Web Analytics Made Easy - Statcounter

استفانو پیولی معتقد است که مصدومیت ها منجر به افت هاکان چالهان اوعلو شده اند و او به زودی به فرم خوب خود برمی گردد.

استفانو پیولی، سرمربی میلان در کنفرانس خبری پیش از بازی با فیورنتینا در سری آ حاضر شد و در مورد شرایط مصدومان تیمش، بازی مقابل منچستریونایتد و... صحبت کرد. به گزارش طرفداری، استفانو پیولی در این کنفرانس خبری در مورد بازی با منچستریونایتد گفت:

بسیار ناامید کننده بود اما حذف شدن به این شکل، فقط باعث شد که ما بیش از پیش از کیفیت خود و این که در بعضی از سطوح، جزئیات تفاوت ها را رقم می زنند، آگاه شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در هر دو محوطه جریمه، آن کیفیتی که باید را نداشتیم.

زلاتان ابراهیموویچ مقابل فیورنتینا فیکس خواهد بود؟

نمی دانم که آیا توانایی 90 دقیقه بازی را دارد یا خیر اما حضور او مهم است و او تفاوت زیادی را ایجاد می کند. هدف ما رسیدن به صدر جدول است، ما در رده دوم هستیم و باید سعی کنیم که تمام بازی های باقی مانده را ببریم. فکر می کنم بازی فردا شاید پیچیده ترین بازی در بین بازی های باقی مانده مان باشد چون فیورنتینا در فرم خوبی است و ما بازی های بسیار خسته کننده ای را پشت سر گذاشته ایم. مطمئن هستم که پس از وقفه بازی های ملی، ما بهتر از قبل خواهیم بود.

اگر این همه مصدوم نداشتید، میلان در این فصل چه جایگاه و وضعیتی داشت؟

ما می دانستیم که با چنین برنامه فشرده ای، مشکلاتی وجود خواهد داشت و ما تا الان، بازی های بیشتری از هر تیم دیگه ای انجام داده ایم. حس می کنم که تیم از پس این لحظات سخت برآمده است، چرا که عملکرد اخیر تیم قوی بوده و ما فقط به خاطر اتفاقات جزئی شکست خورده ایم. توجیهاتی برای تعداد مصدومیت ها وجود دارد، در حالی که در بعضی موارد چیزی از دست ما در رفته و نباید چنین چیزی دوباره رخ دهد.

افت فرم هاکان چالهان اوعلو؟

کرونا و مصدومیت ها مانع از این می شوند که حس خوب و سرحال بودن داشته باشید. چالهان اوعلو بازیکن مهمی است، او در تلاش است تا فرم خود را بازیابی کند و به زودی او دوباره تاثیرگذار خواهد بود.

ولاهوویچ خیلی خوب رشد و پیشرفت کرده است. من همیشه اخلاق کاری فوق العاده او را تحسین می کنم چون وقتی به این شکل تمرین می کنید، قادر به پیشرفت هستید. او مهاجم بسیار خوبی است اما هنوز جوان است و مقایسه کردنش با بازیکنی دیگر، به او کمکی نمی کند. امیدوارم او با همین فرم خوب خود ادامه دهد اما از بازی بعدی.

من در فلورنس دوران خوبی را به عنوان یک بازیکن و سپس به عنوان مربی سپری کردم. سپس قطعاً تراژدی اتفاقی که برای داویده آستوری افتاد، اثر خود را به جا گذاشت. این بازی هرگز نمی تواند یک بازی نرمال باشد. فلورنس و فیورنتینا فراتر از یک رقیب هستند. سال پیش، استقبالی که من به هنگام بازگشت به آن جا دریافت کردم، وجود مرا با احساس شادی پر کرد.

همچنین بخوانید:

دوری یک ماهه داویده کالابریا از میادین به دلیل مصدومیت

 

اخبار داغ 

پیام نوروزی رسانه طرفداری | با بهترین آرزوها برای مردم ایران (ویدیو) واکنش جواد کاظمیان به ممنوع التصویر شدن / عکس اولین عکس قبل و بعد از کشته شدن دختران بوشهری / تعداد قربانبان به هفت تن رسید ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت تبریک سال 1400 توسط کارلس پویول، اسطوره بارسلونا / ویدیو آلان: فرزندانم عاشق رونالدو هستند اما اجازه ندارند پیراهن او در یوونتوس را بر تن کنند 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: استفانو پیولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۰۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ستاره بایرن در آستانه بازی با رئال

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که عملا دیگر شانسی برای قهرمانی بوندسلیگا ندارد و رقابت را به لورکوزن باخت، امروز در آلیانز آرنا میزبان فرانکفورت است. بازی انتقامی برای مونیخی‌ها هرچند یک چشمشان به بازی سه شنبه برابر رئال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان است.

برای این بازی موسیالا از فهرست بایرن خط خورد و قطعا به میدان نمی‌رود. طبعا در آستانه بازی با رئال این خبری نگران کننده برای هواداران بایرن است. موسیالا از ناحیه ساق پا مصدوم است.

توماس توخل در این رابطه گفت: «جمال نمی‌تواند بازی کند. او واقعاً می‌خواست بازی کند و ما هم واقعاً می‌خواستیم او بازی کند. او دو روز بدون درد را سپری کرد و دیروز دوباره حس کرد که مشکلش برگشته است. این یک فشار از ناحیه تاندون است که واقعاً مانع او می‌شود. جمال باید دیروز تمرین را متوقف می‌کرد و حالا ما همه چیزمان را می‌گذاریم تا به بازی با رئال برسد. ببینیم چه می‌شود.»

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با اصالت است و باید از کاری که استقلال کرد دوری کنیم! | کار رقیب وجهه بین المللی شان را خراب می کند
  • ترابی مثل اسدی بازی رفت: تفاوت ایجاد کن!
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • استفانو پیولی: برای کسب این نتیجه فداکاری کردیم؛ سعی می کنیم رده دوم را حفظ کنیم
  • پیولی: به شایعات اخراجم توجهی نمی‌کنم
  • رضا اسدی تقابل با پرسپولیس را از دست داد
  • آخر بدشانسی: دومین تلفات بایرن برای بازی با رئال
  • مصدومیت ستاره بایرن در آستانه بازی با رئال
  • دو غایب بزرگ سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس