Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور گفت: امیدوارم در سال جدید، با تعامل و همکاری بیش از پیش میان کشورهای‌مان و با کنترل و مهار بیماری کرونا، نوروز به روزگاری نوین برای مردمان‌مان بدل شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور در پیام‌های جداگانه‌ای فرارسیدن نوروز و آغاز سال ۱۴۰۰ هجری شمسی را به سران کشور‌های حوزه تمدن نوروز (افغانستان، پاکستان، تاجیکستان، آذربایجان، ترکمنستان، ارمنستان، قزاقستان، ازبکستان، ترکیه و عراق) تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این پیام با اشاره به همه گیری ویروس کرونا و چالش‌های اقتصادی و اجتماعی متعدد ناشی از آن در کشور‌های جهان، ابراز امیدواری کرد: در سال جدید، با تعامل و همکاری بیش از پیش میان کشورهای‌مان و با کنترل و مهار بیماری کرونا، نوروز به روزگاری نوین برای مردمان‌مان بدل شود و شادی، برکت، سلامتی و آرامش به تمامی کشور‌های جهان باز گردد.

در پیام تبریک رئیس جمهور آمده است: بهار همچون نقاشی زبردست، با نقش‌آفرینی بر بوم طبیعت، روح حیات و تازگی را در دل و جان زمین می‌دمد و نقشی سراسر طراوت و شکوفایی را در پهنای کره خاکی می‌گستراند و نوروز این آیین پرمهر و کهن که الهام بخش امید، شادمانی و رهایی از غم و اندوه است، بهانه‌ای است برای نو شدن، نو نگریستن و زندگی دوباره.

رئیس جمهور در این پیام افزوده است: امیدوارم ما انسان‌ها نیز بتوانیم همچون طبیعت، با نو شدن فصل، بهاری تازه در دل و جانمان ایجاد کنیم و با زدودن غبار رخوت و سستی، مایه نشاط جان و اندیشه و سلامتی تن را فراهم نماییم.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: حجت الاسلام روحانی حسن روحانی روحانی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۰۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!

اخیرا محققان هلندی خبر فوت مردی که ۶۱۳ روز به بیماری کرونا مبتلا بود گزارش کردند. این مرد به‌دلیل ابتلا به نقص ایمنی نتوانست بیماری کرونا را شکست دهد.

این مرد ۷۲ ساله هلندی، که نام او فاش نشده است، به نقص ایمنی شدیدی مبتلا بود و سال ۲۰۲۲ گرفتار یکی از گونه‌های ویروس کرونای اُ-میکرون شد. او پیش از ابتلا چند بار واکسن کوید۱۹ هم زده بود. از همان زمان او هر بار که آزمایش کرونا می‌داد، مثبت می‌شد و این بیماری آنقدر ادامه یافت تا سرانجام مرد نگون‌بخت اکتبر سال گذشته فوت کرد.

بیماری کرونای این مرد ۲۰ ماه طول کشید که طولانی‌ترین مورد در نوع خود بوده است. پزشکان برای کمک به او درمان‌های گوناگونی را پیشنهاد داده بودند که متاسفانه هیچ‌کدام فایده نداشت.

سیستم ایمنی بدن او آنقدر قوی نبود تا بتواند با ویروس کرونا مبارزه کند. حتی داروهای پادتن هم به‌کارش نیامدند.

بیماران مبتلا به کرونا معمولا پس از گذشت چند روز یا نهایت چند هفته درمان می‌شوند اما این مرد ۷۲ ساله، ۶۱۳ روز گرفتار این بیماری بود.

محققان در بررسی‌های این بیمار متوجه وجود حدود ۵۰ جهش ویروس کرونا در بدن شده بودند. این جهش‌ها توانسته بودند در سیستم ایمنی بدن این مرد اختلال ایجاد کنند که در نهایت جان او را گرفتند.

دیگر خبرها

  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • پیام سفر رئیس جمهور به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی
  • سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت/همکاری با کشورهای همسایه و مستقل گسترش می‌یابد/ ایران ظرفیت‌های بسیار خوبی برای صدور خدمات فنی-مهندسی دارد
  • پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
  • پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع | به‌دنبال گسترش روابط کشورهای همسو و مستقل است
  • سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت
  • رئیس‌جمهور: سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی داشت