Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@08:36:38 GMT

دروازه‌بان ماشین‌سازی نیامده جدا شد!

تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۶۹۹۴۶

دروازه‌بان ماشین‌سازی نیامده جدا شد!

کاپیتان سابق تیم ملی امید چند روز بعد از عقد قرارداد با ماشین سازی از این تیم جدا شد!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی امینی دروازه‌بان و کاپیتان سابق تیم ملی امید که در نیم فصل اول لیگ برتر پیراهن پیکان تهران را برتن داشت، در نقل و انتقالات زمستانی از این تیم جدا شدو به ماشین سازی تبریز پیوست.


امینی در یک مسابقه جام حذفی در برابر فولاد خوزستان هم برای سبز پوشان تبریزی به میدان رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که با نظر مهدی پاشازاده سرمربی پیشین ماشین سازی به این تیم رفته بود، بعد از جدایی وی و حضور دوباره سعید اخباری به مشکلاتی با باشگاه خورد و قراردادش را فسخ کرد!


این اتفاق در حالی رخ داده که نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر به پایان رسیده و امینی تا پایان فصل نمی‌تواند در لیگ برتر به میدان برود. اتفاقی که شاید برای مدتی او را راهی خارج از کشور یا لیگ دسته اول کند.

ماشین سازی تبریز مهدی امینی نقل و انتقالات نیم فصل 1399 پیکان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز مهدی امینی نقل و انتقالات نیم فصل 1399 پیکان ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۹۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، میکل آرتتا و آرسنال آرزوی پایان ناکامی طولانی در قهرمانی لیگ برتر را دارند. توپچی‌ها در صدر جدول لیگ برتر با لیورپول و منچسترسیتی رقابت می‌کنند؛ جایی که آن‌ها تنها با 3 امتیاز پیش هستند.

در مواجهه با این رقابت نزدیک، تیم لندنی می‌داند که نباید هیچ شکستی را متحمل شود و در این بخش به عملکرد دروازه‌بانش تکیه کرده است. برای این کار آن‌ها مهره قابل اتکایی دارند، داوید رایا به طرز فوق العاده‌ای به اعتماد آرتتا پاسخ داده و دروازه‌اش را بسته نگه داشته است.

این بازیکن اسپانیایی 28 بازی در طول فصل جاری لیگ برتر انجام داده و در نیمی از آن‌ها موفق شده دروازه‌اش را بسته نگه دارد. این دروازه‌بان اعتماد آرتتا را در رقابت با آرون رمزدیل به دست آورد و در 34 بازی این فصل 21 گل دریافت کرده است. او تنها در 4 بازی غایب بوده که رمزدیل جانشین او شد.

رمزدیل 25 ساله با ورود داوید رایا به آرسنال، موقعیت اصلی خود را از دست داد. قبل از رقابت با این بازیکن اسپانیایی، رمزدیل دو فصل عالی را در ترکیب این تیم سپری کرد. با این حال، او همچنین در شش بازی این فصل دو کلین‌شیت داشته است. او در این تعداد بازی 5 گل دریافت کرده است.

دیگر خبرها

  • اولین گل کوین دی بروین در لیگ برتر انگلیس با ضربه سر
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد
  • محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد
  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود
  • دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
  • نسل طلایی 98 کجای فوتبال ایران است؟