Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@23:27:49 GMT

جو بایدن در پیام نوروزی چه گفت؟

تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۶۹۹۴۳

جو بایدن در پیام نوروزی چه گفت؟

به گزارش جماران؛ رئیس‌جمهوری آمریکا در پیامی عید نوروز را تبریک گفت.

بنا به بیانیه کاخ سفید، «جو بایدن»، رئیس‌جمهوری آمریکا در پیامی فرا رسیدن  عید نوروز را تبریک گفت و نسبت به فرا رسیدن آینده‌ای بهتر ابراز امیدواری کرد.

بایدن در این پیام تاکید کرد: «بهار نماد جاودان زندگی نو و زایش دوباره است و دل‌های مردم از آمریکا تا ایران، آسیای میانه، قفقاز، خاورمیانه، و اروپا  آکنده از نور و امید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این همان پیام و شادی نوروز است که ما با انداختن یک سفره هفت سین در کاخ سفید، آن را گرامی می‌داریم.»

وی گفت: «این پیام، امسال شاید بیش از هر زمان دیگر، به شدت مورد نیاز است. پس از آن همه رنج و خسران، ‌برای ما یادآور آن است که روزهای بهتری در پیش است و همه ما باید برای دستیابی به آینده‌ای مشترک و برخوردار از صلح، رفاه، و درک بیشتر با هم کار کنیم.»

رئیس کاخ سفید در ادامه اظهار داشت: «در حالی که ما همچنان به پیشرفت‌هایمان در برابر کووید-۱۹ ادامه می‌دهیم،‌ امیدوارم که به زودی جشن‌های مجازی ما به همان احساس شادی و در جمع بودن در زمان‌هایی که با خانواده و دوستان‌مان گرد هم می‌آییم، بازگردد.»

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 جو بایدن سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۹۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمسخر چکمه‌های پدرِ شاه، توسط آیت‌الله خمینی!

منصور رفیع‌زاده آخرین رئیس شعبه ساواک در آمریکا در خاطراتش می‌نویسد: «در سال ۱۳‌۴۲ شاه از طریق تیمسار پاکروان پیام محرمانه‌ای را به آیت‌الله خمینی که در آن موقع در قم به سر می‌برد منتقل نمود. در این پیام آمده بود: اگر از انتقاد و تحریک مردم علیه دولت دست برنداری، چکمه‌های پدرم را به پا می‌کنم. آیت‌الله خمینی که یک خطیب عالی بود، همان موقع جوابی نداد، اما اواخر همان روز به مسجد رفت. در آن جا او ضمن تکرار پیام شاه با تحقیرآمیزترین لحن گفت جواب من به او این است: چکمه‌های پدرت برایت خیلی بزرگ است.»

خاطرات منصور رفیع زاده (آخرین رئیس شعبه ساواک در آمریکا). ص۴۶۴

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • محورهای رایزنی «بایدن» و «نتانیاهو»
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • بایدن از ابتدای سال ۲۰۲۴ تاکنون ۱۴۸ اشتباه لفظی مرتکب شده است
  • تمسخر چکمه‌های پدرِ شاه، توسط آیت‌الله خمینی!
  • جملات خبرساز مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجو‌ها را نزنید آقای بایدن! / چرا در دانشگاه تک تیرانداز مستقر می‌کنید! + ویدئو
  • (ویدیو) مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجو‌ها را نزنید آقای بایدن!
  • ببینید | جملات خبرساز مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجوها را نزنید آقای بایدن!