Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@22:47:23 GMT

آغاز سال نو در نقطه صفر مرزی با مرزبانان هنگ مرزی آستارا

تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۷۰۱۰۶

‍‍‍‍‍‍

دریافت 52 MB

به گزارش خبرنگار مهر، آئین تحویل سال نو با حضور سرهنگ ستاد علی ندرخانی جانشین فرمانده مرزبانی استان گیلان، سرهنگ هادی قاسمی فرمانده هنگ مرزی آستارا و همچنین مرزبانان این هنگ در محل پاسگاه مرزی باغ سیروس برگزار شد و پس از تحویل سال نو جانشین فرمانده مرزبانی گیلان به همراه جمعی از پرسنل هنگ مرزی آستارا با حضور در نقطه صفر مرزی و گذرگاه مرزی - ریلی آستارا در مرز جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان ضمن تبریک سال نو با مرزبانان مستقر در مرز دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ ستاد علی ندرخانی در جریان بازدید از گذرگاه مرزی - ریلی آستارا و دیدار با مرزبانان با اشاره به اهمیت مرز و مرزبانی در جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: پاسداری از مرزهای اسلامی به منزله ادامه دادن راه رزمندگان و شهیدان هشت سال دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه افتخار مرزبانان این است که امروز در تداوم راه شهدا حرکت می‌کنند، افزود: مرز، جایگاه مهمی دارد و با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند، مرز هر کشور به منزله ناموس آن کشور است، می‌توان متوجه اهمیت جایگاه مرز و مسئولیت مرزبانان شد.

وی، تصریح کرد: خانواده‌های مرزبانان در موفقیت‌های مرزی نقش مؤثری دارند. جانشین فرمانده مرزبانی گیلان، گفت: سرباز، درجه دار، افسر و خانواده مرزبانان در امنیت آفرینی ملی نقش بسزایی دارند و باید قدردان پدران و مادران، همسران و فرزندان مرزبانانی باشیم که در نیل به اهداف همراه با مرزبانی جمهوری اسلامی ایران هستند.

گفتنی است؛ برقراری تماس تلفنی سربازان مستقر در مرز ریلی آستارا با خانواده‌های خود و تبریک سال نو با تلفن شخصی جانشین فرمانده مرزبانی استان گیلان و تاکید ایشان بر این تماس تلفنی روحیه بخش از جمله حاشیه‌های بسیار جالب در این بازدید و دیدار بود. تجلیل از دو مرزنشین آستارایی که مراسم آغاز سال ۱۴۰۰ را در کنار مرزبانان هنگ مرزی آستارا بودند نیز از دیگر برنامه‌های سفر جانشین فرمانده مرزبانی استان گیلان به آستارا بود.

کد خبر 5173625

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مرزبانی آستارا سال تحویل ویروس کرونا حوادث چهارشنبه سوری انتخابات 1400 کرمانشاه انتخابات شورای شهر و روستا آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان عکس استانها انتخابات شوراي شهر شیراز نوروز جانشین فرمانده مرزبانی هنگ مرزی آستارا سال نو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۰۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برنج‌کاری در گیلان

دیگر خبرها

  • از دستگیری عامل تیراندازی در خفر تا کشف ۱۶ هزر لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه
  • فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است
  • مرزبانان کشور برای دفاع ازمرزها و انقلاب دراوج آمادگی قرار دارند
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • طالبان هیچ‌گونه قاعده و قانونی در حوزه مرزبانی ندارد
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • آغاز برنج‌کاری در گیلان
  • زباله سوز؛ نقطه پایانی رفع ابَرچالش سراوان
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند