Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-29@13:03:48 GMT

اداره مهدهای کودک از عهده بهزیستی خارج شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۶۹۲۵۲

اداره مهدهای کودک از عهده بهزیستی خارج شد

فرید گفت: اساسنامه وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شده و دیگر بهزیستی مسئولیتی درخصوص مهد‌های کودک ندارد.

حبیب الله مسعودی فرید معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره واگذاری مهدهای کودک، اظهار کرد: بعد از مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، اداره مهد‌های کودک به طور کامل به وزارت آموزش و پرورش واگذار شد و این واگذاری قرار بود به مرور انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی گفت: قرار شد شورای عالی آموزش و پرورش و شورای عالی انقلاب فرهنگی برنامه‌های انتقال را انجام دهند و اساسنامه آن توسط آموزش و پرورش آماده و ابلاغ شده است و فهرست تمام مهد‌های کودک از سوی بهزیستی به وزارت آموزش و پرورش هم داده شده است.

وی افزود: بهزیستی دیگر هیچ مجوز جدیدی برای راه اندازی مهدهای کودک، صادر نمی‌کند و مسئولیت مهد‌ها دیگر عملا برعهده آموزش و پرورش است چراکه قرار بود تا قبل از ابلاغ اساسنامه مدیریت با بهزیستی باشد، اما حالا که اساسنامه وزارت آموزش و پرورش هم ابلاغ شده دیگر بهزیستی مسئولیتی درخصوص مهد‌های کودک ندارد.

فرید ادامه داد: برای سال ۱۴۰۰ هریک از افرادی که خواهان راه اندازی مهد‌های کودک هستند باید از آموزش و پرورش مجوز را دریافت کند

لینک کوتاه: asriran.com/003Ft2

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش مهد های کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۹۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه مددجویان بهزیستی از عدم تحویل کولر گازی

به گفته یکی از مددجویان عده‌ای از آنها سال گذشته از طریق اداره بهزیستی اقدام به خرید کولر گازی کرده اند، اما در حال حاضر قرار شده به جای کولر گازی کولر آبی تحویل دهند. این موضوع آنها را گلایه‌مند کرده است و درخواست رسیدگی دارند.

متن پیام شهروند خبرنگار
سلام خسته نباشید، سال گذشته اداره بهزیستی مبلغی بابت تحویل کولر گازی از مددجویان خود دریافت کرد و قرار بر این بود پنجاه درصد مبلغ از مددجویان یعنی هفت میلیون و پانصد هزار تومان و پنجاه درصد هم برعهده اداره باشد ولی بعد از گذشت هفت ماه چند وقت است که نامه‌ای از طرف اداره بر روی کانال‌های خبری گذاشته شده که یا کولر آبی تحویل داده می‌شود یا برای برگشت پول مددجویان اقدام کنند، درصورتی که اگر مددجویان برای خرید کولر به صورت قسطی اقدام می‌کردند الان تمامی اقساط آن به پایان رسیده بود در ضمن سال قبل می‌شد  با پانزده میلیون کولر خرید، ولی الان نزدیک به سی میلیون شده خواهش می‌کنم پیگیری کنید.  باتشکر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • پرداخت یارانه دارو ربطی به بیمه سلامت ندارد
  • مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش
  • پایان چالش کمبود معلم از مهرماه امسال
  • تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی خارج شد
  • دولت اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و ‎پیشکسوتان را ابلاغ کرد
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ابلاغ شد
  • اساسنامه «صندوق حمایت از قهرمانان» ابلاغ شد
  • گلایه مددجویان بهزیستی از عدم تحویل کولر گازی
  • بهادری جهرمی: اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش برای اجرا، ابلاغ شد
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد