دولت آن توان و ظرفیتی که باید در زمینه جهش تولید پای کار می‌آورد را نیاورد و مأموریت‌ها را به خوبی انجام نداد.
اگر مبحث جهش تولید در کشور محقق می‌شد بخش عمده‌ای از مشکلات مردم حل و برطرف می‌شد و دیگر در این فشار‌ها و تنگناه‌ها نبودند این نماینده مجلس با بیان اینکه مردم در زمینه تولید مشکلات و معضلات جدی دارند، بیان داشت: اگر مبحث جهش تولید در کشور محقق می‌شد بخش عمده‌ای از مشکلات مردم حل و برطرف می‌شد و دیگر در این فشار‌ها و تنگناه‌ها نبودند.
قادری بیان داشت: معضلات و مشکلاتی که وجود دارد دقیقاً نشان دهنده این است که کار جدی در زمینه جهش تولید در کشور انجام نشد.
این نماینده مجلس گفت: اگر در سال جاری دولتی بر مسند امور قرار گیرد که به نوعی عملیاتی باشد قطعا می‌توانیم به جهش تولید دست پیدا کنیم چرا که یکی از ایرادات دولت آقای روحانی این است که دولتِ پای کار نیست و فعالیت‌های این دولت کُند پیش می‌رود.   بیشتر بخوانید: تحویل واحد‌های مسکن ملی از اردیبهشت ۱۴۰۰

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم جهش تولید در کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۹۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوی «تامین و تولید» راه‌اندازی می‌شود/ تبیین ظرفیت‌های ایران

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی طهرانچی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه همایش افق تحول دانشگاه، اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد شاهرود ضمن بیان اینکه امروز ایران اسلامی ظرفیت‌های بسیار عظیمی در بخش‌های مختلف مانند گردشگری دارد، تاکید کرد: دانشگاه‌ها باید در زمینه تربیت نیروی انسانی برای تبیین ظرفیت‌های ایران کار کنند.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی با یک مدل جدید که مدل در حقیقت پایه و عرصه تربیت دانشجو در محیط است به میدان آمده و اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی و نشست‌هایی از این دست با هدف تبیین حرکت جدید دانشگاه آزاد کمک می‌کند.

رئیس دانشگاه آزاد کشور با بیان اینکه شاهرود یکی از شهرهای مهم ما در زمینه علم و عرفان محسوب می‌شود و دارای ظرفیت‌های عظیمی مانند بایزید بسطامی، ابوالحسن خرقانی و میراثی از این دست است، تاکید کرد: این ظرفیت‌ها در واقع یک نوع نقطه اتکا محسوب می‌شوند.

طهرانچی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود نیز به عنوان یکی از دانشگاه‌های بزرگ و قابل اعتنای کشورمان محسوب می‌شود که در سال‌های اخیر البته دچار افت و خیزهایی شده است و امیدواریم بتوانیم در این بازدید بتوانیم مسائل مرتبط با دانشگاه را از نزدیک مشاهده و پیگیری کنیم، گفت: بالندگی هر چه بیشتر این واحد دانشگاهی در زمره اهداف ما است.

وی درباره شعار سال یعنی جهش تولید با مشارکت مردم نیز توضیح داد: شعار سال دارای ابعاد اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و نوآوری دارد زیرا جهش با نوآوری آغاز می‌شود و مشارکت نیز یک پدیده اجتماعی است لذا یک نگاه بسیار کلان در مجموعه دانشگاه آزاد کشور با راه اندازی یک سکوی تولید و تأمین ایجاد شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه این دانشگاه مبتنی بر سکوی تأمین و تولید با مشارکت مردم اقدامات مرتبط با تحقق شعر سال را دنبال می‌کند، گفت: مراحل اولیه راه اندازی این سکو انجام شده و اقداماتی در این زمینه در دست اجرا است تا بتوانیم تولید بدون کارخانه را در کشور رقم بزنیم و دانشگاه آزاد اسلامی در این زمینه پیشگام شده است.

کد خبر 6098320

دیگر خبرها

  • سکوی «تامین و تولید» راه‌اندازی می‌شود/ تبیین ظرفیت‌های ایران
  • رشته شیلات به رشته های تحصیلی محقق اردبیلی افزوده می شود
  • محمد مهاجری : جناب آقای رئیسی! به‌قول حاج‌ حسین‌ آقای‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست
  • رئیسی: عملیات «وعده صادق» ما را در باشگاه قدرت های منطقه ای در بالاترین رده ها قرار داد
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • رئیسی: شاهد انتخابات با شکوه خواهیم بود
  • دستور رئیسی به بانک ها درباره وام ازدواج، مسکن و اشتغال
  • جعفرزاده: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود
  • جعفرزاده ایمن‌آبادی: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود
  • رقبای قالیباف به دولت نزدیک هستند؛ مجلس در زمینه چای دبش و پتروشیمی باختر کوتاهی کرد