Web Analytics Made Easy - Statcounter

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن با بیان اینکه برای سرپا ماندن تولید باید از واحدهای تولیدی و صنعتی حمایت کرد، گفت: باید به پشتیبانی از تولید، به عنوان سیاست گذاری اساسی توجه شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، علی جدی با اشاره به نامگذاری سال 1400 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها»، گفت: رهبر انقلاب با نامگذاری امسال به نکته مهمی درباره پشتیبانی از تولید اشاره کردند زیرا در موارد بسیاری واحد تولیدی راه‌اندازی می‌شود، اما پشتیبانی درستی از آن صورت نمی‌گیرد در نتیجه این واحد با مشکلات زیادی مانند بدهی بانکی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. روبه رو شده و به تعطیلی کشانده می‌شود.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای سرپا ماندن تولید باید از واحدهای تولیدی و صنعتی حمایت کرد، افزود: باید به پشتیبانی از تولید، به عنوان سیاست گذاری اساسی توجه شود.

وی با بیان اینکه باید برخی از قوانین و مقررات در راستای حمایت از تولید اصلاح شود، اضافه کرد: موانع پیش روی تولیدکنندگان بسیار است و واحدهای تولیدی در موارد بسیاری به دلیل وجود موانعی مانند نظام بانکی، تامین مواد اولیه، تامین ارز و... زمین گیر می‌شوند.

این نماینده مردم در مجلس یازهم با اشاره به اینکه کمیسیون صنایع و معادن طرحی درباره رفع موانع تولید در دست بررسی دارد، ادامه داد: زمانی که تولیدکننده ای با بانک دچار مشکل می‌شود، متاسفانه بانک‌ها در گام نخست تولید این واحد تولیدی را متوقف می کنند درحالی که باید مسیر وصول بدهی و ... از توقف فعالیت واحد صنعتی جدا باشد، با این روش بانک‌ها نیز متضرر می شوند چراکه نمی تواند مطالبات خود را وصل کنند.

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن تصریح کرد: در ازای بدهی‌های بانکی، تولید نباید تنبیه و متوقف شود و فرد بدهکار باید تعیین تکلیف شود.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها مجلس شورای اسلامی نماینده مجلس مجلس واحدهای تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۰۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان

به گزارش خبرگزاری مهر، روح‌الله حسنی گفت: جذب سرمایه، کاهش مصرف آب با توسعه سیستم‌های نوین آبیاری و تکمیل واحدهای نیمه‌تمام تولیدی بخش کشاورزی سه محور اصلی استان زنجان برای تحقق شعار «جهش تولید و مشارکت مردمی» در سال جاری است.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان افزود: یکی از محورهای اصلی این استان، جذب سرمایه با مشارکت مردمی برای ایجاد واحدهای تولیدی جدید و به‌روزرسانی واحدهای موجود به منظور افزایش تولید است.

حسنی ادامه داد: دولت نیز به دنبال کاهش فرآیندها و تسهیل در صدور مجوزها برای سرمایه‌گذاری است.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان همچنین در خصوص کاهش مصرف آب با بکارگیری سیستم‌های نوین آبیاری با مشارکت مردم اظهار داشت: این طرح از سال‌ها پیش در حال اجرا است، اما امسال سرعت بیشتری خواهد گرفت.

حسنی در مورد تکمیل واحدهای نیمه‌تمام تولیدی در بخش کشاورزی نیز تصریح کرد: امسال طرح‌های نیمه‌تمام تکمیل می‌شود ضمن آنکه برای طرح‌های غیرفعال برنامه داریم و با تزریق منابع مالی امیدواریم این واحدها به چرخه تولید بازگردند و منجر به افزایش تولید شوند.

کد خبر 6097626

دیگر خبرها

  • ثبت برنامه تولید ۱۶۰ واحد صنعتی نیازمند ارز در گیلان
  • مشکلات و دغدغه های تولیدکنندگان ملارد پیگیری و حل شود
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • هزار و ۶۸۳ نقاط در استان کردستان تحت پوشش گاز طبیعی
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • جلوگیری از بیکار شدن ۷۸۰۰ کارگر استان مرکزی در سال گذشته