Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته اطلاع رسانی انتخابات از ثبت نام ۶۲۴ نفر در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا استان سمنان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الله یحیایی، معاون روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان در گفت و گو با خبرنگار مرآت درباره آخرین وضعیت ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: ثبت نام ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر در استان سمنان از 20 اسفند ماه آغاز شده و بر اساس آخرین آمار پس از پایان یافتن زمان ثبت نام، 624 نفر برای نامزدی در انتخابات ثبت نام کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یحیایی با اشاره به ثبت نام داوطلبین در شهرستان های استان خاطر نشان کرد: تعداد ثبت نام کنندگان در شهر سمنان 86 نفر، شاهرود 205 نفر، دامغان 106 نفر، گرمسار 66 نفر، مهدی شهر 84 نفر، میامی 33 نفر، سرخه 13 نفر و آرادان 30 نفر بوده است.

معاون روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان با اشاره به مدرک داوطلبین ثبت نام شده برای ششمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تصریح کرد: تعداد 54 نفر با مدرک کاردانی، 327 نفر کارشناسی، 202 نفر کارشناسی ارشد، 31 نفر دکتری و 10 نفر با تحصیلات حوزوی در انتخابات ثبت نام کردند.

وی افزود: از میان 624 داوطلب ششمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، 547 نفر مرد و 77 نفر زن ثبت نام شده است.

یحیایی با اشاره به سن داوطلبین بیان کرد: مسن ترین داوطلب مربوط به بیارجمند با 74 سال و جوان ترین داوطلب مربوط به امیریه با 25 سال سن بوده است.

 معاون روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان درباره نحوه ثبت نام داوطلبین اظهار کرد: 463 نفر از داوطلبین ششمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت حضوری در فرمانداری ها و 161 نفر به صورت غیرحضوری ثبت نام کردند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۹۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش تجلیل و تکریم شوراهای اسلامی شهرستان قشم

همایش تجلیل و تکریم شوراهای اسلامی شهرستان قشم با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستان قشم برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3076923 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • همایش تجلیل و تکریم شوراهای اسلامی شهرستان قشم
  • حفظ و احیای معماری اسلامی و ایرانی در یزد ضروری است
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • استان سمنان معتاد متجاهر ندارد
  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • علت اصلی ساخت‌وساز غیرمجاز در مازندران چیست؟
  • علت اصلی ساخت و ساز غیرمجاز در مازندران چیست؟
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است