Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور در گفت‌وگویی تلفنی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرا رسیدن سال 1400 هجری شمسی را به معظم‌له تبریک گفت.

به گزارش برنا، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانى در این گفتگوی تلفنی که در آغاز سال جدید انجام شد، ضمن تبریک سال نو و آرزوى سلامتى و طول عمر براى رهبر انقلاب، تأکید کرد که به رغم همه توطئه‌های دشمنان، تلاش خواهد شد که سال 1400، سالِ مهار کامل کرونا و تامین سلامت مردم، حل مشکلات اقتصادی، خنثی‌سازی و رفع تحریم‌ها، ادامه تولید و افتتاح طرح‌های بزرگ، ایجاد رونق با کمک همه مردم در بخش‌های اقتصاد و فرهنگ، و سال تحول در زندگی مردم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور همچنین ابراز امیدواری کرد که با عنایت ولی‌عصر(عج) و به پشتوانه صبر و ایستادگی ملت، همانطوری که از مشکلات سختِ ناشی از تحریم و شیوع بیماری کرونا در سال گذشته عبور کردیم، از دشواری‌ها و رنج و درد مردم ناشی از جنگ اقتصادی و پاندمی کرونا نیز عبور کرده و سال جدید با گسترش روند واکسیناسیون سال سلامت مردم و همچنین فعالیت و رونق اقتصادی و زندگی بهتر و جبران سختی‌ها باشد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در این گفتگو با تبریک سال نو به رئیس جمهور و خانواده بزرگ ملت ایران، براى توفیق بیشتر دولت در خدمت به کشور و مردم، آرزوى توفیق نمودند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سال نو طول عمر سلامت مشکلات اقتصاد جنگ واکسیناسیون انقلاب اسلامی رئیس جمهور خانواده دولت حسن روحانی رهبر معظم انقلاب نوروز رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۹۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور ماده واحده شورای عالی انقلاب فرهنگی را برای اجرا ابلاغ کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، ابراهیم رئیسی، رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی ماده واحده «اصلاح ماده ۴ آیین‌نامه شورای تخصصی حوزوی» که در جلسه ۸۹۷ مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی و براساس مصوبه جلسه ۴۶۵ شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی (به پیشنهاد شورای عالی حوزه‌­های علمیه) به‌ تصویب رسیده است را برای اجرا به شورای ‌عالی حوزه‌­های علمیه، شورای تخصصی حوزوی و دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی به شرح زیر برای اجرا ابلاغ کرد.

«ماده واحده- ماده ۴ اصلاحی آیین‌نامه شورای تخصصی حوزوی (مصوب جلسه ۸۸۴ مورخ ۱۳/۰۴/۱۴۰۲ شورای عالی انقلاب فرهنگی) به شرح ذیل اصلاح می­گردد:

ماده ۴- اعضای شورا:
سه نماینده از شورای‌عالی حوزه‌­های علمیه
سه نماینده از شورای‌عالی انقلاب فرهنگی
مدیر حوزه‌های علمیه یا نماینده وی
رئیس جامعة ‌المصطفی العالمیه یا نماینده وی
مدیر حوزه علمیه خراسان
مدیر حوزه علمیه اصفهان
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران
مدیر جامعة الزهرا (س)
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی
هفت نفر از فضلای صاحب‌نظر حوزوی

تبصره - اعضای حقیقی موضوع بند ۱۰ بنا به پیشنهاد شورای‌ عالی حوزه­‌های علمیه و تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی و با حکم رئیس شورای ‌عالی انقلاب فرهنگی، برای یک دوره ۳ ساله منصوب می‌شوند».

 

 

 

دیگر خبرها

  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • بالاگرفتن جنگ لفظی بین مقامات فرانسه و روسیه
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • تقویم و اوقات شرعی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت به افق قم
  • حضور رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا در منزل شهید زاهدی برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب | ویدئو
  • رئیس جمهور ۳ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابلاغ کرد
  • رئیس جمهور ماده واحده شورای عالی انقلاب فرهنگی را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی: مردم در اجرا و نظارت بر انتخابات دخیل هستند
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است