Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@20:35:15 GMT

۵ اکیپ آتش نشانی در نقاط حساس شهر زنجان مستقر شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۷۰۲۱۹

۵ اکیپ آتش نشانی در نقاط حساس شهر زنجان مستقر شدند

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری زنجان با بیان اینکه هنمزمان با آغاز سال نو در آماده باش هستیم، گفت: از ۱۵ اسفند ماه جاری تعداد پنج اکیپ در پنج نقطه حساس شهر زنجان مستقر شدند.

به گزارش ایمنا، مجید امیر فضلی اظهار کرد: از ۱۵ اسفند ماه جاری تعداد پنج اکیپ در پنج نقطه حساس و شلوغ مرکزی شهر زنجان مستقر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین چهار اکیپ آتش نشانی در مبادی ورودی و خروجی شهر زنجان مستقر خواهند شد تا در صورت وقوع حوادث احتمالی در مسیرهای مواصلاتی خدمات لازم را ارائه دهند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: در مجموع بیش از ۳۰ نفر آتش نشان در ایام عید نوروز در آماده‌باش هستند.

امیر فضلی تصریح کرد: آتش نشانی زنجان برای مقابله با انواع حوادث با استفاده از پمپ‌های آتش نشانی به منظور تخلیه آب و قایق‌های نجات، آماده است.

منبع: مهر

کد خبر 482386

منبع: ایمنا

کلیدواژه: زنجان آتش نشاني سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان شهرداري زنجان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهر زنجان مستقر آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۰۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع حریق در یک انباری ۲۰ متری واقع در خبابان لاله‌زار خبر داد.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حریق در یک انباری کوچک به مساحت حدود ۲۰ مترمربع که در طبقه دوم یک واحد صنفی قرار داشت رخ داده است. داخل این انبار لوازم و قطعات فلزی مربوط به لوستر و ... نگهداری می‌شد که آتش‌نشانان بلافاصله برای اطفاء حریق وارد عمل شده و موفق شدند تا شعله‌های آتش را در عرض چند دقیقه مهار و به طورکامل اطفاء کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه درپی این حریق دود زیادی به آسمان بلند شده بود، اظهارکرد: همچنین با توجه به عرض کم خیابان لاله‌زار ترافیکی نیز در این مسیر ایجاد شده بود که همین موضوع موجب حساسیت کسبه و برخی از شهروندان شده بود، اما خوشبختانه این حریق بسیار جزئی بود و هیچگونه خسارت جانی به دنبال نداشت.

به گفته ملکی، آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل به ماموریت خود خاتمه داده و به ایستگاه بازگشتند. کارشناسان آتش‌نشانی هم علت این حادثه را بررسی و اعلام خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار رای‌گیری در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان مستقر شد
  • عدالت آموزشی در همه نقاط استان زنجان گسترش یابد
  • فوت دردناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • فوت غم‌انگیز پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • فوت غمناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • جوان ۳۳ ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • بارش باران نقاط مختلف استان زنجان را فرا می گیرد
  • گرفتار شدن خودرو‌ها در گل و لای در بزرگراه خرازی