Web Analytics Made Easy - Statcounter

رونالد کومان معتقد است که بارسلونا هنوز راه زیادی تا بردن دوگانه دارد.

رونالد کومان، سرمربی بارسلونا در کنفرانس خبری پیش از بازی این تیم مقابل رئال سوسیداد حاضر شد و در مورد شرایط تیم بارسلونا و نقل و انتقالات صحبت کرد. به گزارش طرفداری، رونالد کومان در این کنفرانس خبری گفت:

این سومین باری است که در این فصل مقابل رئال سوسیداد بازی می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن ها تیمی بسیار قدرتمند و قطعاً یکی از بهترین تیم های حاضر در لالیگا هستند. فکر نمی کنم که این بازی تعیین کننده یا تعیین کننده ترین بازی باشد. مهم است که فردا پیروز شویم. اگر فردا نبریم، اختلاف زیاد می شود. سوسیداد حریف بسیار سختی است و بازیکنان فوق العاده ای دارد. بازی سختی خواهد بود.

این که اکنون یک رئیس و آینده ای داریم، مهم است. الان ما می توانیم با هم صحبت کنیم و این به ما آرامش خاطر می دهد. رئیس بعد از بازی پاریس در مسیر بازگشت در هواپیما به من گفت که به من اعتماد دارد اما اگر نتایج شروع به بد شدن کنند، این ممکن است تغییر کند. ما باید به کارمان ادامه دهیم و امیدوارم که این روند برای مدتی طولانی ادامه پیدا کند. ما باید به سخت کار کردنمان برای فتح جام ها ادامه دهیم. بازی به بازی پیش می رویم. همیشه جا برای پیشرفت هست اما روند ما در بازی های اخیر بسیار مثبت است. 

مدیریت شرایط مسی و دی یونگ (با دریافت یک کارت زرد دیگر محروم می شوند)؟ شرایط همین است. امیدواریم که آن ها کارت زرد دریافت نکنند تا بتوانند به بازی کردن ادامه دهند. اگر نتوانند بازی کنند، باید جایگزینی برای آن ها پیدا کنیم. فاتی؟ ریکاوری او کمی بیشتر از حد انتظار ما طول کشیده است، این درست است. او الان در باشگاه خیلی خوب تمرین می کند و در طول چند هفته آینده او تمرین روی چمن را آغاز می کند. او بازیکن جوانی است.

هالند؟ فکر نمی کنم الان وقت این باشد که در مورد بازیکنی که در بارسلونا نیست، صحبت کنیم. من نمی خواهم وارد چنین بحثی شوم و می خواهم روی بازی فردا تمرکز کنم.

 بعد از بازی فردا، وقفه داریم و زمان کافی برای صحبت با لاپورتا در مورد آینده این تیم را داریم. از این دو هفته بهره خواهیم برد تا در مورد بازیکنان، خریدها و... صحبت کنیم و با هم آشنا شویم. من نمی خواهم در مورد بردن دوگانه صحبت کنم. اوضاع خیلی سریع عوض می شود. خیلی وقت پیش هیچ چیز خوب نبود. ما باید الان به تلاشمان ادامه دهیم. فقط 4 امتیاز با صدر فاصله داریم و برنامه سختی پیش رو داریم. بازی ها زیادی برای بردن مانده است.

من آقای توسکتس را به خوبی می شناسم. ما در مورد چند چیز و همچنین در مورد مسئله حقوق ها صحبت کردیم. ما باید شرایط اقتصادی باشگاه را درک کنیم و من، به عنوان عضوی از باشگاه، می خواهم به هر شکلی که امکان دارد کمک کنم. امکان حضور هواداران در استادیوم در بازی های بارسا ب؟ فکر می کنم این مهم است که هواداران به استادیوم ها برگردند. این یک قدم رو به جلو است.

همچنین بخوانید:

هریستو استویچکوف: اگر کرایوف سرمربی بارسلونا بود، خرید ام باپه را به هالند ترجیح می داد

ریوالدو: بارسلونا بیشتر از خریدهای جدید، باید روی حفظ مسی تمرکز کند؛ رونالدو آن بازیکنی که رئال مادرید را ترک کرد، نیست

 

 

اخبار داغ 

شمارش معکوس تا آغاز تیم منتخب قرن؛ پروژه بزرگ طرفداری در سال 1400! واکنش جواد کاظمیان به ممنوع التصویر شدن / عکس اولین عکس قبل و بعد از کشته شدن دختران بوشهری / تعداد قربانبان به هفت تن رسید ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت پپ گواردیولا: بارها گفتم که حسرتی بابت رفتن جیدون سانچو از منچسترسیتی ندارم آلان: فرزندانم عاشق رونالدو هستند اما اجازه ندارند پیراهن او در یوونتوس را بر تن کنند 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رونالد کومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۹۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک رکورد خاص و روحیه‌بخش در اختیار استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در هفته بیست و پنجم لیگ برتر به مصاف تراکتور می‌رود و از لحاظ آماری هفته بیست و پنجم برای آنها معمولا با شکست‌ناپذیری همراه بوده و عملکرد خوبی داشته‌اند.

آنها در 15 سال اخیر شکستی را در هفته بیست و پنجم تجربه نکردند و 8 پیروزی 7 تساوی سهم آنها بوده و عملکرد خوبی داشتند و این موضوع از لحاظ روحی روانی می‌تواند اعتماد به نفس بیشتری به آنها بدهد.

استقلالی‌ها در 7 دوره ابتدایی لیگ 3 بار در هفته بیست و پنجم شکست خوردند و آمار ضعیفی در این زمینه داشتند اما از فصل 8 لیگ برتر تاکنون شکست‌ناپذیر بودند و در بازی با تراکتور به دنبال ادامه‌دار بودن این رکورد خواهند بود.

آبی‌ها در حالی به مصاف تراکتور می‌روند که سه امتیاز این مسابقه از هر زمان دیگری برای آنها اهمیت دارد و می‌تواند سرنوشت قهرمانی این تیم را رقم بزند و در صورت شکست دادن تراکتور و رقم خوردن نتیجه دلخواه در بازی پرسپولیس-سپاهان ادامه فصل را با اعتماد به نفس بیشتری به میدان بروند.

دیدار تراکتور و استقلال ساعت 17:00 روز پنج‌شنبه در ورزشگاه یادگار به میزبانی سرخپوشان تبریز برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • با وجود علاقه منچستریونایتد و بایرن مونیخ؛ بارسلونا به فروش آرائوخو فکر نمی‌کند
  • یک رکورد خاص و روحیه‌بخش در اختیار استقلال!
  • اوسمار قبل از بازی با سپاهان چه گفت؟
  • لواندوفسکی: پیچیچی؟ سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • رونالد آرائوخو ضعیف‌ترین مدافع فصل جاری لالیگا از نگاه آماری
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید و بارسلونا باشگاه‌های فوق‌العاده‌ای هستند